אגדות מארוול (גל קולוסוס): מגנטו מאת הסברו



הו ילד, האם יש לי עומס על הביקורות שלי על Marvel Legends! כלומר, כבר הייתי בפיגור, ואז הגיעו שלושה גלים חדשים ואני רק ממשיך להיכנס יותר ויותר! היום, אני הולך להתחיל את הגל השני בנושא עידן האפוקליפסה והתכוונתי להכפיל את עצמו, אבל הייתי כל כך לחוצה בזמן שהפסקתי ללכת סולו עם Magneto. אני הולך לנסות לבדוק שוב בסוף השבוע הזה עם Sabretooth ואז להכפיל את שאר הביקורות עבור המבחר הזה, אז נראה איך זה ילך! מובן מאליו שהייתי מעריץ ענק של הגל הראשון של Age of Apocalypse, והופתעתי לראות את הסברו מגיש שנייה כל כך מהר. במבחר הראשון היו כמה שחקנים כבדים ואת ה-Sugar Man Build-A-Figure המדהימה, אז זה הולך להיות מעשה קשה לעקוב.
אבל, המבחר השני הזה מביא גם כמה שחקנים גדולים וה-Colossus BAF נראה כאילו הוא בלי רשלנות! Magneto מגיע חולק את רוב הגוף המשמש ל-Earth 616 Magneto ארוז עם קוויקסילבר וסקרלט וויץ', וזה צפוי. הפלסטיק האדום זהה, ואפילו החגורה מורמת עבור הדמות הזו, אם כי נראית יותר סגולה מכחול. אתה מקבל כמה שינויים קלים בצבע במגפיים ובכפפות, התחתונים שלו נותרו עכשיו אדומים, ותוספת של כמה כריות כתפיים, אבל זה בערך מהצוואר ומטה.
השכמייה עכשיו אדומה, ובעיקר קטנה יותר. עדיין יש לה את טבעת הצוואר המוברגת, אבל זה עבר קצת עיבוד, והגלימה הזו לא מרחפת על הכתפיים כמו באיור הקודם. בסך הכל, המגנטו הזה מביא מספיק פיסול חדש לשולחן כדי להבליט אותו.
פסל הראש חדש לחלוטין, כאשר אריק מתנוסס על צמותיו הדיסטופיות הגבריות. הדיוקן טומן בחובו הרבה אישיות, כשהמאבק של מגנטו להוביל את האקס-מן גובה ממנו בבירור את מחירו. גם כיסוי הפלסטיק די מפואר, והצמות שלו רכות וכפופות מספיק כדי לא להפריע יותר מדי לביטוי.
אתה מקבל גם דיוקן עם קסדה, שלצערי אני לא מתרשם ממנו כמעט. אני אוהב את הסגנון מספיק טוב, אבל יישום הצבע יכול היה להיות הרבה יותר מדויק. יש איזשהו שיפוע בולט סביב המבטאים הסגולים, ובעוד בנושא שיפוע צבע, גם טבעת הצוואר די מבולגנת.
אני גם חושב שהראש עם הקסדה נראה קטן מדי, בהשוואה לזה ללא קסדה. לא רק שזה נראה כאילו הראש שלו אולי התכווץ קצת, אבל זה נראה לא סביר שהוא יכול להכניס את כל השיער הזה. אין כאן שום דבר נורא, אבל מספיק בעיות כדי לאכזב.
מכיוון שראינו את הגוף הזה פעמים רבות, אין הפתעות אמיתיות בכל הנוגע לניסוח, אז אני לא אעבור על הכל. הוא אכן מגיע עם שני סטים של ידיים: סט אחד של אגרופים וסט אחד של ידיים בעלות כוח! ואם כבר מדברים על כוחות, אתה מקבל שני חלקי אפקט לכרוך סביב פרקי הידיים שלו או להקרין מידיו. אלה יצוקים בפלסטיק רך סטנדרטי עם צבע סגול שקוף.
למרות כמה בעיות, אני מאוד אוהב את הדמות הזו, במיוחד מכיוון שהצטערתי לראות אותו הושמט מהגל הראשון. אין כאן שום דבר פורץ דרך, שכן Hasbro לא היה צריך לעשות הרבה כדי להמיר את Magneto הרגילה שלהם לגרסת AoA, אז זה הוגן לומר שהוא אחד מהדמויות החיסכון בתקציב במבחר הזה. אבל לאחר שנאמר, הוא ייצוג נהדר של המראה של הדמות בקומיקס ותוספת מצוינת למדף הגדל שלי של Age of Apocalypse! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro