לגיונות מיתיים (הופעת ריקבון): האח מנדיבולוס מאת ארבעת הפרשים



לאחר שסיימתי סוף סוף לעבור את גל ארת'יר האחרון, אני מוכן להתחיל לחפור בחזרה לכמה מהגרסאות הקודמות של Mythic Legions שפספסתי. היום נציב את מכונת ה-Wayback להופעת הדעיכה, שהייתה המזבלה הגדולה השנייה של דמויות הלגיון, עם מבט על האח מנדיבולוס! זה לא סוד, אני כן אוהב אותי כמה שלדים, ולגיונות המיתולוגיים נתנו לנו כמה לוחמי עצמות בלתי נשכחים באמת. אח למורגולית ומאלאוס (שתי דמויות שטרם סקרתי כאן), מנדיבולוס נחשב כחסר רחמים ומתמקד בהשמדת כל המתנגדים למורשת משפחתו! והו, ילד, האם זה בחור מפחיד! מנדיבולוס הוא שילוב מסקרן של הגפיים המשוריינים של האורק, והטברדים המפוסלים שלבשו כמה מהאבירים.
החלקים המשוריינים שלו צבועים בגימור כהה וחלוד, שמשתלב נהדר עם החלקים המחורצים והמשוננים האלה. יש לו חצאית שריון להגנה על ירכיו, וחלקי כתפיים גסים ומרשימים, את כולם ראינו פעמים רבות בעבר. הטאברד צבוע בדוגמה שחורה ואדום, יחד עם קצת נתזים בוציים למטה מתחת לחגורה.
ולמרות שהחלקים המרופטים האדומים והשחורים אמורים מבחינה טכנית להיות חצאית, אני דווקא מעדיף להשתמש בהם כשכמיה קצרה . פסל הראש כולו חדש, והוא די נהדר! ל-Mandi יש כובע גולגולת פשוט בצבע נחושת עם דואר שרשרת מפוסל שנשפך ממנו כדי לכסות את צידי הגולגולת שלו. קרן אחת מעוקלת בולטת מצד שמאל, ואילו הימנית מנותקת ממש מעל הבסיס, וספוג מבצבץ מאחור בין השניים.
עיניו מכוסות במגן, והצווארון המשוריין המקיף את שלו. הצוואר מסתיר את החצי התחתון של פניו. ניתן להעיף את המצחייה כלפי מעלה כדי לראות טוב יותר את מה שקורה שם מתחת, מראה שהפה של מנדיבולוס נעול בצרחה תמידית. יש כמה ציורים יפהפיים על הגולגולת שלו, שנותנות לה גימור רקוב חום.
אתה גם מקבל גולגולת רגילה כתחליף לראש אם אתה רוצה, אבל למה שתרצה להחליף את יצירת המופת הזו של דיוקן? Mandibulus מגיע עם מבחר מצוין של כלי נשק, החל מה-Orc scimitar. אהבתי את הסכו"ם הגס הזה בתור נשק של אורק, אבל אני חושב שהוא עובד באותה מידה בידיים של לוחם שלד. הלהב המטאטא מתנפח לנקודה חכמה עם אגרוף דרכו כדי להבהיר אותו מעט.
האחיזה מורכבת משלוש קרני עצם מעוקלות, או אולי ניבים, וללהב יש גימור חלוד עם כמה חריצים. מחוץ ללהב כדי להראות שהוא ראה הרבה אקשן. לאחר מכן, הוא מגיע עם מקבית חזקה ומאוכסנת לריסוק ראשי הבשר השפלים! לראש המושחר מסמרות פליז צבועות, והפיר מפוסל בגימור עץ וכובע תחת. זה נשק אפל ואביר המתאים לאביר שלד אפל! ולבסוף, אנחנו מקבלים את הדבר הזה מסוג גרזן חנית.
ראינו את זה גם בעבר, אני מאמין שנתקלנו לאחרונה באחד הגובלינים. זה עוד אחד מהנשקים האהובים עלי, ואני חושב שהוא משתלב בצורה מושלמת עם מנדיבולוס! מנדיבולוס הוא תוספת מצוינת ללגיונות השלד שלי, ועוד דוגמה מצוינת לכמה מיומנים ארבעת הפרשים יכולים להיות עם ערבוב והתאמה של חלקים, קצת צבע חדש ודיוקן חדש. הבחור הזה נוטף הרבה אישיות עבור שלד והוא נראה מיידית כאילו הוא צריך להוביל את שאר החושים העצמיים לקרב.
האם הוא האהוב עלי עד כה? ובכן, אני לא חושב שמישהו יתחרה אי פעם ב- Skapular The Cryptbreaker כשלד ה-Mythic Legions האהוב עליי, אבל עדיין הייתי מדרג את Mandibulus די גבוה ברשימה שלי. שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro