אגדות מארוול (גל קולוסוס): Sabretooth מאת הסברו



תכננתי במקור להתמודד עם הגל השני הזה בנושא עידן האפוקליפסה על ידי הכפלה של כל סקירה, וזו עדיין התוכנית קדימה. אבל הייתי אובד עצות בשבוע שעבר, אז נתתי למגנטו סקירה משלו, ועכשיו אני עושה את אותו הדבר עבור Sabretooth! מגנטו לא הגיע עם חלק BAF, אבל Sabretooth מגיע עם הראש של קולוסוס וחתיכה שנייה עבור העניבה על המסכה שלו. הופתעתי לראות שזו הפעם הראשונה ש-Sabretooth מקבל את אור הזרקורים כאן ב-FFZ, מכיוון שמעולם לא יצא לי לסקור את השחרור שלו ב-Apocalypse Wave, אבל אני אביא את הנתון הזה לתמונת השוואה בסוף.
מלבד המראה החדש, ה-Sabretooth הזה הוא הרבה יותר מגושם מהגרסה הקודמת. הוא ילד גדול עם שילוב הגון של כסף גנרי וקצת פיסול רענן לתחפושת שלו. פלג הגוף העליון, הגואין והרגליים הם כולם רק שרירים סטנדרטיים, יצוקים בשיזוף בהיר, הגובל בכתום.
המגפיים והכפפה השמאלית בצבע חום כהה, ולכולם יש מרקם יפה שנראה כמו עור מחוספס, והוא יש חגורה פשוטה להתאמה. לכפפה הימנית יש יד מותאמת, אבל שרוול הכפפה מחוזק כדי להיראות כמו מתכת, עם ברגים כבדים והרחבה לחיזוק גב היד של Sabretooth. החלק האחרון של התחפושת כולל צווארון חום כהה שנמשך עד לכתפיו, ויש לו בריחים כסופים.
בינתיים, הזרועות יצוקות בפלסטיק בגוון בשר ויש להן שיער מפוסל וצבוע, בדומה למה שעשינו נראה בכמה דמויות וולברין בעבר! אתה מקבל שני פסלי ראש, ואני ממש חופר את שניהם הרבה! זה עמוס באישיות. עם חיוך נפלא, חושף רק שמץ של שן. העיניים משובצות עמוק עם גבות עבות גדולות, והפנים המפורטות היטב מנוקדות בסנטר תחת מפואר.
גם פסל השיער ראוי לשבח. זהו פסל נפרד, שנותן לו קו שיער נקי, חלקים מסביב לאוזניים, ויש פקק לקוקו שיכול להסתובב. הדיוקן השני הוא כולו עסק, כשהאישונים שלו נעלמו, ופיו נמשך לנהמה גדולה ומשופעת שיניים.
אתה מקבל גם קוקו שני לחיבור בחלק האחורי של הראש הזה. זה אולי נראה כמו קליל, אבל אי אפשר לדעת עם Hasbro בימינו. הם יכלו לבחור לחסוך כמה גרושים ולכלול רק אחד.
ניסוח כאן הוא ספר לימוד עבור דולר האגדות המסורבל הזה. זה כולל צירים מסתובבים בכתפיים ובירכיים, מסתובבים בראשי ובירכיים, יתדות צירים למפרקי כף היד, צירים ורוקרים לרוחב בקרסוליים, צירים כפולים בברכיים ובמרפקים, מסתובב מותניים, ציר שריר גב, ו הצוואר הוא גם ציר וגם כדור מפרק. Sabretooth כולל גם שני זוגות ידיים: זוג אחד של אגרופים וזוג אחד רגוע.
אין כאן אביזרים אחרים, אבל אני לא יכול להגיד שהוא באמת חסר. אני אוהב את המראה הזה של Sabretooth. זה נקי ומהודק ובדיוק השילוב הנכון של כסף גנרי ופסל חדש.
אני גם חושב שהוא נראה נהדר על הגוף הגדול והמסורבל יותר. ולמרות שהוא עדיין נראה די קשוח, אין לו כראוי את ההבעה הפרועה והמפחידה של Earth-616 Sabretooth. עד כה, ה-Wave הזה הגיע לסימן שניים-על-שתיים.
בשבוע הבא, אעשה את זה כפול עם מבט על עוד כמה! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro