אדוני היקום מקורות: חתול קרב מאת מאטל



זה עוד שבוע ועוד החמצה. ניסיתי לחזור השבוע ללוח הזמנים העדכני שלי, אבל זה פשוט לא קורה. אני חוזר מהעבודה מותש, אני מתמקד קצת במשחק וידיאו ואז הולך לישון.
תאמין לי כשאני אומר לך שלא איבדתי את התשוקה לעשות את זה, אבל כרגע אני פשוט לא אין לך את הזמן או האנרגיה הדרושים. זה מתסכל, אבל לפחות אני עדיין מכה בכל ימי שני של מארוול, גם אם זה היה מאבק לעשות משהו אחר. אז אני לא מבטיח יותר הבטחות לגבי איך ייראו שבועות עתידיים.
לעת עתה אני אגיע לכאן כשאוכל להגיע לכאן. אבל לעת עתה, לפחות החזרתי את זה לפני שהשבוע הסתיים בביקורת אחת נוספת, אז בואו נגיע לזה ... יש לי טונות של דברים שונים שמחכים לבדיקה, ובכל זאת איכשהו אני ממשיך לדחוף את MOTU Origins לחזית של הקו. זה השורה שלא רציתי לאסוף.
השורה שנשבעתי שלא אאסוף. ובכל זאת הנה אנחנו! ממש מחוץ לשער, מאטל לא מושך אגרופים ונותן לנו חיות וכלי רכב, ואפילו גרייסקול חדש! אז בואו נבדוק חתול קרב! האריזה לקו זה ממשיכה להיות רוצחת. חתול הקרב מגיע בארגז חלון עם דש עליון מורחב ודקו שמשחק במיתרי הנוסטלגיה שלי כמו אורקו על נבלנית עטרנית.
יש כמה יצירות אמנות מדהימות בחזית הקדמית והאחורית, והאריזה ידידותית לאספנים. אני באמת חופרת איך הם ציירו את חתול הקרב בלי הקסדה שלו, והילד הוא נראה כל מיני רעים! אני בדרך כלל לא שומר את הקופסאות האלה, ואולי בסופו של דבר אני זורק אותה, אבל בינתיים אני הולך לתלות בקופסה, כי קרב חתול נראה בו כל כך טוב. בואו נתחיל בשריון ללא מבט ונסתכל על הדמות שמתחת! כשמטל גילה לראשונה שאנחנו מקבלים גרסת Origins לסיבתו האמינה של He-Man, ציפיתי למשהו די בסיסי ואולי עם השריון מחובר לצמיתות, אבל כאן אני מופתע לגמרי.
בתור התחלה, זה פסל נהדר , עם המון פרטים. אתה מקבל פרווה מפוסלת בכל גופו הירוק של החתול הגדול הזה, עם צופות שיער נוספות לאורך המרכבה שלו. השרירים מוגדרים די טוב, והם אפילו פיסלו את הרפידות בתחתית כפותיו, כי אפילו לחתולי קרב יש פולי אצבע מקסימים !!! הגוף הוא חלול, מה שהופך את הדמות לקלה יותר ממה שניתן היה לצפות על פי גודלו, אבל זה לא אומר שהיא מרגישה זולה בשום צורה שהיא.
הפסים הצהובים מעט דקים ומשופשפים בכמה אזורים, אבל אני כנראה מעדיף את זה, אם הם היו מכבידים מדי עם הצבע. מתחת לקסדה הזו דיוקן מצוין של החתלתול האכזרי הזה. אני אוהב את האף הרחב והחוטם הנפוח.
העיניים אפילו צבועות במעט ברק כדי להבליט אותן, אם כי הלוואי שגם הן נצבעו בצהוב. הלסתות שלו למעשה תלויות ויש לו ניבים לבנים ותחתונים נועזים ולשון בעלת מרקם. זה מצחיק מכיוון שלניבי חתול הקרב של הקלאסיקות שלי היה קצת צבע סתום מיד מהקופסה, אך הלבנים הפניניים של גרסת המקור מושלמים! כשהציפיות הראשוניות שלי להיות דמות בסיסית מאוד, ציפיתי לביטוי מוגבל מאוד, כמו אולי סתם מפרקים מסתובבים במקום בו הרגליים פוגשות את הגוף.
ובכן, קיבלנו את זה ועוד קצת. לחתול הקרב יש גם צירים מסתובבים באמצע רגליו, וציר מסתובב בבסיס זנבו. עכשיו, אני לא אומר שהבחור הזה הוא סופר תנוח, אבל הוא עדיין כיף לשחק איתו והוא נשאר חתול מאוד יציב ובטוח.
אני באמת חופרת מה הם עשו בראשו. הצוואר תלוי למעלה ולמטה במקום שהוא פוגש את הגוף, והראש עצמו נמצא על מפרק כדור, כך שהוא יכול להסתכל גם מצד לצד. חלקי השריון המעוצבים יצוקים מפלסטיק יציב מאוד עם חגורה לאחיזה בשריון הגוף.
הקסדה נאחזת רק בחיכוך והיא עושה את זה די טוב. אחת מהאחיזות שלי בקשר לחתול המאסטרס קלאסיקות היא הקסדה נופלת כל הזמן. זה לא המקרה כאן! אני באמת יכול להחזיק את הדמות הפוכה ולנער אותה והקסדה הזו לא תיפול.
די מגניב! פיסול השריון די חלק ופשוט, אבל זה נראה נהדר. יישומי הצבע הנוספים היחידים הם על העיניים, הצבועות בצהוב עם אישונים שחורים. האוכף המעוצב עובד בצורה מושלמת עם דמות ההי-מן של אוריג'ינס, והוא נראה אייקוני כמו שרכב על חברו הנאמן. וואו, אני כל כך מרוצה מאיך שהנתון הזה יצא. הוא אולי לא גדול ובשרני כמו גרסת MOTUC, אבל במובנים מסוימים אני אוהב את זה יותר טוב. זה יציב יותר, פחות מסורבל, ובסך הכל קצת יותר כיף להסתובב ולשחק איתו.
מה גם שהוא נראה פנטסטי על המדף מוקף בחבריו גיבורי אתניה. התמזל מזלי למצוא חתול קרב אחרון על המדף במהלך טיול אקראי לוולמארט, ויש לו את ההבחנה להיות צעצוע המקור האחרון של וולמארט שלי על המדפים או על יתדות. עד עכשיו היה לי די מזל שאספתי את השורה הזו, אבל אני מניח שהדברים עומדים להיות הרבה יותר קשים.
כך או כך, חתול הקרב החזיר לי בערך 25 דולר, וזה נראה ערך הגון עבור מחיר! עכשיו תביא את פנתור! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro