רובוטריקים ארצית: Runamuck מאת הסברו



מאז ששמתי עיניים לראשונה לסטונטיקונס בסרט המצויר הישן של רובוטריקים של סנוב, הוקסמתי ממכוניות דצפטיקון. אני לא יכול להגיד לך למה, אולי זה רק בגלל שהם הלכו נגד התבואה. אולי זה בגלל שהם הצליחו לקחת את הקרב לכבישים, ואהבתי להכניס את רובוטריקים G1 שלי לתגובות בסגנון דרבי להרס.
ובסך הכל, בהתחשב בחרא מטורף שראיתי באינטרנט, לאחר פטיש של מכונית Decepticon אין דבר להתבייש בו. היכנסו ל"קרבונים ", Runabout ו- Runamuck! התאומים האלה של Decpticon הפכו למכוניות ספורט שחורות (Runabout) ולבנות (Runamuck) ונראו סקסיים ארורים שעושים את זה. צעצועי ה- G1 המקוריים הפכו את עצמם אוטומטית ממכונית לרובוט כשמשכתם אותם לאחור ושחררתם.
קדימה, תשירו אתי! "אף אחד לא קופץ לפעולה מהר יותר מאשר Battlechargers!" כֵּן!!! זה גרם לצעצועים מהנים, אבל כמו לעתים קרובות עם צעצועי G1, לא דמויות פעולה נהדרות במיוחד. כתוצאה מכך, אני ממש מתרגש לראות שהחבר'ה האלה מקבלים עדכונים מודרניים של דלוקס קלאס. Runamuck שוחרר ראשון, אז בואו נבדוק אותו.
מצב האלט של Runamuck הוא מכונית ספורט לבנה עם מעט חיפויי זהב וחלונות שקופים מעושנים. יש לו הרבה תפרים, ולפעמים קשה לשמור על כולם נעולים, אבל אני חושב שהוא עדיין מצליח להראות די טוב. אני אוהב את הזוויות החדות למדי על המכונית הזו, והפלסטיק הלבן שהאסברו השתמש בו הוא לא כל כך זול מהודר.
זה באמת נראה ומרגיש נהדר ביד. הגג צבוע למעשה מעל הפלסטיק השקוף, אך הוא תואם די טוב ויש סמל נועז מעוטר בגאווה מעל. מלבד זאת וקישוט הזהב, אתה לא מקבל הרבה יותר אפליקציות צבע.
יש כמה פנסים אחוריים אדומים, אבל זה בערך. היה נחמד לראות עוד פרט צבוע בחזית, אבל אני עדיין אוהב את מה שקיבלנו. לרונאמוק יש מרווח נמוך מאוד במרכב התחתון שלו, לכן חשוב להעביר אותו מכופתר נכון אם אתה רוצה שהוא יתגלגל בצורה חלקה, אבל הוא בהחלט מסוגל לזה.
יש חור יתד על הגג כדי שתוכל לחבר את האקדח של רונאמוק. לתוכו ולנשק את מצב המכונית שלו. אני אף פעם לא אוהד ענק לעשות את זה, אבל זה לא כל כך רע כאן. בסך הכל הייתי אומר שהמכונית הזו עושה עבודה נהדרת בעדכון הצעצוע המקורי, תוך שהיא נאמנה למדי.
לרונאמוק יש שינוי די מעניין, ולקחת אותו ממכונית לרובוט עוברת מהר מאוד ברגע שאתה יודע מה אתה עושה. אמנם לא מהיר כמו הדמות המקורית עם קפיץ! עיצוב הרובוט עוקב ברפיון אחר הצעצוע הישן, עם מכסה המנוע שהופך לכפות רגליו ורגליו התחתונות, אך בעיקר הסברו הסתכל לעיצוב Sunbow לקבלת השראה, וזה דבר טוב מאוד, למרות שאני זוכר אותו הופיע רק בפרק אחד או שניים. ואני חייב לומר, גרסת ארתריס זו דבר של יופי! יש לו מראה מחוספס ומחוספס לבוט שיוצא ממכונית ספורט.
מכסה המנוע על הרגליים התחתונות, הספוילרים באמות הזנב וזנב המכונית העולה מאחורי ראשו גורם לו להיראות משוריין היטב. וכן, חתיכת חזה גג המכונית מזויפת. מבחינה הנדסית, בכלל לא אכפת לי, אבל זה יהיה מרשים יותר אם השמשה האמיתית של המכונית לא תציץ בתחתית תרמילו. רונאמק שומר על דקו של מצב האלט שלו, כלומר הוא עדיין לבן עם מעט מעטפות זהב ופלסטיק שקוף מעושן. קצת זהב סביב כתפיו כדי לחקות את מראה ה- IDW היה מגניב, אבל אני עדיין חופרת את האחידות של הלבן. ושוב, הפלסטיק הזה מרגיש נהדר ובעל מראה צפוף כמעט וגירי שצועק איכות.
האם הוא מושלם? לא בדיוק. יש לו תסמונת רגליים חלולה רצינית שמתרחשת מאחור, והצירים שמתחברים לרגליים התחתונות לא תמיד נשארים במקום. אבל אלה תלונות קלות.
פיסול הראש בהחלט מובהק עם ה"קסדה "הפשוטה למדי שלו ולוח הפה הבולט שלו. העובדה שכל ראשו לבן התואם את גופו גורמת לעיניו הכחולות הצרות להתבלט לא מעט. ראינו כבר את הנשק של Runamuck מחובר למצב המכונית שלו, אבל הנה זה שוב.
זה פיצוץ קטן וקומפקטי שהוא יכול להחזיק בשתי ידיים, רכוב על זרועותיו, או אפילו ללבוש כתותח כתף. ל- Runamuck למעשה יש כמה יציאות שימושיות אם ברצונך להעמיס עליו חלקי Weaponizer או Targetmasters או כל מה שקיבלת. זה אולי נראה מוזר, אבל אני לא צוחק כשאני אומר שרונאמוק מתמודד על אחד הרובוטריקים של השנה שלי.
וזה בטוח אומר משהו, כי יש לנו המון רובוטים נהדרים מהסברו השנה. האחיזה היחידה שלי היא שהייתי מעדיף שהסברו ישחרר את Runamuck בשתי חבילות עם Runabout כדי שלא אצטרך לסבול שיש אחד בלי השני. ואז שוב, זה כנראה היה הופך את זה לבלעדי, והספקתי לרדוף אחרי בלעדיות השנה.
אני מקווה שההמתנה לרונאוב לא תהיה ארוכה מדי! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro