אגדות מארוול (גל איש הסוכר): Sunfire ו- X-Man מאת הסברו



זה עוד יום שני של מארוול ואני ממשיך בהפלגה שלי בעידן האפוקליפס גלי איש הסוכר של אגדות מארוול. לקחתי את המבחר הזה בזוגות והיום מביא אותנו לדמויות החמישית והשישית: Sunfire ו- X-Man! היה לי לוח זמנים של עבודה מטורפת בסוף השבוע הזה ואני ממש לחוצה בזמן. האם אוכל לפתוח סקירה כפולה קצרה היום ועדיין לעשות לצדדים נתונים אלה? כן, אני מאמין שאני יכול!\n\nהנה מבט מהיר על הנערים באריזה שלהם ושימו לב שכל אחד מגיע עם זוג זרועות לסוכר מן, כי הוא סונוביץ 'בעל ארבע זרועות! אני גם אציין שוב שדייוויד נקאיאמה עושה את אמנות עמוד השדרה בשביל הגל הזה. \u003cbr\u003e הייתי מעריץ גדול של עבודתו מאז שגיליתי את עבודת הכיסוי שלו עבור Zenescope Comics, וזה מדהים לראות אותו תורם אמנות עבור אגדות מארוול! בואו לחפור פנימה! ואני הולך להתחיל את העניינים עם Sunfire!\n\nראינו את Sunfire בפעם האחרונה לפני כשלוש שנים כחלק מ- Warlock Wave. זו הייתה דמות נהדרת ואני מעריץ ענק של התחפושת הקלאסית שלו. אבל כאן יש לנו מציאות חלופית Sunfire לאחר שעברנו גרעין כדי לעצור את ההתקפה של אפוקליפסה על יפן. \u003cbr\u003e זה קנה קצת זמן להתפנות והשאיר אותו במצב מחריד, אבל ילד זה עושה מראה מגניב. ואתה יודע מה עוד מגניב? דמויות שקופות !!! כן, אני אוהב אותי קצת פלסטיק שקוף וסאנפייר עשוי ממנו מכף רגל ועד ראש. אני חושב שזה פחות או יותר אותו גוף ששימש לדמות הקודמת, אם כי בידיים שונות. \u003cbr\u003e לפחות הוא שומר על הכפיפות לרוחב בכתפיים. הגוף יצוק בפלסטיק צהוב שקוף ויפה עם כמה הדגשים כתומים ומבטאים שחורים כדי להרכיב את פרטי החליפה. יש לו כמה אפקטים של להבה מפוסלים באמות היד, ואילו ידו הימנית מכופפת לאגרוף ושמאלו נראית כאילו היא עומדת לשחרר כוח עיקרי כלשהו. \u003cbr\u003e ממש מדהים!\n\nפיסול הראש, אם אפשר לקרוא לזה כך, הוא מסכה השוכנת במעטפת אש. המסכה עצמה לבנה כשהמעגל האדום במרכז מייצג את ארץ השמש העולה. שני החריצים לעיניים נשפכים בלהבה אדומה-כתומה וגורמים לו להיראות כמו רוח נקמה. \u003cbr\u003e הלהבה המפוסלת סביב המסכה יש בה קצת יותר כתום משאר הגוף וזה פשוט נראה מדהים.\n\nהביטוי זהה למדי למה שראינו במהדורה הקודמת. אני חושב שהגוף הזה מושאל מאחד משחררי ספיידרמן. \u003cbr\u003e בנוסף לכפיפות הכתפיים שהוזכרו בעבר, הזרועות כוללות גם צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, צירים כפולים במרפקים ובברכיים, מסתובבים ב שרירי הזרוע, המותניים, הירכיים והרגליים התחתונות, הצירים ונדנדות לרוחב בקרסוליים, ציר כפיפות בטן בגוף, וגם ציר ומפרק כדור בצוואר. מיותר לציין שהוא כיף לשחק איתו כמו שהוא נראה טוב! עוברים לאקס-מן!\n\nכצפוי, נתון זה מבוסס על הופעתו בספרו שכותרתו העצמית מעידן האפוקליפסה וזה דבר טוב מאוד, כי אני לא יכול לסבול את מה שעשתה מארוול עם העיצוב של נאט בשנים האחרונות. כאן אנו מקבלים את הצבעים הקלאסיים של ג'ים לי אקס-מן של צהוב וכחול רק עם דגש על הכחול. \u003cbr\u003e הצהוב נדחה לקצץ וכמה פסים מקוצרים, כמו גם את החגורה. הכל נראה פנטסטי והצהוב הזה באמת קופץ יפה על הכחול.\n\nנאט כולל מעיל קצר, שמתחדד במותניים וכולל כמה דשים רציניים! הוא מעוצב כאפוד פלסטיק רך עם השרוולים מפוסלים כחלק מהזרועות. \u003cbr\u003e אתה מקבל פיסול חדש נוסף בצווארון שלו והחגורה היא חתיכה נפרדת המותאמת סביב מותניו. הסר את כפיפות הכתפיים, ו- X-Man מציג את אותו ביטוי בדיוק כמו Sunfire.\n\nהסברו עשה עבודה יפה עם הדיוקן הזה, אבל זה לא צריך להיות מפתיע מכיוון שהם באמת ממוסמרים את כבל בשתי הפעמים שהם עשו לו. \u003cbr\u003e לנייט יש ביטוי עגום כשחלק של אפקט יפה מתפוצץ מעינו השמאלית. ההלם שלו מחלקי שיער חומים ולבנים באמצע ומסגר את פניו סביב העיניים. פשוט מעולה!\n\nשתי הדמויות של ימינו פשוטות למדי, עם כמה פריחות של זוהר. \u003cbr\u003e עבור Sunfire, זה הצלבה בין הפלסטיק השקוף המקסים לפיסול הראש המדהים שמנצח אותי. באשר לאקס-מן? ובכן, ז'קט מצחיק, עין כלבה וכל אותו אגרוף נפלא של שניים של צהוב וכחול נושאים את הדמות הזאת יפה. הזוג הזה הוא עוד שתי תוספות נהדרות למה שהתגלה כגל דמויות מהנה במיוחד. \u003cbr\u003e ועדיין יש לי עוד אחד לפתוח, אז ביום שני הבא נסתכל על Dark Beast ואז אנחנו בנה את ה- Sugar Man Build-A-Figure!\n\nשתף זאת:\n\nh3 טוען ... \u003cbr\u003e.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro