לגיונות מיתיים (ארתיר): Helphyre Goblin מאת ארבעת הפרשים



אני מנסה להחזיר את הדברים לעניינים כרגיל, וזה כולל את Mythoss Monday! בטח, הביקורות שלי פורסמו מאוחר יותר באותו היום, ולא בבוקר, אבל חזרה לשגרה של FFZ היא הכל עניין של צעדי תינוק. מקווה שאזכה לעוד שלוש ביקורות השבוע שוב. היום אני קורע לתוך עוד אחד מהשדים המרושעים ששוחררו ב-Mythoss בגל ארת'יר עם הגובלין של Helphyre! גל ארת'יר העניק לנו מספר תועבות לא קדושות, כולל בלפגור ומלפאר.
גובלין העזרי הוא חצי ליטר מעורר תהייה. אומרים שהם מראה כהה של הגובלינים בוג שמקורם ב-Mythoss, רק שלחבר'ה האלה יש הרגל לפלוט קיא פלזמה רותח, מה שגורם לי להצטער שהיה לי גיגית של רפש אדום בועטת כאן. נראה ש-Helphyre Gobby שלי איבד את שריון המפשעה שלו בחבילה, אז בואו נקרע אותה, נלבש אותו כראוי ונבדוק אותו.
אני מעריץ גדול של שרצת השד הקטן יותר, וכפי ששמו מרמז, Helphyre Gobby עומד בראש ובכתפיים עם הגובלינים הרגילים. למרבה הצער, מעולם לא הרמתי את ה-Bog Goblin הרגיל, אז זה הופך את הדמות הזו לפחות לצביעה מחדש של שילוב והתאמה, ולמעשה חדשה לגמרי! חליפת השריון בגודל חצי מספקת את כל הפרטים המפוסלים הנהדרים שהתרגלתי לראות בקו הזה וכוללת עבודת צבע מלוכלכת וחלודה. למרות שמכות הכסף במסמרות והדואר הנחושת במפרקים מציעים כמה כישרון של צבע.
כמובן, מה שבאמת מוסיף כאן הכי הרבה צבע הוא העור הארגמן הבוהק של Helphyre שמופיע על ידיו, רגליו וראשו הבולבי. ואיזה ראש מפואר זה! אני מאמין שזהו צביעה ישרה מחדש של הגובלין בוג והוא יצירת אמנות גרוטסקית. הפה הרחב בעל השפתיים של הדג, האוזניים המחודדות, סליל הגבה העבה מעל העיניים השחורות והחרוזים האלה.
הכל כל כך טוב! אני כמעט יכול לראות את הצוואר שלו מתמלא באוויר בזמן שהוא נושם. אתה מקבל גם כמה קרניים שחורות קטנות בולטות מצידי התכשיטים שלו, וכמה כתמים שחורים וכחולים בחלק העליון של פניו. הצבע הארגמן כל כך יפה, וניתן לו מנה בריאה של ברק כדי לגרום לו להיראות רירי ומגעיל במיוחד... זאת אומרת יפה!!! עיצוב הראש הדי לא שגרתי כולל שני חלקים: החלק האחורי שמתחבר ליתד הצוואר, ופנים ענקיים שמתחברים לחלק הקדמי של זה, ומעניקים לו את היכולת להטות את ראשו שמאלה או ימינה.
זה גם נותן את היכולת להחליף פרצופים... לפרצוף פעור פה! אה... כן! אם הבחור הקטן הזה לא היה נורא מספיק, אתה יכול לקבל מנה של מה שקורה בתוך הפה שלו. השיניים הרקבות העקשות והלשון מפורטות להפליא וגסות לחלוטין. הדיוקן השני הזה מוסיף המון ערך לנתון הזה, אז עכשיו כמה הייתם משלמים? לא! אל תענה עדיין, כי... אתה גם מקבל החלפת לשון! כן, זו הדמות שממשיכה לתת.
משוך את הלשון והלשונית הרגילה בליקק המתפתל הארוך הזה, שלם עם איזושהי נורה כחולה בקצה, שללא ספק מספק סוג של רעל רעיל יחד עם המרושלת שלו. נשיקות. או אולי חומצה! אני מקווה שזה חומצה! בואו לבדוק את האביזרים שלו! קודם כל מקבלים חרב וקסדה תואמות, שנראות כאילו נוצרו מאותה חיית ביצות אומללה. הקסדה למעשה נראית כאילו היא יכלה להיות רק קרקפת קשקשת של משהו, בעוד שהחרב כנראה נוצרה מהעור והעצמות שלה.
שתיהן מציגות תשומת לב מדהימה לפרטים הן בפיסול והן בציור שלהן. אני צריך גם לציין כאן שה-Helphyre Goblin מגיע עם שני סטים של ידיים: זוג אחד פתוח וזוג אחד להחזיק את האביזרים שלו. בשלב הבא, אתה מקבל קשת ורעד.
אני אוהב את האביזרים האלה, אבל אני לא באמת מסתכל על הבחור הקטן הזה וחושב על קשת. אבל, אולי זה רק אני שסטריאוטיפי אותו בצורה לא הוגנת. שני כלי הנשק משוחזרים מדמויות העבר, ולמרות שהקשת מציגה ציור די אפרורי, אני חושב שהוא עדיין נראה מתוחכם מדי עבור הגובי הזה.
אולי הוא הרים אותו מגוויה ורק אוהב לנסות ולירות בה. כך או כך, אני עלול לסיים לתת את אלה לאחד הגובלינים הרגילים שלי. לבסוף, ומתאימה יותר היא זרוע המוט הזו.
אני אוהב את הנשק הזה, מכיוון שהוא נראה גס וגם פראי והרבה יותר כמו משהו שהבחור הזה צריך לשאת. מה שאני באמת חופר כאן הוא שהוא מגיע עם מבחר נשק מספיק כדי שתוכל להרכיב כמה כאלה בצורה שונה אם היה לך מזל מספיק כדי להרים חופן. אבוי, הארנק שלי יאפשר לי רק את האחד.
אומרים שדברים טובים מגיעים באריזות קטנות, וזה בהחלט נכון לגבי הבחור הזה. הוא אולי קטן, אבל הוא עמוס בתוספות, ואפילו זה לא היה המקרה, עדיין הייתי אוהב אותו לרסיסים. הראש הגדול שלו הוא יצירת אמנות, ואני שמח לצרף אותו ללגיון השדים המיתולוגי הצנוע שלי.
הוא פשוט דמות פנטסטית מסביב. לא עקבתי אחרי, אבל זה מרגיש כאילו כמעט סיימתי לבדוק את הדמויות מגל ארת'יר, למרות שעדיין יש לי את הבחור הגדול עצמו, ארת'יר והסוס השדים שלו, ויכול להיות שאני מפצח אותו פתוח ליום שני המיתוס של השבוע הבא! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro