אגדות מארוול (גל קולוסוס): איש הקרח והלגיון מאת הסברו



אני ממשיך לחתוך חלק מהצבר האינסופי של דמויות אגדות מארוול שנערמות כאן, ואני יותר ממחצית הדרך של גל הקולוסוס בהשראת עידן האפוקליפסה. אני מתמודד עם הגל הזה בזוגות, כדי שאוכל לעבור אותו קצת יותר מהר, וזה מביא אותנו לאייסמן וללגיון! לא ממש שילמתי את אלה יחד מכל סיבה שהיא, מלבד שנותרו לי ארבע דמויות, ונראה היה שאני צריך לעשות את Shadowcat ו-Colossus ביחד. לחלופין, אפשר לומר שהלכתי היום על נושא כחול.
העובדה היא, שנכנסתי לשתי הדמויות האלה עם ציפיות שונות מאוד. אחד די התרגשתי עבורו, והשני... ובכן בואו נבדוק את זה קודם. כן, אייסמן היה הדמות שהכי פחות התרגשתי ממנה במבחר הזה.
אל תעלבי את בובי דרייק, אבל פשוט לא חשבתי שזה יכול להיות שונה באופן קיצוני מהאחרון שקיבלנו מהג'אגרנאוט גַל. אבל כשקיבלתי את הבחור הזה ביד, שיניתי במהירות את המנגינה שלי. אולי פשוט ציפיתי לחידוש מהיר של המהדורה הקודמת, אבל זה הכל חוץ מזה.
כן, נראה שחלק גדול מהפסל ממוחזר, אבל הסברו הוציא את הפלסטיק הלבן הגווני והגיר עבור הכחול השקוף התוסס הזה זה מדהים לחלוטין ועושה עבודה נהדרת בשכפול אפקט קרח, במיוחד עם האבק הלבן סביב החזה והכתפיים. הדיוקן כולו חדש, כולל צווארון חדש של קרח משונן. תווי הפנים קצת אמורפיים, אבל יש לו עיניים לבנות בבירור, ועוד קוצי קרח משוננים במקום שער השיער שלו.
אני חופר את המראה כאן הרבה, כיוון שהוא נשען לתוך בובי קשה יותר ממנו סביבה קשה. אין הפתעות בניסוח, אם כי חסרים לו הסיבובים ברגליים התחתונות שאנו רואים לעתים קרובות בקו האגדות המודרני. הייתי רוצה לראות את כפיפות הכתפיים כאן, אבל זה אולי היה קצת שאפתני מדי עבור הפלסטיק השקוף.
מה שלא יהיה, כיף להצטלם, במיוחד בלי הצירים הרכים שהיו לי בדמות הקודמת שלי בובי דרייק . Iceman לא מגיע עם הרבה אביזרים, למרות שאתה מקבל זוג ציפורני קרח מוגדלות, שהן תוספות די מגניבות לדמות יפה. בואו נעבור ללגיון... התאכזבתי עמוקות מכך שלגיון לא נכלל ב-Aged of Apocalypse Wave הראשון, בהתחשב בכך שהוא הסיבה לעונה כביכול.
אבל הסבלנות ניצחה והכל נסלח כשהופיע במבחר השני הזה. ל-X-Men יש בהחלט את חלקו של דמויות בלתי נשכחות ואוהדות, אבל פיתחתי קשר מסוים עם Legion במהלך השנים. נדהמתי במיוחד מהאופן שבו ביל סינקייביץ' תיאר אותו בפאנלים, ומאוחר יותר העובדה שחבר פיתח סכיזופרניה עזרה להכות את שברון הלב שבסופו של דבר אקשר עם דיוויד.
הסברו ביצע כאן כמה חלקים בהשראה על ידי השאלת הרגליים ו רגליים יחפות משאנג-צ'י. לא הייתי מנחש שזה יעבוד טוב כמו שזה עבד. אני באמת חופר את הכחול שהם השתמשו עבור התלבושת שלו, וההצללה הנוספת באמת גורמת לדמות לצוץ.
אני מאוד אוהב את פיסול הראש הזה. כן, זה די מאולף מבחינות מסוימות, אבל לא היה סיכוי שהאסברו יכלה לשחזר כמה מהתיאורים היותר בלתי נשכחים ומטריפים שראינו בפאנלים הקומיקסיים. ערימת השיער הבלתי ניתנת לטעות נראית נהדר, ואני חופר שהם הוסיפו את הקאוליק הקטן הזה שבולט מלפנים.
החיוך והפזילה עובדים בשבילי, אם כי ניתן היה לצבוע את העיניים קצת יותר חדות. הביטוי כאן זהה למה שראינו זה עתה עם Iceman, וזה כולל השמטת סיבובים ברגליים התחתונות. Legion מגיעה גם עם שני זוגות ידיים: זוג אחד רגוע וזוג אחד מכורבל לאגרופים.
לא הייתי רואה בזה צורך, אבל תמיד נחמד שיש אפשרויות! איזה זוג דמויות נהדרות! אייסמן פשוט הפתיע אותי לגמרי! זה לא שהשחרור הקבוע של Iceman היה דמות גרועה, אבל אני רק מעריך איך הסברו עשה הכל כדי להפוך את זה לכל כך מיוחד. לגבי לגיון, אני מצפה לקבל אותו על המדף כבר זמן מה והוא בהחלט עמד בציפיות שלי. בסך הכל, זה היה מבחר ממש מוצק של דמויות מבוצעות היטב, ואני מצפה לראות את השניים האחרונים בשבוע הבא עם Shadowcat ו-Colossus Build-A-Figure! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro