Buzzworthy Bumblebee: Origin Bumblebee מאת Hasbro



בעוד שהתמקדתי אך ורק בדברים בסגנון דורות, Hasbro שמרה על כמה שורות שונות של ה-change-o-bots הרווחיים שלהם, אחד מאלה הוא סדרת Buzzworthy Bumblebee הזו. אני לא מבין את זה. בהתחלה חשבתי שזה קשור לאיזו קריקטורה זורמת שמכוונת למעריצי רובוטריקים הצעירים יותר, אבל כנראה שזה לא המקרה.
אז, כן... אני ממש לא מבין את זה והשם המטופש עושה אותי בצורה בלתי מוסברת כועס, אז התעלמתי מזה במידה רבה. זה עד שראיתי שהם עשו גרסה של Bumblebee המבוססת על הופעתו הסייברטרואנית בפרק הראשון של המיני-סדרה More Than Meets The Eye. ובכן, עיצוב האריזה נחמד! אנחנו מקבלים קופסה צהובה בהירה, עם הלוגו של הרובוטריקים בשחור, וכמה תמונות שונות של Bumblebee בצד.
מה שאני לא אוהב כאן הוא היעדר חלון פלסטיק מעל הצעצוע. כן, אני מבין שזה עניין סביבתי, אבל אני לא אוהב את הרעיון שילדים יכולים לבוא ולהדביק את דמות האקשן שלי. ילדים ארורים... הישארו מחוץ למעבר הצעצועים... אתם חושבים שצעצועים מיועדים לילדים? לך לשחק באפליקציית FORTCRAFTING שלך!!! אני מעדיף שהאסברו פשוט ישתמש בקופסה סגורה לחלוטין.
אם אני מוכן להוציא 200 דולר על דמות מחלקה של טיטאן ולא אזכה לראות אותה עד שאפתח אותה, אני חושב שיהיה בסדר להמר על שיעור דלוקס של 20$, בידיעה שילד לא נגע בזה באצבעות חמאת הבוטנים שלו. אבל, מספיק להתלונן... בואו נתחיל עם מצב האלט! וואו, זה ייצוג קטן למדי ומגניב של מצב הסייברטרון של Bumblebee בסגנון Sunbow וכזה שהייתי שמח לקבל בתור ילד. הוא חלק וחלק, עם כנפיים עבות ושמשה קדמית כחולה אחת.
זה נראה כמו מה שהיית מקבל אם תיקח את מצב כדור הארץ שלו, תסיר את הגלגלים ותמעך אותו. כשחושבים על זה, זה היה די נוח שלכל מצבי האלט של סייברטרון היה מקביל מתאים למצב כדור הארץ. כן, בהחלט יש בו בלגן של תפרים מהשינוי, אבל זה לא מפריע לי יותר מדי.
חלקם מתערבבים היטב עם קווי הפאנל הקיימים בפסל, ולמען ההגינות, רשת התפרים מסמלת שכמות הגונה של מחשבה והנדסה הושקעה בצעצוע הקטן הזה, במקום ללכת רק על מעצב קליפות עצלן. ולמרות שאתה לא יכול לדעת עדיין, התרשמתי במיוחד שחלק מכסה המנוע עם סמל האוטובוט הופך למעשה לחזה במצב רובוט, במקום להיות מזויף לחלוטין. בסך הכל, הצעצוע ננעל די טוב, ולא יכולתי להיות מרוצה יותר! יש שלושה שקעים ברכב לחיבור נשק, אבל מכיוון שאני חובב סימטריה, חיברתי את האקדח של Bumblebee לזה שבחלק העליון.
והנה הוא במצב רובוט, ואני חייב לומר שהשינוי הוא די חכם, די אינטואיטיבי, ובכלל לא קפדני מדי. כפי שאני בטוח שאמרתי בעבר, הדבר האהוב עלי לעשות עם רובוטריקים חדשים הוא לנסות להבין אותם מבלי להסתכל על ההוראות. לא הייתי בטוח שזה יעבוד כאן, אבל גרמתי לזה לקרות.
וכן, יש לנו כמות לא מבוטלת של מאכלים מכוערים על הרגליים התחתונות. אני לא מעריץ של זה, אבל אני בהחלט יכול להבין שזה היה צריך ללכת לאנשהו, ולמען ההגינות, זה פחות או יותר הכל. הוא לובש את גג הרכב על הגב, כמו הרבה מכוניות אוטובוט, ובדיוק כמו בסרט המצויר, החזה מעוצב כך שיהיו לו חלונות פולקסווגן שאנחנו רגילים לראות ב-Bumblebee, למרות שהוא לא לוקח את המצב האלטרנטיבי הזה. עדיין.
פיסול הראש מעולה! אני חושב שאני דווקא אוהב את זה קצת יותר מזה שקיבלנו על דמות ה-War For Cybertron, אם כי גם זה לא רע. כאן אנחנו מקבלים חיוך קטן וקסדה שמנה ומסוגננת יותר. זה פשוט זועק לי קצת יותר סטייל סנבואו! Bumblebee מגיע עם אקדח ו-jetpack.
ה-Jetpack הוצג בתחילה בכסף, והייתי מעדיף אותו, אבל מה שיש לנו זה רק פלסטיק שחור. אני מניח שזה מתאים יותר לדקו שלו. ואתם מקבלים גם כמה ממוטות המנצחים שבאמבלבי ו-ווילג'ק ניקדו בתחילת הפרק הראשון.
אלו הם אביזר בונוס די מגניב, למרות שבכנות זה לא נראה שיש בהם מספיק אנרגיה כדי להחזיק מעמד קוורטרקס. מבחינת גודל, במצב רובוט הנתון הזה מגיע כמעט באותו גובה בדיוק כמו גרסת ה-War For Cybertron פולקסווגן. מצב הרכב שלו, לעומת זאת, קצת יותר גדול.
בסך הכל, מדובר בדמות קטנה וכיפית, ואחת שלא חשבתי שאי פעם נראה מתממשת. למרות כל הדמויות של Bumblebee שהאסברו מייצר, הוא קיבל את הקצה הקצר בכל הנוגע למצבי האלטרנט של Cybertron, ואני שמח שהם בחרו בזה כשסוף סוף הגיעו לעשות אחד. העברתי את זה על היתדות כמה פעמים, לפני שבסופו של דבר תפסתי אותו יום אחד כשלא הצלחתי למצוא שום דבר אחר ולא רציתי לחזור הביתה בידיים ריקות.
ואני מאוד שמח שעשיתי זאת! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro