Doctor Who: אספן "לוחמי המעמקים" שנקבע לפי אפשרויות דמות



שוב, החבר'ה הנדיבים ב-Character Options רואים לנכון לשמור על קו דמות הפעולה של Doctor Who עם זריקת מהדורות חדשות בכל שנה. רוב אלה עברו צביעה מחדש ואריזה עם פסל חדש מדי פעם, אבל הנה אנחנו מקבלים סט עם כל הדמויות החדשות! ובכן, דמות אחת חדשה פי שלוש. בואו נבדוק... לוחמי המעמקים! רק כדי להבהיר, אני בשום אופן לא מתלונן, אבל... איזו בחירה מוזרה לסט חדש! אני לא אוהב את הסיפור של הדוקטור החמישי משנת 1984, לוחמי המעמקים.
יש לו כמה סטים מגניבים, הנחת יסוד מעניינת, והוא מחזיר את הסילוריאנים ואת שדי הים בפעם הראשונה מזה יותר מעשר שנים, אבל אני מוצא קשה לדמיין שהוא מדורג שם כסיפור האהוב על מישהו. המהומה המוסרית של הדוקטור הו והסילוריאנים המקורית נעלמה, ואיתה חלק גדול ממה שהפך את היצורים העתיקים האלה לאויב כל כך ייחודי. ועם חלק נכבד מהפרקים האמצעיים של Warriors בעקבות The Myrka שרקעת על בסיס הים כמו פוני שיכור, זה יכול להיות קצת מייגע לפעמים.
חוץ מזה, עם Character Options שמוכנים להשתעל את הכלים בשביל שלוש חבילות של Silurians, אני חושב שרוב המעריצים היו שמחים יותר לראות את המקור. אבל שוב... אני לא מתלונן!!! אז בואו נסתכל על הדמויות! Icthar הוא הניצול היחיד של הטריאדה הסילורית ולמעשה אחד מהסילורים שנתקלו ברופא השלישי בסיפור מ-1972. מאז הוא עבר עיצוב מחדש קל ואני חופר את זה מספיק טוב, נראה מצוחצח יותר מהתלבושות הישנות יותר.
אני מניח שזה היה די הכרחי בהתחשב בכמה מוארות הסטים של Sea Base 4 בסיפור הזה! Icthar הוא יותר כתום-זהוב מאשר ירוק והוא מתאפיין בסרטן כמו שלד חיצוני המכסה את פלג הגוף העליון שלו, שהוא חלק ומעוקל אורגנית. אני גם מעריץ גדול של הרכסים המחודרים שעוברים בחלק האחורי של השלד החיצוני, מה שגורם לסילוריים האלה להיראות מאיימים יותר. שאר גופו הוא עור זוחל חשוף, כאשר הקשקשים בולטים יותר על זרועותיו מאשר על רגליו.
כמו חבריו, לאיצ'אר יש צמיד שליטה גס למראה על האמה השמאלית שלו, שנראה כאילו הוא גדל ולא נבנה. נראה לי שאני זוכר שאלו שימשו כמכשירי תקשורת, כמו גם כאמצעי לשלוט במירקה האימתנית! פיסול הראש הוא נקודת השיא האמיתית של הדמות הזו, מכיוון שהיא באמת מעולה, ושחזור מעולה של מה שראינו על המסך. הקשקשים מוגדרים היטב, במיוחד אלה העדינים יותר שמרכיבים את צווארו.
אני גם ממש חופרת את הצבע הכסוף שבו השתמשו לעיניים. בטח, הפה הבולט שלו נראה כאילו הוא מחייך בהנאה, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם. הוא פיתח מזימה מרושעת לגרום למין האנושי להשמיד את עצמו ו"למות כפי שהם חיו, בים של דם שלהם!" מודה, מעולם לא הייתי מעריץ גדול של הכדור בקצה ראשם המהבהב בזמן שהם דיברו.
זה נראה יותר כמו דבר רובוט מאשר דבר זוחל. אף על פי כן, הכדור של איקתאר אדום וזה הדבר היחיד שמפריד בינו לבין הכפופים לו. כן, Tarpok ו-Scibus הם אותה דמות, עם כדורי ראשם צבועים בשחור.
הביטוי בשלוש הדמויות הללו הוא בעיקר בקנה אחד עם מהדורות חדשות אחרות של Who, מה שבעצם אומר שלכתפיים יש תנועה לרוחב, בעוד שהדמויות הישנות יותר פשוט היו לו כתפיים מסתובבות. למרבה הצער, אין כאן מסתובבים דו-ראשיים, אז אתה לא באמת יכול לגרום להם להפעיל את צמידי השליטה שלהם, כי הידיים הימניות שלהם לא יכולות להגיע. זה חבל.
אתה מקבל גם תנועה לרוחב בירכיים, צירים במרפקים ובברכיים וסיבובים בפרקי הידיים, הירכיים והקרסוליים. אין סיבוב בצוואר, אבל זה יותר בגלל עיצוב התחפושת, ולא מחדל בעיצוב הדמות. אכפת לי ששלושתם אותו פסל? לא, לא ממש.
למרות שיש להם שמות, שניים מהדמויות האלה יכולים להיות פשוט בוני צבא סילורי. אבל, בזמן שאנחנו על הנושא, אני חושב שעדיף היה לאפשרויות הדמות לשחרר סט עם סילוריאן אחד ושניים מהעדכונים של Samurai Helmeted Sea Devil. בטח, זה היה מצריך עיבוד של דמות חדשה שניה, אבל לו הם הלכו בדרך זו, בהחלט הייתי קונה שלושה מהסטים האלה במקום רק אחד.
למרות שאולי יתמזל מזלנו לראות לוחמים של גם סט Deep Sea Devil. עם זאת, לעת עתה, ה-Silurians 84' נראים די טוב לצד שדי הים 72'. ראוי גם להזכיר שהמגש הפנימי של הקופסה מייצר דיורמה קטנה ומגניבה לתצוגה.
מגשים אלה מאוירים בדרך כלל עם סוג של רקע, אבל כאן אנו מקבלים אפקט תלת מימד ממשי עם החלונות הקדמיים של הקרב בסילורי. סיירת מראה בסיס 4, כשהם מתקרבים! יש לי כלל אצבע כללי בכל הנוגע לדמויות Doctor Who של Character Options... אם יוציאו סט, אני אקנה אותה. אני רוצה לתמוך בקו הזה לאורך כל הדרך, ולפעמים זה אומר לקנות צביעה מחדש או לארוז מחדש, ולפעמים זה אומר לקנות סט חדש כמו זה. האם Warriors of the Deep היה גבוה ברשימת הסיפורים שרציתי לראות מהם דמויות? לא.
זה אחד מהסיפורים שאני לא חוזר בהם הרבה, ותאמין לי... אני צופה הרבה ב-Classic Who. אבל, האם אני ממש מתלהב שיש לי שלוש דמויות Silurian חדשות באוסף שלי? אתה מתערב על התחת של Myrka שלך שאני! ומאז המעבר, יש לי שוב גישה קלה לכל הדמויות של Doctor Who שלי, וזה אומר שתראה עוד הרבה ביקורות של Doctor Who בשבועות הקרובים! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro