לגיונות המיתולוגיים (הופעה של ריקבון): כנפיים!!! מאת ארבעת הפרשים



כפי שהבטחתי, דחפתי את Mythoss שני עד שישי השבוע, כדי שאוכל להמשיך בהתאהבות שלי ב-Playmobil Enterprise. ובזמן שאנחנו על הנושא, החרא הזה הוציא ממני הרבה, אז אני סוג של מתקשר אליו היום. אני לא מתכוון לבדוק דמות היום, אלא כמה אביזרים.
כאשר הגיעה Advent of Decay, TFH הוציאה מספר סטים של כנפיים כדי להתאים אישית את הדמויות שלך, ואני כאן כדי להסתכל על ALL OF אוֹתָם!!! לא חכה. לא התכוונתי לכולם, התכוונתי לשניים, כי זה כל מה שקניתי. אם אתה מחפש אריזת אביזרי כנף מהודרת, חפש במקום אחר! אלה הגיעו בשקיות ניילון עם תוויות צהובות מודפסות שאומרות לך מה הן.
ולמען האמת, אלה כמעט נזרקו עם אריזת הבועות כשקיבלתי את המשלוח הענק שלי של דמויות, כי לגמרי שכחתי שהזמנתי. השניים שאני בודק היום הם כנפי הנוצה השחורה וכנפי העצם. בוא נלך לפי הסדר הזה! אני משתמש בערפד Carpathias כדי לדגמן את הכנפיים השחורות, כי הוא ערפד ולפעמים יש להן כנפיים.
כן, הכנפיים עם הנוצות קצת מתוחות, אבל באמת לא הייתה לי דמות אחרת שראיתי כהתאמה טובה יותר. עכשיו, אם היו לנו כמה כנפי שד שחורות וסגולות, זה היה מושלם! ובכל זאת, אלה לא נראים עלובים מדי. הדגמתי איך הכנפיים עבדו עם ה-Arethyr Review, אבל אם פספסת את זה, הם פשוט מתחברים לאחד מחלקי המתאם שמגיעים כמעט עם כל דמות, ומתחבר לחלק האחורי.
דברים יכולים לקבל קצת יותר מסובך כי גודל החריץ מאחור משתנה מהמבחר הראשון למאוחר יותר, אבל אני לא נכנס לכל זה. וכן, אתה יכול לחבר את הכנפיים ישירות לשקעים המשמשים לשריון הכתף, ואני אדגים זאת עם Bone Wings. הכנפיים מתחברות עם יתדות צירים, שמאפשרות הרבה אפשרויות תנוחה שמתרחקות מהגוף, ואתה מקבל גם צירים היכן שהם מתנוססים, כך שניתן לפרוש אותם החוצה.
החיסרון עם אלה הוא שהם יפים כבדים והיתדות הצירים לא תמיד מחזיקות אותם במקומם לאורך זמן. שלב את זה עם האופן שבו יש להם הרגל לצאת מהשקעים, וזה יכול להיות הרבה צרות לגרום להם להישאר במקום. ולמרות שאני חושב שהם נראים די טוב על Carpathia, אני לא מתכוון להציג אותו איתם כל הזמן, אז אולי אני פשוט אשים אותם עד שתגיע דמות יותר מתאימה.
בואו נמשיך הלאה לכנפי העצמות... עבור כנפי העצם, אני משתמש בחייל השלד, וכאן פשוט חיברתי אותם ישירות לשקעי הכתף. צבע העצם אינו מתאים לדמות הזו, אבל הוא קרוב מספיק כדי שזה עדיין נראה די טוב. כנפי העצם נראות די חסרות תועלת, מכיוון שאני לא יכול לראות איך מישהו מתכוון לעוף עם אלה, אבל אני כן חושב שהן נראים זולים לחלוטין;, במיוחד באיור הזה.
חיבורם ישירות לחורי הכתף נותן להם קצת יותר יציבות, ואין לך את המתאם המכוער מאחור. אבל, הכנפיים האלה גם לא כמעט כבדות ומגושמות כמו הכנפיים עם הנוצות, כך שקל יותר להתמודד איתן מסביב. אתה מקבל את אותה ניסוח כאן כפי שראינו על הכנפיים השחורות, ולדעתי הן קצת יותר קלות להצגה.
בניגוד לכנפיים השחורות בקרפטיה, המראה האלה נוסעים בבית נובטים מהגב של סקלי הזה, והם באמת עובדים. טוב עם כל אחד משלדי הטעם הרגילים. אולי אני אשמור על אחד מחיילי השלד שלי מצויד בהם! אני רוצה לומר שהם היו בסביבות 15 עד 20 $ לסט, אבל אני בכנות לא זוכר. הן בהחלט אפשרויות מגניבות לתצוגה, אבל אין לי ממש רצון לקבל יותר.
כאשר Mythic Legions מוציא מבחר חדש של דמויות, אני בדרך כלל מנסה לסחוט כל שקל כדי לקבל כמה דמויות כמוני יכול, וקניית חלקים נוספים כמו אלה, רק גורמת לנתון הזה כסף. בסופו של דבר, אני שמח שהרמתי את ה-Bone Wings, אבל יכולתי להסתדר בקלות בלי ה-Black Wings. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro