אגדות מארוול (גל קולוסוס): Cyclops and Rogue מאת הסברו



אני בתהליך לפלס את דרכי דרך הגל השני בנושא עידן האפוקליפסה של אגדות מארוול. עד כה בדקתי את Magneto ו-Sabretooth, והיום אני מכפיל את עצמו עם מבט על Cyclops and Rogue של Earth-295! הדמויות כוללות אמנות דמויות נהדרת על לוחות הצד ואת הלוגו של X-Men בחזיתות. אני חושב שזה היה מגניב אם היו עושים קצת יותר מיתוג עבור Age of Apocalypse, אבל אני זורק את החבילות האלה בכל מקרה, אז זה לא עניין גדול.
כל דמות מגיעה עם אחד מהאיברים של קולוסוס, ו-Rogue מגיע עם יד קולוסוס נוספת. בואו נתחיל עם קיקלופ! אני חושב שמהפך AoA של Cyclops הוא די כיף. הוא כבר לא החץ הנקי והישר, שכן המציאות הדיסטופית שלו (ותפארת העיצוב הקומי של אמצע שנות ה-90) גבתה ממנו מחיר.
הדמות הבסיסית כאן היא די פשוטה, עם כסף כחול גנרי, מייצג את בגד הגוף שלו ללא שרוולים. זרועותיו נותרות חשופות, אבל יש לו כמה כפפות מצוירות שיתאימו לחליפה שלו. עיקר הפיסול החדש מגיע בחגורת הזהב שלו עם רצועת שריון לכתף, כמו גם השריון המחוזק על הכפפה הימנית שלו, ושרוול משוריין מלא משמאלו.
הכחול החשמלי המשמש לחליפה שלו הוא מדהים לחלוטין יוצר ניגודיות יפה עם הזהב המשמש לחלקים הנוספים שלו. אני בדרך כלל לא מעריץ גדול של סוג הפלסטיק הזהב שבו משתמשים כאן, אבל הם כן הוסיפו כמה שריטות ושפשופים לחתיכות השריון, ואני חושב שזה נראה די טוב. פסל הראש הוא כמובן חדש, וכמו Magneto, Cyclops מתקשה למצוא ספר ב-Earth-295.
למעשה אני מוציא קצת אווירה של טומי ויזאו מהדיוקן הזה, שהוא די מדהים. שער השיער החום השופע נחלק משמאל כדי לחשוף את הציוד הנוסף המחובר למגן שלו, ואת עדשת הארגמן הבודדת המכסה את עינו הנותרת, בעוד היא תלויה מעל מציץ החסר שלו. הבעה קודרת חתוכה בחצי התחתון החשוף של פניו.
Cyclops כולל ביטוי די סטנדרטי עבור הקו הזה. לזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים, מסתובבים בזרוע הדו-ראשי, צירים כפולים במרפקים, ויתדות צירים במפרקי הידיים. הרגליים משולבות כדוריות בירכיים, יש להן מסתובבות בירכיים וברגליים התחתונות, צירים כפולים בברכיים, וצירים ורוקרים לרוחב בקרסוליים. , והצוואר הוא גם ציר וגם כדור מפרק. סייקלופס מגיע מצויד בזוג אגרופים, אך למרבה הצער אין ידיים אחרות. בואו נעבור ל-Rogue! וואו, הצבעים האלה! למרות הסביבה הקודרת שלה, רוג הלכה על כמה צבעים תוקפי עיניים בתלבושת הזו.
אתה עדיין מקבל את הצהוב הרגיל, אבל כאן הוא מעורבב עם קצת ירוק כהה לשרוולים העליונים, פאנלים מחוזקים בירכיים וחשמליים ירוק עבור השאר. יש לה זוג צמידי פרק כף היד צהובים, ורצועת ירך צהובה אחת רחבה על רגלה הימנית. קיבלנו כמות לא מבוטלת של פיסול חדש עבור הדמות הזו, ניכרת בעיקר על השרוולים העליונים הענקיים שלה, והמגפיים הצהובים והשמנמנים שלה, עם אביזרי סגלגל אדומים בחזית.
לבסוף, יש לה צווארון ירוק רופף מונח על כתפיה , עם ניטים כסף. ואז יש את פסל הראש. אתה יודע איך יש אנשים שאומרים שיש קומיקס שאי אפשר לצלם? ובכן, זה עשוי להיות מקרה של תסרוקת קומית שאינה ניתנת לפיסול.
אני בטוח שהאסברו עשו כמיטב יכולתם, אבל הדבר הזה הוא פשוט בלגן. וזה לא עוזר שהם גם היו צריכים לתת לה צוואר ג'ירפה כדי שזה יעבוד. הפנים כשלעצמן בסדר.
היא נראית די כחושה ליד ה-Earth-616 Rogue, אבל אולי זה בגלל שהיא לא בדיאטה קבועה של גמבו של גמביט. הארטיקולציה כאן תואמת את רוב הנשים של מארוול, מה שאומר שאתה מקבל צירים מסתובבים במרפקים, במקום צירים כפולים וסיבובים דו-ראשיים. אתה מקבל מפרק כדורי מתחת לחזה, במקום מסתובב מותניים וציר אב-קראנץ'.
ול-Rogue יש סיבובים בירכיים, אבל לא ברגליים התחתונות. בניגוד ל-Cyclops, Rogue למעשה מגיע עם סט שני של ידיים, כך שאתה מקבל אגרופים, ואת אותו סגנון של ידיים פשוקות אצבעות שקיבלנו עם Rogue הקודם. כשנכנסתי לצמד הזה, ציפיתי לאהוב את Rogue הרבה, ולא אכפת לי מסקוט סאמרס בכלל, אבל האמת התבררה הפוכה.
אני חושב ש-Cyclops היא דמות נהדרת למראה עם סגנון שממש מדגדג לי. נוסטלגיה לקומיקס של שנות ה-90. נוכל הוא בשום אופן לא דמות נוראית, אבל פשוט קשה לי לעבור את פסל השיער הזה. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro