לגיונות מיתיים: סר ג'ירארד מאת ארבעת הפרשים



מכיוון שהייתי נוכל ודילגתי על Mythic Legions בשני ימי שני האחרונים, חשבתי שנעשה את Mythoss Monday ביום רביעי השבוע! וכן, אני מנסה לחזור לשלוש ביקורות בשבוע ואני חושב שיש לי סיכוי טוב השבוע! אז בואו נקפוץ פנימה ונראה את סר ג'ירארד, מפקד הטמפלרים האפלים! אווו, אני כבר אוהב אותו! Sir Girard שוחרר במקור בתור LegionsCon בלעדי בשנה שעברה, אבל הוא קיבל גרסה סטנדרטית דרך Store Horsemen והגיע לפתח ביתי לפני כמה ימים. לפי הבנתי, האקסקלוסיב היה אמור להכיל כמה דברים נוספים, אבל בסופו של דבר גם המהדורה הרגילה קיבלה הכל! אני לא בטוח לאיזה מבחר גלים ג'ירארד מתאים, כי זה עתה תפסתי אותו כשהוא יצא למכירה במלאי. סר ג'ירארד נחשב כ-Changeling, מה שמסביר למה יש לו את הראש השני שלו.
ולמרות שאני בעד הרבה מהביוסים האלה, הנה היבט אחד של אחד שאני עלול להתעלם ממנו, אבל עוד על זה בהמשך. בתור טמפלרי אפל, הגיוני שג'ירארד יעשה שימוש חוזר בהרבה מהגוף הטמפלרי, וזה לא דבר רע, כי במקרה אני אוהב את הדמות הזו. וכשאתה מתאים לגוף הזה עם ראש רייגור, שלם עם כנפי העטלפים שיורדות מהצדדים, ובכן יש לנו קסם שקורה כאן! הטבארד נצבע מחדש בצלב מפואר בשחור מט וארגמן, בעוד שלשריון יש גימור אפור מתכת-אקדח עמוק.
אתה מקבל גם קצת צבע כסוף למסמרות והאביזרים. ג'ירארד אמנם מגיע עם זוג כתפיים, אבל אני אשמור את אלה להמשך הסקירה כשאחליף את הראשים. קסדת Raygorr נראית מדהים בדקו השחור והאדום.
בטח, ראינו את הראש הזה הרבה פעמים לפני ש-Raygorr שוחרר, אבל זה הדבר שאני הכי מייחס לו עם הכנפיים האלה. לא חשבתי שהם יצליחו להמציא סכמת צבע שיכולה להתקרב לזו של Raygorr אבל אני חושב שזה עושה את זה. ג'ירארד מגיע עם חגורת החרב שנמצאת בכל מקום, אבל הפעם בשחור.
הוא מגיע גם עם זוג פלכיונים תואמים. אני חושב שראיתי את אלה בעבר אבל ההופעה הקודמת חומקת ממני כרגע. יש להם להבי כסף נסחפים להפליא עם נפיחויות בבטן, וידיות אפורות כדי להתאים לשריון.
ג'ירארד מגיע גם עם אותו מגן שראינו עם הטמפלרים ורייגור, הפעם צבוע כדי להתאים לטברד, ועם שוליים צבועים כדי להתאים את השריון של ז'ירארד. כל ההרכב נראה מדהים! עכשיו בואו נבדוק את האלטר אגו שלו! הנה ג'ירארד עם צביעה מחודשת של ראש סקפולאר, ואם אתה זוכר איך שטפתי לגמרי את סקפולאר, אז אתה יודע שבעצם איבדתי את זה כשראיתי את הנגיף העצמי שלו משוחרר כאן מחדש. זה פשוט אחד מהדיוקנאות האהובים עליי בכל הקו הזה, מכיוון שהוא באמת מזכיר חלק מאותו אמנות קווים מתקדמים ודרקונים מתקדמים מילדותי.
הוספתי כאן גם את הכתפיים, רק כדי להבחין בין שני המראות, אבל אני חושב שהם עובדים מצוין עם שני ראשים. אז, לפי הביוגרפיה, סר ג'ירארד מחפש להפיל את סקפולאר שובר הקריפטה, והוא משתמש בכוחות השינוי שלו כדי להידמות לו או לאחד מלגיונות השלד שלו. אני חושב שזה רעיון מגניב, אבל מה שאני אוהב אפילו יותר הוא הרעיון שג'ירארד הוא שלד בעצמו, ומציג אותו עם קסדת רייגור, אבל עם שני ג'ירארדים נוספים עם ראשי השלד כשומר האישי שלו.
כמובן. , הכל מופרך, כי לא היה לי כסף להשיג שלושה והוא כנראה עולה את כל הכספים עכשיו בשוק יד שנייה. כתוצאה מכך, למען האמת אין לי מושג עם איזה ראש אני הולך להציג אותו. אין תשובות נכונות או לא נכונות.
והנה כמה צילומים של ג'ירארד כפול מניף את הפלצ'ים האלה. Mythic Legions ממשיך להיות קו שלעולם לא מצליח להרשים. זה מדהים בעיניי שאפילו עד כאן, ועם כל כך הרבה מהדורות, ארבעת הפרשים עדיין יכולים להמציא מהדורות חדשות כל כך פנטסטיות באמצעות רק צבע חדש וחלקי מיקס-אנד-מאץ'.
סר ג'ירארד הוא אכן נוכחות מרשימה והתוספת של ראש סקפולאר רק הופכת אותו למגניב עוד יותר בספר שלי. אני ממש נרגש מכך שהוא קיבל שחרור רחב, כי הייתי קרוב בצורה מסוכנת לשלם כסף מטורף עבור האקסקלוסיבי. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro