אגדות מארוול (גל גיא חזק): פיראט דדפול מאת הסברו



היי אנשים, סליחה שהשבוע ירד מהמסלול. לא הסתרתי ש- Q4 היא העונה המטורפת שלי לעבודה, וביום ראשון גיליתי שעלי לפנות למיקום מרוחק ולעזור להם למיין את החרא שלהם. למעשה, זה לא היה כל כך מרוחק, אבל מספיק רחוק שהם הציעו להכניס אותי למלון לכמה ימים ולא לעשות את הנסיעה.
אז העבודה הייתה מפרכת, אבל שירות החדרים והמיני בר. פיצתה על כך. הלוואי והייתי יכול לומר לך שזה הולך להיות החריג לכלל, אך ככל שנמשיך הלאה לרבעון הרביעי, יתכן כי לוח הזמנים שלי לפרסום יהפוך לחריג יותר. אז היום, אני ממשיך עם הסקירה של מארוול בנדיי שכמעט הייתי מוכנה אליה מוקדם יותר בשבוע, ואני רק מקווה שהדברים יחזרו לקו בלוח הזמנים של השבוע הבא! הייתי אמור לדבוק בבלעדיות ובחבילות מרובות בחודש הבא בערך, אבל אז פיראט דדפול כאן פתח את סף ביתי וכל ההימורים הסתיימו.
בגלל פיראט. ודדפול. אז נכניס סיכה לכל הדברים האחרים ונחזור לזה בשבוע הבא.
פשוט התרגשתי מכדי לקרוע את הנתון הזה שהיה עלי להקפיץ אותו לקדמת הקו. אם אתה זקוק לתחושת התייחסות מסוימת, הנתון הזה מתבסס על גיליון דדפול כרך 2 מס '14 משנת 2009. זה פורסם עוד כשעוד קראתי את מארוול, לפני שהתחילו את הספירלה שלהם כלפי מטה לסיפורים איומים למען העניין של איתות סגולה, אבל אין לי זכרון לקרוא את זה בפועל.
אם להיות הוגנים, הייתי חצי שיכור באותם הימים, אז סביר להניח שבגלל זה אין לי שום זיכרון מזה. זה בסדר. אני לא זקוק לסיבה שיהיה לי דמות של פיראט דדפול.
אז אתה מבולבל. בואו נשחרר את הכלב הצפורי הזה מהאריזה שלו ונראה אם ​​הוא צורה ספינתית. אם להיות הוגנים, כבר הייתי מאוהב בדמות הזאת לפני שפתחתי אפילו את החבילה.
דדפול חותך ג'יב מלכותי עם המעיל הנהדר האדום שלו, שחלקו העליון הוא חלק מהכסף, ואילו החלק התחתון יצוק בפלסטיק רך ולבוש כמו חצאית. האשליה עובדת היטב, מה שגורם לה להיראות כמו בגד פלסטיק אחד. יש איזה דקיק לבן לבוש שמקיף את אמצע הבטן שלו, שוליים וכפתורים צבועים בזהב, כמו כן ציצת ​​עקורים מוזהבת מימין לחזה.
בזרועותיו יש צבע שחור למעלה על הכתפיים והשרירים, ויש לו כפפה אחת מפוסלת. ידו השמאלית, עשויה ללא ספק מעור קורינתי עשיר לאותם לילות בודדים שבהם הוא לא מצליח לצאת לפצח את כוס התה של ג'ני והוא צריך לשדרג את הקרניים. אם אתה יודע למה אני מתכוון. בנוסף למעיל הימי המלכותי שלו, הוא לובש בלדריקה שחורה מעל כתפו הימנית, וכיפה שחורה מרופטת עם צווארון לבן במרכז.
הדבר היחיד שמאכזב אותי עם התחפושת הזו הוא הדרך שהם עשו שני נעלי פצצה שנדחסות לחגורתו. אלה פשוט מפוסלים כחלק מהחגורה, ובעוד האחיזות משכנעות, החביות חסרות כל עומק אמיתי כדי לגרום להן להיראות כמו אביזרים ממשיים. ובכל זאת, זה לא פורץ עסקאות עבורי.
הדיוקן מציג את המסכה הרגילה של דדפול עם צעיף לבן קשור לראשו וכובע פיראטים שחור משולש פינתי, ועליו מודפסת הג'ולי רוג'ר. וכמובן, קפצה עין אחת בצורה המסורתית של דדפול. למרבה הצער הכובע אינו נשלף, מכיוון שהייתי אוהבת להשתמש באחד מראשי הדדפול הלא מוסווים על הדמות הזו עם הכובע למעלה.
הכל נראה נהדר, וזה מגניב שהסברו פרץ צבע פניני רק כדי לעשות את גלגלי העיניים שלו. דדפול מגיע עם שלושה כלי נשק, הראשון שבהם הוא אקדח צור נאות צבוע בצבע חום וכסף. הוא יכול להחזיק אותו בשתי ידיים, אף על פי שאצבע ההדק של יד ימין לא עובדת איתו כל כך טוב, אז 'פול צריך לתרגל משמעת טריגר נכונה, וזה כנראה לא אופייני עבורו.
הפלינט הוא נהדר חתיכה קטנה, אבל זה רק מסיע את הבית עד כמה השניים על חגורתו מזויפים. קפטן ווייד מגיע גם עם זוג חרבות, אחת מהן חותך פיראטים מסורתי עם חתיכת זהב ולהב כסף. השנייה היא חרב הקטאנה המסחרית שלו.
את שני אלה ניתן להחליק דרך לולאות בחגורה כדי ללבוש מתחת למעילו. או שאתה יכול להשתמש באחת הלולאות כדי להחזיק את האקדח שלו. סביר להניח שאצטרך אותו ללבוש את האקדח ואת מכונת החיתוך שלו.
אין לי שום מסגרת התייחסות לשאלה אם אוכלוסיית הגבייה הכללית חולה על דדפול, אבל אם אני מדבר בעד עצמי, זה יהיה שלילי. אני תמיד מוכן לעוד דמות של ווייד וילסון, במיוחד כשזה משהו יצירתי ומהנה כמו זה. זה גם גורם לי לאחל שמישהו שם יתחיל שורה של דמויות פיראטים בגודל 6 אינץ ', כי אני אהיה בכל החרא הזה.
כך או כך, זו עוד תוספת נהדרת למדף דדפול שלי ודמות כיפית במיוחד כ נו! "ARRRR. כשזה מגיע לשלל, X מסמן את המקום! " שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro