אגדות מארוול (גל איש הסוכר): נשק X וז'אן גריי מאת הסברו



אחרי שהשתגעתי בסוף השבוע שעבר בגלל המחלה, חזרתי בדיוק בזמן לעוד יום שני של מארוול. בשבוע שעבר התחלתי לעבור את גל איש הסוכר בנושא עידן האפוקליפס עם מורף וילד פראי, ואני הולך להכפיל שוב זוג נוסף מהמבחר הזה. ונראה רק מתאים לזווג את זוג המציאות החלופית המאושרת של ז'אן גריי ונשק X. \u003cbr\u003e\n\nהנה מבט נוסף על האריזה עם יצירות האמנות הנפלאות של דייוויד נקאיאמה על לוחות הצד. בדקו גם עד כמה ג'ין המסכן פשוט נדחס לצד המגש כדי לפנות מקום לשני חלקי BAF הענקיים של Sugar Man! ובכן, זה גס רוח !!! היא באמת נראית שהיא צריכה קצת מקום לנשום, אז נתחיל איתה ונוציא אותה משם.\n\nאגאדס זה מראה מהנה עבור גב '\u003cbr\u003e גריי, אם כי איך מותו בטרם עת של חאווייר האריך את האופנה של שנות ה -80 לשנות ה -90 הוא מעבר לי! אולי זה כמו שאביו של קירק שמת בג'יי ג'יי-טרק הוסיף את כל הכרום הזה לארכיטקטורה של גשר הארגון. היי, אני לא מומחה חלופי להיסטוריה. כך או כך, ז'אן מתנדנד בבגד גוף שחור, כחול ואדום, הנשען בעיקר על צבע לפרטים, לפחות מתחת לחזה. \u003cbr\u003e החלק העליון עושה כמה קווים מפוסלים במקום שהוא פוגש את עורה. עיקר הפיסול החדש נמצא ברכיב הנוסף של התחפושת שלה: מעיל ז'קט עם כמה כריות כתפיים צדיקות ושרוולים מלאים. דיווה ז'אן בהחלט מדגדגת לי את התחושה! וגם אם האופנה לא הגיונית מאוד, היא מעניקה לז'אן מראה הארדקור ביצ'יני שבהחלט משרת היטב את ציר הזמן. \u003cbr\u003e אני חושב שהצבעים עובדים היטב יחד וקווי הצבע די נקיים לכל אורכו. ואני לא שונא איך הטלאי הכחול בתחתיתה מבליט את ישבנה! מה? באותה מידה אני יכול לומר את זה, מכיוון שהיא יודעת שבכל מקרה חשבתי על זה!\n\nוהדיוקן הזה ... וואו! אני חופרת את זה! היא סופר יפה ואני אוהבת את ההלם של סגנון שיער קצר אדום שלפט ללא ספק יאשר לו! עבודת הצבע על עיניה ושפתיה חדות, והיא קיבלה קעקוע כחול החוצה את עינה השמאלית, עובר במורד לחייה ואז מקשת מעלה מעל גבה כדי להסתיים בנקודה חדה על מצחה.\n\nהביטוי כאן הוא חומר אגדות נקבה די סטנדרטי. \u003cbr\u003e הרגליים מפרקות כדור על הירכיים, יש ברכיים כפולות ציר, מסתובבות בירכיים, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים. לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים, במרפקים ובפרקי הידיים. אין סיבוב מותניים, אבל אתה מקבל מפרק כדור מתחת לחזה, ולצוואר יש גם ציר וגם מפרק כדור. \u003cbr\u003e ז'אן מציגה את הידיים בסגנון כישוף שעובדות די טוב לכוחות הטלפתיים שלה. עוברים לוולב ... זאת אומרת נשק X !!!\n\nבדיוק כשחשבת שנגמור עם מהדורות לוגן לזמן מה, NOPE! אבל זה בסדר, כי זה מראה די ארור למדי עבורו. נשק X בנוי על גוף הוולברין הקצר והמהמם שראינו פעמים רבות בעבר, וזה נהדר כי זה אומר שיש לו את הכפיפות לרוחב בכתפיים. \u003cbr\u003e כאן הוא עטוף בחליפה שחורה עם פסים אדומים לרוחב החזה שלו. סוג דקו תואם את זה של ז'אן ולא כל כך מקסים ששתי ציפורי האהבה הללו מאבזרות יחד! אתה כן מקבל פיסול מקורי בחגורה הצהובה, שתלויה סביב המותניים וכוללת לוגו X על האבזם. לוגן גם מצייר כמה פסים על זרועותיו כדי לדמות להם אקדחים שעירים. \u003cbr\u003e\n\nיד ימין שלו כוללת טפרים שניתן להסיר אם ברצונך להציג אותם ללא קפיצות. בטח, זה משאיר חורים בפרקי האצבעות, אבל הם לא מאוד בולטים. הייתי נזהר, כיוון שהטופר האמצעי של דמותי נופל כשהוצאתי אותו מהחבילה ונאלץ לעסוק בחתולים כדי למנוע מהם להעביר אותו כפרס. \u003cbr\u003e הטופר האמצעי נראה קצת משוחרר כללי, אבל תקעתי אותו שם בחזרה ומאז הוא לא נפל שוב. הכפפה שחורה עם פסים אדומים כדי להתאים לשאר חליפתו.\n\nועל הזרוע השמאלית, יש לנו את הגדם ממנו סייקלופ מחק את ידו השנייה. \u003cbr\u003e הזרוע מכוסה במיכל כסף עם שלושת הטפרים שהוקפצו דרכו. אלה אינם ניתנים להסרה, אך הוא מגיע עם גדם שני ללא טפרים אם ברצונך להחליף אותם.\n\nוזה מביא אותנו לדיוקן, והגיהינום הקדוש הוא מדהים! ברור שהפסלים הבינו את האתגר שדמות זו הציגה. \u003cbr\u003e עלינו לקחת דמות שכולה זעם טהור ומזג ביקום הזה ועכשיו מתארים אותו כשהוא נמצא בציר זמן של הכל מלא זעם טהור למזג רע. כן, המטרה הושגה. כלומר, אולי הוא קצת מאושר יותר כאן מכיוון שהוא מוריד קצת משהו מג'ין, אבל הם לא התאפקו עם הפסל הזה וזה מפואר! הפנים המקומטות, השיניים החשופות, השיער הפרוע, האבק של הזיפים, אני אוהב את כל מה שעשו כאן. \u003cbr\u003e זה ראשוני ועוצמתי, וזה גורם ל\"קליבן גל נשק X \"להיראות כמו כלבלב רע. השוואה.\n\nשאר הדמות מציגה את כל הניסוחים הגדולים שציפיתי להם מהבאק המוכר הזה, כך שלא אספר זאת שוב. אני רק אגיד שלא משנה כמה פעמים אני פותח דמות חדשה של אגדות וולברין, אני עדיין מתקשה להפיל אותם. \u003cbr\u003e הבחור הזה עומד להיות על השולחן שלי לזמן מה.\n\nיש לי עדיין שתי דמויות נוספות להסתכל במבחר זה, אבל אני אקרא לזה כרגע שג'ין ונשק X יהיו קשיים לנצח כמועדפים שלי על הגל הנוכחי. אני יכול גם לומר שהתלונה הגדולה שלי בסוף הריצה הזו תהיה הסיבה שלא קיבלנו עידן של סייקלופס אפוקליפסה במבחר הזה, כי זה באמת נראה שזה היה צריך להיות לא פשוט. \u003cBr כך או כך, אני נהנה מאוד עם הגל הזה ואני מצפה ליום שני הבא כשאני קורע זוג נוסף!\n\nשתף זאת:\n\nh3 טוען ... \u003cbr\u003e.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro