Space 1999: Transporter Eagle-1 מאת Eaglemoss



בשבוע שעבר ערכה Eaglemoss כמה מכירות, מה ששכנע אותי להרים כמה מהדגמים שלהם בפעם הראשונה מזה זמן מה. יש לי קצת מסע בין כוכבים וקצת דוקטור הו, אבל היום אני הולך לבדוק את הנשר טרנספורטר שלהם מהחלל 1999! אני חושב שזו כנראה הפעם הראשונה שמשהו מהחלל 1999 מוצג כאן ב-FFZ. זה נכס שלא עמד בעין הציבור כמעט כמו כמה מבני דורו, וזה חבל כי זו סדרה פנטסטית, במיוחד העונה הראשונה! החשיפה הראשונה שלי אליו הייתה כשהייתי צעירה ודודי נתן לי את האיגל-1 טרנספורטר שלו ממאטל ונדהמתי מהדבר! זה היה ענק, היו לו הרבה תכונות משחק נהדרות, והוא הגיע עם שלוש דמויות פעולה.
שיחקתי עם הדבר הזה במשך שנים עד שרוב זה אבד או בסופו של דבר נשבר, ואפילו לא ראיתי את התוכנית עדיין! מאוחר יותר כשהייתי נער, התחלתי לצפות בשידורים חוזרים שלו באחד מהערוצים המקומיים וזה ריגש אותי. לא היה לו את אותו קסם מלוטש או אופטימיות של מסע בין כוכבים, אבל זה היה חומר מרתק, בכל זאת. ולפעמים, אפילו מצאתי את זה ממש מפחיד.
מה גם שהסטים והאביזרים היו מדהימים! ולמרות שאני לא כל כך אוהב את שינויי העונה השנייה, זה כן הוסיף את קתרין של בתור מאיה, וזו הייתה סיבה מספיקה לצפות! הדגם של Eaglemoss מגיע בקופסה סגורה במלואה עם מגזין צבעוני המציע מידע נהדר על הסדרה ועל ה- Eagle Transporters. הנשרים בהחלט לא היו סקסיים כמו כל דבר במסע בין כוכבים או באטלסטאר גלקטיקה, אבל מצאתי שהעיצובים היו אייקוניים באותה מידה. הם היו סוסי העבודה של Moonbase Alpha, ויכולים להתאים אותם עם חבילות ציוד שונות לדרגות שונות של התמחויות.
החל מהובלת מטען ועד למעבדה ניידת, הדברים האלה יכלו לעשות הכל. הם יכלו אפילו להשתתף בקרב בעת הצורך. לחלל 1999 הייתה תפיסה די ייחודית לחקר החלל, שכן הירח עצמו הוצץ ממסלולו לאחר תאונה גרעינית ונשלח במכשולים דרך הגלקסיה.
מובילי הנשר אפשרו להם לשגר משלחות חקרניות, מדעיות ואספקה ​​מחודשת אל הגלקסיה. כוכבי לכת שהם חלפו על פניהם. והנה היא יצאה מהקופסה! כמו בכל דגמי Eaglemoss, ה-Eagle-1 משתמש בשילוב של מתכת יצוק ופלסטיק, ומעניק לו את הטוב משני העולמות. אתה מקבל את עוצמת החלקים היצוקים ואת הפיסול העדין שניתן להשיג בצורה טובה יותר בפלסטיק.
זהו דגם בגימור מלא, ללא צורך בהרכבה כלשהי. ובקנה מידה של בערך 10 אינץ', הספינה הזו היא בגודל המושלם להציע רמת פירוט מעולה, מבלי להזדקק לכמות מטורפת של שטח מדף. ה-Eagle-1 כולל מעמד יצוק שחור עם עמוד פלסטיק שקוף ופלטפורמה להנחת הספינה עליה.
המעמד למעשה לא מאבטח את עצמו לספינה בשום אופן, אבל הוא מחזיק אותו בטוח ויציב. רק תשתדלו לא לחבוט בו! אני חושב שהדבר האהוב עליי בעיצוב Eagle-1 הוא עד כמה הוא יושב בריאליזם. עם המסגרת החשופה בחלק העליון, ציוד הנחיתה הקבוע ומערך קונוסי הדחף בחלק האחורי ובמרכב התחתון, הכל כאן כל כך תועלתני.
בתור ילד, העיצוב הזה נראה לי אמין לחלוטין כמשהו שהיינו משתמשים בו חקור את החלל בשנה הרחוקה של 1999! עבור תוכנית על אנשים המטיילים בחלל על הירח, עיצובי הנשר הללו היו מקורקעים להפליא. עיקר הדגם מוצג בגימור אוף-ווייט, עם כמה לוחות מזדמנים צבועים בצורה שונה כדי לגרום לו להיראות כאילו הוא בנוי ממאות לוחות. זה לא מורכב כמו הדפוסים האצטיים שאנו רואים על ספינות מסע בין כוכבים מאוחרות יותר, אבל זה עובד כדי להוסיף את הרמה הנוספת של ריאליזם לגימור.
פעולות צביעה אחרות כוללות את הפסים השחורים והאדומים בחלק הקדמי והאחורי של הגב. מסגרת, החלונות השחורים מעל תא הנוסעים המרכזי, והאפור מתכת-אקדח המשמש את הדחפים. אתה גם מקבל כמה סמלים חדים ומודפסים של Moonbase Alpha על נקודות שונות של הגוף. זה מרגיש כאילו בכל פעם שאני לוקח רגע ללמוד את זה, מובא לידיעתי איזה פרט קטן חדש ואני אוהב את זה! זהו ייצוג מצוין של הספינה מכל הבחינות! למרבה הצער, תא הטייס והבוסטר לא מתנתקים ומתחברים כמו בצעצוע מאטל, אבל זה לא היה קנון בכל מקרה.
מן הסתם ראוי להזכיר שלספייס 1999 יש מעריצות דוגמנות ייעודיות להפליא, והיו מספר דגמי Eagle-1 כוכבים בהחלט זמינים, הן כבנייה מקצועית והן בדרגת תחביב. ביליתי הרבה לילה בפורומים והזילתי ריר על חלק מהעבודה המדהימה שנעשתה בשחזור הנשרים חסרי הפחד הללו על כל הגרסאות שלהם. לאור זאת, השחרור של Eaglemoss רחוק מהטוב ביותר שאתה יכול להשיג, במיוחד אם המחיר אינו אופציה! אבל עם זה נאמר, לא יכולתי להיות מאושר יותר מכך שהוספתי את הספינה הזו לאוסף שלי.
זה בגודל המושלם ורמת הפירוט מרשימה למדי. יש כמה וריאציות דגמים שונות זמינות, אבל אשמח לראות את Eaglemoss מוציאה אחת בצבעי מאטל וינטג'. כנראה שהייתי קופץ על זה בקצב לב! נראה לי שאני זוכר שה-MRSP של הדגם הזה היה בסביבות 80$, אבל הוא הועף במחיר של 25$ עבור המכירה, ולא יכולתי להגיד לזה לא! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro