מקורות מאסטרים של היקום: הוראק וכוחות המונים מאת מאטל!



עבר קצת יותר מדי זמן מאז ביקרתי בפעם האחרונה עם קו מאסטרס המקור של מאטל, ועם כמה דמויות שנוספו לאחרונה, עבר הזמן שאתקן את זה. היום, אני מפנה את תשומת ליבי לצד ה- She-Ra של העניינים עם מבט על הורדק ואנשי ה-Hord Trooper המרושעים שלו! אף פעם לא הייתי מעריץ גדול של הסרט המצויר She-Ra, אבל כשצפיתי בה, צפיתי בה עבור דמויות The Evil Horde. מושך במיוחד כאשר ה-Hord Troopers, שהתהדרו בעיצוב גרוע והיו די מאיימים, לפחות במראה החיצוני.
במציאות הם היו שם רק כדי לתת לגיבורים משהו בלי נשמה שיכולה להיעלם, אבל עדיין חשבתי הם היו מגניבים לעזאזל. בכל מקרה, נתחיל עם הוראק עצמו. אין לי הרבה מה לומר על הורדק, מלבד שמאט נשאר די קרוב למקור הוינטג'י של הסרט הזה.
יש לו ידיים ורגליים אפורות כהות עם מגפיים וכפפות שחורות. אתה מקבל חגורה כסופה צבועה עם חיתול פרוותי שחור, ואפוד מגושם הנלבש על הדול הדמות עם סמל ה-Horde האדום הבוהק מפוסל בחזית. יש סרט זרוע שחור על הדו-ראשי השמאלי שלו עם סמל הורד קטן יותר, ועוד שניים למטה על המגפיים שלו.
לבסוף, יש לו גלימה אדומה, הנמשכת עד בערך הברכיים שלו. אני באמת חופר את הצביעה על הדמות הזו. השחור והאפור הכהים מנוגדים יפה לאדום הבוהק, ולנגיעה הקטנה של כסף שנותנת לו תוספת פופ.
פסל הראש מוצק מספיק, אבל חסר לו חלק מהצבע בדמות המקורית. זה עדיין נראה בסדר, אבל מרגיש קצת יותר בסיסי וירידה קלה מחומר המקור. הורדק הוא עדיין סונוביץ מכוער, עם אוזניים מחודדות, ציצה דמוית מוהוק זורמת עד לאף החזיר שלו, ובליטות נוראיות על ראשו הקירח.
הצבע על הלחיים דומה לשיער פנים, ויש לו יחידה אחת. השורה העליונה של שיניים אדומות עם קוצים בולטות מטה אל תוך הפה הפתוחה שלו. אני חושב שאני הכי חופר פה את העיניים. נראה שהם נפרדים מהראש ומחוברים מאחור, מה שמעניק להם קצת עומק והגדרה מגניבים.
Hordak מגיע עם ה-Horde Crossbow הלבן שלו, אותו ניתן לקצץ על כל אחת מהזרועות. אני מעריך את השימוש בקליפ כאן, מכיוון שידו השמאלית לא נועדה להחזיק שום דבר. כמו הדמות עצמה, ה-Crossbow הוא שחזור די מוצק של אביזר הוינטג' והוא נראה נהדר כשהוא מחזיק אותו.
עוברים ל-Hord Trooper... The Horde Trooper היה אחת הדמויות האהובות עליי בקו MOTU Classics, ונראה שההיסטוריה חוזרת על עצמה כאן. אני פשוט חופר את העיצוב הזה כל כך הרבה. יש משהו בחליפות שריון ממוכנות שפשוט מגרד לי את הגירוד.
ברור שהדמות הזו דרשה כל כלי עבודה חדשים, והתשומת לב לפרטים בפסל מעולה. אתה מקבל כל מיני פתחי אוורור, מנגנונים וחתכים מפוזרים על השריון שלו. הגימור הכסוף נראה נהדר, ואני אוהב אותו יותר מהאפור השטוח המשמש לגרסה הקלאסית.
יש קצת שחור המשמש למגפיים, לכפפות ולפרקים, כמו גם אדום בוהק לסמל ה-Horde על החזה, וכובע עגול צהוב באמצע מפשעתו. אני לא רוצה לדעת למה זה משמש! החיסרון היחיד כאן הוא שהפלסטיק מראה קצת הסתחררות וכמה קמטים מתהליך היציקה, אבל זה לא כל כך רע שהוא פוגם בהנאה שלי ממה שהוא דמות נהדרת. לראש, מאטל דבק במגן הבומרנג הגדול והצהוב והשחור של עיצוב הצעצוע לפנים.
אני מודה, אני כן נוטה לאהוב את עיצוב הראש המונפש קצת יותר, אבל אני לא שונא את זה. זה נראה בסדר, ומעריצי הצעצוע המקורי יהיו ללא ספק מרוצים. היי, מעניין למה מיועד הכפתור האדום הגדול הזה בחזה שלו? כמובן, זה מיועד לגימיק הנפרד, בהשראת עיצוב הצעצוע המקורי.
תן לזה לחיצה, והטרופר מתפרק כדי לחשוף את הפנים האדום עם כמה שרבוטים מכניים מפוסלים עליו. גימיק המשחק נעשה די טוב כאן, ואני מגלה שהטרופרים שלי לא מתפרקים בטיפול רגיל, בדיוק כאשר כפתור ההדק נלחץ. ולבסוף, הטרופר בא עם מטה הכוח שלו, אשר יצוק כולו בפלסטיק אדום.
יש פיסול נחמד על היצירה הזו, אבל זה יכול להיות קשה להבחין בו, בגלל הפלסטיק שבו נעשה שימוש. זה היה נחמד לקבל גם יד שמאל שיכולה להחזיק אותה, אבל אני כן אוהב שיש לו גם אגרוף. ואלה עוד שתי דמויות מצוינות לקו ה-MOTU Origins.
אני מאוד מרוצה שמאטל שקע ב-The Evil Horde במוקדם ולא במאוחר, מכיוון שלדעתי הוא מכיל כמה מעיצובי הדמויות המגניבים והפרועים ביותר. היה קל להפתיע להשיג כמה מהטרופר, לפחות בהתחלה, ובזכות הפצת ההזמנות המוקדמות שלי, הצלחתי לאסוף חמש ללא בעיות כלל. אני כן מקווה שנקבל את ה-Hord Jet Machine בשלב מסוים, מכיוון שזו תהיה הזדמנות מצוינת לאגד טרופר נוסף, ואני אהיה מושבת על שניים או שלושה כאלה! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro