מאסטרים של מקורות היקום: Stinkor and Webstor מאת מאטל



אחד הדברים הכי מגניבים עבורי ב-MOTU Origins הוא לקבל פיצוץ בדמויות שפספסתי במהלך ליין הקלאסיקות. דוגמה לכך, Classics Stinkor ו-Webstor הם בין קומץ קטן מהמשרתים של Skeletor שמכרו את Matty Collector לפני שהצלחתי להשיג אותם, ועכשיו נמכרים בכסף מגוחך. בינתיים, הנה גרסאות ה-Originals פשוט מתנדנדות על היתדות במורד מעבר הצעצועים ב-Target! כמו תמיד, אלה נראים נהדר על הקלפים בסגנון רטרו.
האחוריים מציגים כמה מתכונות המשחק של הדמויות וכמה דמויות אחרות הזמינות. אתה מקבל גם מיני-קומיקס עם כל דמות, וזה גם בונוס נחמד. בואו נתחיל עם סטינקור! על החבילה כתוב שהוא מסריח, וציפיתי לקבל מכה עם מנה בשלה של שמן פצ'ולי כשקרעתי את הבועה, אבל זה לא היה המקרה בכלל.
אפילו הכנסתי את כל היד שלו לתוך שלי האף ואני רק בקושי יכולתי להריח הרבה מכל דבר. לא שאני מתלונן, כי אני ממש לא רוצה שהצעצועים שלי מריחים כמו היפים מלוכלכים. מיד הייתי משתמש בדמיון שלי.
בכל מקרה, ה-Man-Skunk של Skeletor נראה נהדר עם השריון המופעל על ידי סירחון היי-טק שלו, עם הארכת אף. השריון הכתום הבוהק תואם את הכפפות שלו, רגלי המפלצת עם הקרומים, ואפילו החגורה והחיתול הפרוותי שלו כולם כתומים. התלבושת מנוגדת יפה למאט השחור של זרועותיו ורגליו, ופסים לבנים משוננים זורמים במעלה זרועותיו עד לכתפיו.
מאטל עשה עבודה מצוינת עם הספל המכוער של סטינקור, מהאוזניים המחודדות והעליזות שלו ועד לבו המפחיד שלו הפונה כלפי מטה. לציצים הצהובים שלו יש אירוסים דמויי חתול, מושכות הבעה שגורמת לו להיראות כאילו הוא מזועזע מהסירחון שלו. יש לך קצת לבן סביב העיניים שלו, ופס שעובר מהאף שלו במעלה מרכז ראשו ומטה לעורפו.
אלא אם כן סופרים את הריח הסופר-חלש שלו, Stinkor מגיע רק עם אביזר אחד וזה המגן הכחול שלו, שנראה שהוא עובד הכי טוב כשהוא תחוב לתוך ידו הפתוחה הימנית, ומאפשר לו לפרגן ולרסס! כן, סטינקור הוא דמות די פשוטה בלי הרבה קורה, אבל אני חופר אותו בכל זאת! עוברים ל-Webstor... כמובן, Webstor הוא ספיידרמן מפחיד, אבל לא מהזן השכונתי הידידותי. ואוו, האם אני אוהב את הדמות הזו! הפלסטיק הכחול הכהה שבו השתמש מאטל לעור שלו פשוט מדהים. יש לו אותן רגלי מפלצת כמו לסטינקור, אבל עכשיו צבעו סגול כדי להתאים את שריון החזה שלו.
החגורה שלו כתומה, החיתול הפרוותי שלו שחור, ויש לו סמלים כתומים ואדומים מצוירים על החזה שלו. הפוך אותו מסביב, ויש לו תיק גב גדול שיכיל את וו הגרב הענק שלו. אם הוא איש עכביש, למה הוא לא פשוט יורה רשת? לא יודע!!! פסל הראש של Webstor הוא סופר מצמרר, עם אף דמוי עטלף דחוף פנימה, ניבים מצביעים למעלה ולמטה, שתי עיניים אדומות ענקיות חסרות נשמה עם שתי עיניים קטנות יותר למעלה על המצח שלו.
באופן אישי, תמיד חשבתי ש-Webstor יכול היה להשתמש ב- עוד כמה עיניים, אבל זה סתם עצבני, אני חושב שזה ראש יפה! התרמיל כולל כמות נדיבה של חוט, שעובר דרכו, ומאפשר ל-Webstor לטפס, להדוף, או פשוט להיכנס לפעולה! ואם הזיפליין לא מספיק כדי לגרום לסטינקור להרגיש שהוא פספס את יום האביזרים, Webstor מגיע גם עם רובה כתום. כל דמות חדשה של MOTU Origins היא פינוק שמאיר לי את היום! הקו הזה כל כך פשוט, ובכל זאת כל כך כיף! וזה מרגיש טוב מאוד לאסוף שורה של דמויות שמחירן נמוך מ-20 דולר בימים אלה. Stinkor הוא מגניב והכל, אבל Webstor תמיד היה האהוב עלי, והוא בקלות הדמות הבולטת של הזוג הזה.
חוסר ה-Classics Webstor כאב מאוד, ולמרות שעדיין אשמח להוסיף אותו לאוסף שלי יום אחד, אני מרגיש הרבה יותר נוח עם Origins Webstor ב-$17 מעל ה-$200 בערך שראיתי את דמות הקלאסיקות הולך לה בימים אלה! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro