רובוטריקים (Studio Series 86): מכרסמים מאת הסברו



Hasbro הוציא כמה דמויות מצוינות מסרט האנימציה המקורי של רובוטריקים דרך סדרת האולפנים שלהם. כיסיתי לא מעט כאלה, אבל עדיין יש לי מה להתעדכן, אז היום אני הולך להסתכל על "גנאו את השרקטיקון"! זה היה לפני כחמש שנים כשראינו בפעם האחרונה את Gnaw על היתדות, והמהדורה הזו הייתה מחלקה קטנטנה של Legends, בעוד שעכשיו Gnaw זוכה לטיפול ראוי ב- Deluxe Class. כמו תמיד, אמנות הדמויות של אריזת הסטודיו נראית נהדר, אם כי אני עדיין לא מעריץ של הדקו השחור והאדום עם הלוגו של הרובוטריקים מתרוצץ בצד בגופן סטרילי.
כמו כן, נראה שמשהו היה מכרסם בחלק העליון של הקופסה הזו, וזה בסדר כי אני עומד לגרוס אותה. דבר אחד שאני חופר כאן הוא סמל סיעת קווינטסון ליד שמו של גנאו. מעולם לא שמתי לב שהאסברו משתמש ביצירת האמנות הזו קודם לכן וזה נראה די גרוע! אני חושב שאשבור כאן את המסורת ואתחיל עם מצב הרובוט של Gnaw.
במצב רובוט, ה- Sharkticons הם האומפה לומפות של מגרשי הגרוטאות. הם נמוכים וחסונים, והם לא נראים מסוכנים מדי כשהם סולו, אבל מקבלים חבילה והם פשוט מציפים. Hasbro עשה כאן עבודה יפה בעדכון הצעצוע המקורי, שיש לו מצב רובוט שלא התיישן היטב.
כאן אנו רואים כמה פרופורציות נהדרות, פרטים מפוסלים נחמדים וצבעים יפים. הסברו שאל את הסגול והכחול, האפור הכהה והאוף-ווייט מהצעצוע המקורי וייעל אותו כדי להידמות הרבה יותר לדגם המצויר. ובכל זאת, הייתי שמח לראות קצת צבע כסף במקום הכרום מהצעצוע המקורי.
לפחות על השיניים! מאחור, הבחור הזה די צמוד, כשגבו נשלט על ידי לוח שחור, כמעט כמו שריון של צב, וזרועותיו הקטנטנות הבהמיות תלויות על כתפיו. כל הקיבול של מצב החיה כאן ממוקם היטב, נראה כאילו הם היו בחירות בסגנון, ולא רק מקום אקראי להכניס אותם. כל מה שקשור למצב הבוט הזה מרגיש מלוטש עד לברק עדין.
ולבחור כה חסון, יש כאן ביטוי מעולה, עד להטיות הקרסול כדי לשמור על רגליו שטוחות על הקרקע. הראש הוא הומאז' נהדר ל-noggin של הצעצוע המקורי, עם "קסדה" מאוד ייחודית ופנים רחבות. יש כאן הרבה יותר פרטים והבעה מאוד לא מרוצה.
אני אוהב לדמיין שהשארקטיקונים פשוט במצב רוח רע כל הזמן כי הם תמיד רעבים לעוד Energon. אני גם אוהב כמה מוגן היטב הראש של הבחור הזה. זה ממש באמצע מחוץ להיקף של שיניים! אני חושב שהדבר היחיד שהייתי משנה כאן הוא לקבל צבע ארגמן בהיר על העיניים האלה.
ה-Sharkticon מגיע עם שני נשקים למצב הרובוט שלו. הראשון הוא רובה בלאסטר גדול למדי, שאורכו כמעט כמו שהוא גבוה. השני הוא כנף מחודד, שיוצר את זנבו במצב החיה שלו.
ואם כבר מדברים על זה, בואו נבדוק את מצב החיה הזה! אני מאוד אוהב את מה שקיבלנו כאן, גם אם זה מרגיש כאילו הדגש היה על מצב הרובוט על המצב הזה. השינוי הוא די פשוט, ועם זאת חכם למדי בו זמנית, והכל ננעל יחד כדי ליצור מכונת אכילה קטנה ומוצקה. הרגליים ממוקמות די רחוק לאחור, אבל הן עושות עבודה יפה ומאזנות אותו זקוף.
למפרקי הירך יש הרגל להפיל אותו מדי פעם, אבל לרוב הוא נשאר עומד, אפילו מבלי להשתמש בזנבו. תמיכה. הפנים מושלמים בעיניי, עם חרק ירוק מתכתי כן וזו שיניים ענקית. הלסת תלויה בצירים כך שהוא יכול לנשוך, אם כי אין הרבה מקום בתוך הפה הזה.
בנימה זו, ראש הרובוט למרבה הצער נמצא ממש בפנים, אם כי פונה כלפי מטה. אתה לא ממש רואה את הפנים שלו, ואני מניח שהחלק האחורי של הראש פשוט עובד כסוג של לשון בולבוסית מוזרה. ובכל זאת, הייתי רוצה לראות את זה מתקפל בתוך הגוף, במקום להסתובב שם בחוץ. הם מסתובבים בכתפיים ויש להם צירים במרפקים, וזה לא רע, אבל הכתפיים היו צריכות להיות כדוריות. כאמור, נשק השפיץ הופך לזנב, ותוכלו גם לחבר את הרובה לצד של השרקטיקון כדי לתת לו כוח אש נוסף.
והנה כמה צילומי השוואה של ה-Gnaw החדש עם המהדורה הקודמת. נראה לי שאני זוכר שאהבתי את ה- Legends Gnaw כשהיא יצאה, ולמען האמת אני עדיין עושה זאת. בתור צעצוע של Legends Class, זה הרבה יותר פשוט, אבל אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת עבור מה שהוא.
ואני חושב שהוא מוצג ממש טוב עם המהדורה החדשה, כסוג של גרסה פחות מפותחת של ה-Quintessons' לתקוף כלבים. כמו כן, בהתאם למהדורות קודמות של סדרת Studio, החבילה אכן כוללת רקע תצוגה קטן. אני באמת אוהב את אלה, אבל אם אני אהיה כנה עם עצמי, אני כנראה לא אשמור אותם.
זה פשוט יתפוס יותר מדי מקום להציג כל דמות באחד מאלה, ואני לא באמת רוצה תיק שלם מלא בהם שתופס יותר מקום בארונות. 86 דמויות הסרט רובוטריקים הגיעו למדפים בתקופה שבה עדיין צפיתי בסרט המצויר ועדיין קלטתי את הצעצועים, אבל לא ממש שיחקתי איתם או קניתי אותם יותר. כתוצאה מכך, מעולם לא היה לי את המקור, ואני שמח לראות את הבחור הזה מקבל יחס כל כך מגעיל.
תפסתי שלושה מהם כדי להתאים למספר של גרסת ה- Legends Class שיש לי, ואני חושב ש זה כנראה יספיק, אם כי אם אצליח למצוא אותם בעסקה טובה, אני לא אגיד לא לעוד כמה. שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro