לגיונות מיתיים: מאלאוס מאת ארבעת הפרשים



ביום שני המיתוס האחרון, בדקתי את לוחם השלד האדיר, מנדיבולוס, וציינתי שעדיין לא סקרתי את שני אחיו. וזה הופך את זה למועד טוב ככל האפשר לתקן את זה, החל מהמבט של היום על אחיו, מאלאוס! Malleus מקורו במבחר הדמויות הראשון המוצע בקיקסטארטר המקורי. לרוע המזל, הוא לא ביצע את הקיצוץ בתקציב שהייתי צריך לעשות כדי להוריד את מה שעומד להיות הוצאה עצומה להוצאה קצת פחות עצומה.
למרבה המזל, Malleus הוצע שוב כחלק מהמבחר השלישי של אולסטארס והוא סוף סוף נחת באוסף שלי. אחד משני בניו של נקרונומינוס, הוא נחשב כאוכף אדוק של תורתו של אביו. מכיוון שהנתון הזה מגיע מהאצווה המקורית, אין כאן שום דבר שלא ראינו בעבר פעמים רבות.
אבל, זה לא הופך אותו לפחות גדול. השריון של מאלאוס הוא שילוב של חלקי הגו האבירים, החגורה, האבנט והירכיים והכתפיים, הצווארון, הכפפות, המגפיים ושריון הרגל התחתונה הגסים יותר. החלקים העליונים של איברי השלד שלו נחשפים כדי להראות שהוא אכן בחור עצמות.
חלקי השריון האבירים מקבלים שטיפה ירוקה, אולי מרמזת על צבע אזמרגד מקורי מבריק שדעך מזמן, יחד עם הירוק אבנט להתאמה, ומסמרות צבועות פליז. בינתיים, חלקי ה-Orc מוצגים בגימור הברזל השחור הרגיל שלהם עם כל החתכים והחריצים המקסימים האלה בפסל. אני מאוד אוהב את השילוב הזה, מכיוון שהוא נותן לו קשיחות מוכנה לקרב עם שמץ של סגנון כדי לגרום לו להתבלט כלוחם ראוי לציון.
ארבעת הפרשים הם מאסטרים בפיסול הגולגולות האלה בקנה מידה של 6 אינץ', ולמאליוס יש הרבה אישיות. לעצם יש גימור חום המצביע על הבשר הנרקב שכיסה אותה פעם, ויש כל מיני סדקים וסדקים כדי לגרום לגולגולת להיראות עתיקה. הלסת תלויה בצירים, כך שמליוס יכול לשחרר קריאת מלחמה אדירה, והשיניים הלא מושלמות שלו רק מוסיפות לאינדיבידואליות של הפסל.
הגולגולת נראית מרושעת במיוחד כשהיא מקוננת באמצע צווארון הקרב בעל השריר המרושע, מה שמבטיח ש אף אחד לא הולך להיכנס למתקפת דקאפ! הזרוע הצדדית של מאלאוס היא החרב הצולבת האמינה שראינו הרבה, הרבה, הרבה פעמים במהלך ההיסטוריה של הקו הזה, וכפי שכולכם אולי יודעים עד עכשיו, היא עדיין אחת האהובות עליי. צבועה כולה בכסף, החרב כוללת מגן צולב ישר ופומץ דיסק. זה בכלל לא מפואר, אלא רק סוג של עיצוב אמין וניתן לשירות, שלוחם ותיק היה תלוי בו.
אבל, לפעמים אתה צריך להצהיר אמירה גדולה יותר בשדה הקרב, וכדי לעשות זאת, מאלאוס מגיע עם גרזן הקרב של הגל הראשון בכל מקום. בשלב מסוים נראה היה ש-TFH מחלקים את אלה לדמויות כמו בנק שמחלק עטים מותאמים אישית ללקוחות. בטח אמרתי את זה בעבר, אבל בשלב מסוים קצת נמאס לי לראות את אלה, אבל באמת שמחתי לראות את זה שוב כשפתחתי את הדמות הזו, כי זה באמת עיצוב אדיר ופסל נהדר.< br> ניתן להגדיר את גרזן הקרב להיות יחיד, או בעל להב כפול, עם ספייק קטן שיחליף את הלהב הלא מוצלח. אבל, הרשו לי להטיל עליכם שאלה... האם אי פעם פרסתם את לוחם השלד שלכם לשדה הקרב וחושב, הו לעזאזל. הייתי צריך לתת לו להביא שני גרזנים? ובכן, TFH סיקרתם, כי הם לא רק כללו שתיים מהיפות האלה עם Malleus, אלא שלכל אחת מהן יש את האפשרות להיות עם להב בודד או כפול.
באופן אישי, אני חושב ששימוש בשניים כאלה בבת אחת עשוי להיות קצת הרבה, אבל אני לא הולך להגיד לא לאביזר נוסף. בשלב זה של המשחק, חלקם עשויים להסתכל על מאלאוס כמי שהיה שם, עשה את הדמות הזאת. ולמען ההגינות, הוא שוחרר כבר אז, ואני בהחלט מאחר למסיבה עם הביקורת הזו.
אבל, אני יכול לומר בכנות, לא הרגשתי שום דבר מזה כשפתחתי את הבחור הזה. Malleus מורכב ממבחר מצוין ומחושב של חלקים, והוא יוצר עוד לוחם שלד מדהים להוסיף למדף שלי. בשבוע הבא, נבדוק את אחותו של השלישייה הזו!... Morgolyth! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro