ThunderCats Ultimates: Jaga מאת Super7



הרגע שמתי לב שהגל הבא של ה-Ultimate ThunderCats של Super7 נשלח, וזה גרם לי להבין שעדיין נותרה לי דמות אחת מהמבחר הקודם לסקור כאן. המבחר הזה כלל מקפטן קרקר, סלית' וזקן חתולי הרעם בעצמו... Jaga! שוב, הדמות מגיעה באריזה סופר קפיצית, הכוללת נרתיק חיצוני שחור עם נייר כסף אדום יפהפה Eye of Thundera מעוטר בחזית. האריזה הפנימית היא קופסת חלון עם הלוגו של ThunderCats ושמה של הדמות בחזית, וקצת אמנות דמויות וקצת טשטוש עליהן מאחור.
הכל ידידותי לאספנים, וזה יתרון גדול בספר שלי, אם כי סביר להניח שפשוט אשמור את האריזה עבור Mumm-Ra ו- Lion-O ואציע את השאר. הנה ג'גה מחוץ לקופסה ונראה כאילו הוא יצא מהמסך אל הסלון שלי וגרם לי לירוק את לולאות הפירות שלי. Super7 עשה עבודה נהדרת בבניית סגנונות האנימציה הפשוטים על הדמויות הללו, וג'גה היא עוד דוגמה מצוינת לכך.
הגוף שלו חום ולבן, עם כמה מגפיים כחולים בהירים, זוג מצמדים לא תואמים לפרק כף היד, ושילוב יוצא דופן של חגורת זהב-תחתון, שמגיע עד לצווארו ונצמד לגלימה הכחולה שלו, ממש מתחת לסמל ThunderCats הנועז. וג'גה נראה די טוב עבור חתול זקן, מכיוון שהוא נקרע בשרירים! השכמייה עשויה פלסטיק, אבל אתה מקבל שכמיית סחורה רכה בונוס, אותה נבדוק בסוף. חלק מקווי הצבע יכלו להיות קצת יותר חדים על הדמות שלי, בעיקר במקום שבו הדפוסים החומים והאוף-וויט של גופו נפגשים.
אין שום דבר מרושל בצורה שערורייתית, אבל יחד עם זאת, יש מקום לשיפור. אתה מקבל שלושה ראשים עצומים עם הדמות הזו. זה שיש לו בחבילה הוא הווניל Jaga הרגיל שלך.
אני מניח שזו תהיה ברירת המחדל עבור הרבה אספנים שם בחוץ, וזה נראה נהדר. אתה מקבל איזו הדפסה חדה על העיניים, זקן מפוסל היטב, אף מודגש, וקסדת כובע הגולגולת שלו עם פייק המזדקר מלמעלה. הראש השני הוא זקן ג'אגה, ובמקרה גם אני אוהב את זה מאוד.
הוא נראה קצת יותר כחוש, עם הלחיים שלו נשאבות פנימה לא מעט. חסרים לו הגיבובים האנכיים מתחת לעיניו, ועיניו קצת יותר צרות וחסרות מעט ניצוץ מהגרסה הצעירה יותר. הגבות שלו פחות מסוגננות, והזקן שלו קצת יותר עמוס ולא מטופח.
הוא גם נראה כאילו הוא קצת עייף מהחרא של Lion-O. הקסדה, לעומת זאת, זהה לראש הקודם. יכול להיות שבאמת אני אלך עם זה כראש התצוגה המוגדר כברירת מחדל, אבל עדיין לא החלטתי.
ולבסוף, אתה מקבל קסדה ללא ראש, וגם זה נראה נהדר. ברור שזו נועדה להיות הגרסה הצעירה יותר, אבל עכשיו אתה יכול לראות את האוזניים המחודדות שלו, והקירח שלו. אני אוהב את האופן שבו השיער שלו מתלקח עם האוזניים שלו.
זה יצירה נחמדה, אבל אני לא חושב שהסרט הזה יקבל הרבה זמן תצוגה, אלא אם כן ארים דמות שנייה של Jaga להציג זה על. Jaga מגיע עם כמה אביזרים, אבל שניים מהם ראיתי בעבר. בערך.
אתה מקבל את חרב הסימנים גם בגרסת פגיון השינה וגם בצורת החרב המתעוררת שלה. בנוסף לידיים הרגועות שלו, Jaga מגיע עם שני זוגות נוספים שיעזרו לו לקיים אינטראקציה עם החרבות: לאחד יש צירים קדמיים, ולשני צירים רגילים מצד לצד. עדיין לא קיבלתי את ה-Super7 Ultimates Lion-O שלי, אז נכון לעכשיו, יש לי רק את החרב שהגיעה עם Matty Lion-O המקורי להשוות את זה, וזה פסל חדש לגמרי ומשופר מאוד.
הידית גדולה יותר ובעלת פרטים חדים יותר, כמו גם Eye of Thundera הרבה יותר בולטת וצבועה טוב יותר. אני גם אוהב איך ה-Cross-Guard מכורבל מעט יותר כדי לתת לך את התצורה הנכונה של Sight-Beyond-Sight. הלהב ארוך יותר, ויש לו מלא יותר מרכזי במקום חתך יהלום.
הדבר היחיד שאני מעדיף בגרסת Matty הוא הצבע הכסוף על הלהב, שלדעתי נראה קצת יותר יפה. אתה גם מקבל אפקט חלק יד, המתאר בגדי ג'אגה של צוות ThunderCats עם בד הקסם. זה אחד מאותם אביזרי בונוס ממש מגניבים שאני מאוד אוהב, ובכל זאת כנראה לעולם לא אשתמש בו בפועל למטרות תצוגה.
התחנה האחרונה שלנו בסקירה היא שכמיית הסחורה הרכה, שבעצם מגיעה על הדמות שבאריזה. לשתי השכמיות יש יתדות מאחורי סמל ThunderCats שמתחבר לחלק העליון של התלבושת של Jaga. זה עובד בסדר, אבל הייתי מעריך גם חור לחיות מחמד בחזה, אז זה יעגן אותו טוב יותר.
כפי שהוא, היתד יכול ללחוץ על החזה של הדמות ולבצבץ החוצה, למרות שזה לא קורה כל זה בתדירות גבוהה. השכמייה הרכה מותאמת להפליא עם כמה תפרים ללא רבב והתאמה די קרובה לפלסטיק הכחול המשמש למגפיים. יש לו גם חוט שיסייע בכמה תנוחות דינמיות.
Jaga היה בחירה מצוינת עבור הגל הזה, מכיוון שהוא אחת הדמויות האהובות עלי בשורה מחוץ לקבוצת הליבה. אמנם יש כמה הזדמנויות לנקות חלק מקווי הצבע, אבל אני עדיין חושב שהנתון הזה יצא נפלא. שני הראשים הנוספים מוסיפים ערך רב לחבילה, וגם הופתעתי וגם שמחתי לראות את השיפורים ב-The Sword of Omens.
סביר להניח שאמסור אותה ל- Lion-O כאביזר ברירת המחדל החדש שלו. אני אמור לקבל כאן את המלטה הבאה של חתולים עד השבוע הבא, ואני לא יכול לחכות כדי להתחיל לפצח אותם! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro