חג הודיה שמח!



אני מקווה שלכולם יש חג שמח, מהנה, בטוח ומנוח! החלטתי לקחת חופשה מאולתרת מהבלוגים השבוע. העבודה הייתה עמוסה מטורפת, זו רק עונת החגים השנייה עם ההורים שלי, והחלטתי שאני צריך לקחת קצת זמן למנוחה ולהשתקפות. ולפי זה אני מתכוון בעיקר לישון, לעבור באינספור בקבוקים של ג'יימסון, ואולי לצפות בכמה מסע בין כוכבים ודוקטור הו.
אני לא מתרגש מכך שחסר לי כל כך הרבה סימנים בלוח הזמנים של התוכן שלי בזמן האחרון, אבל Q4 תמיד מטורף ואני צריך לעשות את מה שנדרש כדי לשמור על עצמי מנוחה ומבוססת. עם זאת, אני אחזור ליום שני של מארוול, ואני מקווה שתוכן מלא של תוכן לשבוע הבא. היו לי הרבה דברים מגניבים במהלך השבועיים האחרונים, ועוד כמה דברים טובים שמגיעים ממכירות החגים השונות, וככל שהייתי צריך לקחת הפסקה השבוע, אני נרגש לחפור ולהיכנס עוד כמה ביקורות שנעשו בסוף השבוע.
כמו תמיד, אני אסיר תודה על כל אחד מכם שמבקר בבלוג זה, מביא לי הערות או מכה אותי במייל. חג הודיה שמח! שתף זאת: h3 טוען ..
. בלוגרים כאלה:% d.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro