מלחמת הכוכבים "The Mandalorian:" AT-ST Raider (#75254) מאת לגו



קשה להאמין לזה, אבל עברו יותר מחמש שנים מאז שבניתי וסקרתי לאחרונה סט LEGO כאן ב-FFZ. ובעוד LEGO כבר מחוץ לתמונה כאן, זה לא אומר שלא קלטתי את הסט המוזר פה ושם במהלך השנים האלה. ולאחר שעברתי לאחרונה, חשפתי כמה מהסטים האלה מהאחסון והחלטתי שהגיע הזמן לבנות כמה מהם ולבדוק אותם.
אז בואו נסתכל על ה-AT-ST Raider מ-The Mandalorian! גילוי נאות: הסיבה העיקרית שקניתי את הסט הזה הייתה בגלל שהוא הופיע עם אישור ופשוט לא יכולתי לעמוד בפניו. הייתי מעדיף להרים את ה- AT-ST של Hoth שעדיין נמצא על המדפים עכשיו, אבל אני רק שונאת לגו מוזל, וזה עדיין AT-ST. הפרק הזה מבוסס על פרק 4 מהעונה הראשונה, שכותרתו Sanctuary.
לא הייתי אומר שבעצם עדיין לא אהבתי אף פרק של The Mandalorian, אבל Sanctuary כנראה היה הכי פחות אהוב עליי. זה היה ממש קלישאתי, אבל לפחות היה לו AT-ST שמתאים לזה. בכל מקרה, הסט הזה מורכב מ-540 חלקים, הפרוסים על פני ארבעה תיקים ממוספרים, אשר בונים את ה-AT-ST עצמו וארבע מיני-תאנים! עבר זמן מה, אז תן לי לראות אם אני זוכר איך לעשות את זה... אה, כן... בואו נתחיל עם המיני-פיג'ס!!! אתה מקבל שני גיבורים ושני נבלים, מה שיהפוך את זה לקרב מאוזן היטב בקופסה אלמלא ה-AT-ST הענק.
הגיבורים מורכבים מ-The Mandalorian עצמו ומ-Cara Dune, שניהם היו תמריץ טוב עבורי להרים את הסט הזה. שניהם נראים נהדר, ואינם כוללים שום חתיכות הפתעה. למנדו יש שכמייה, אבל אין לו פנים מודפסות מתחת לקסדה, רק שבלול ראש שחור.
ההדפסה על התלבושות של שתי הדמויות היא נחמדה, ואני אוהב את החיוך של קארה, בזמן שהיא גם קצת מתלהמת כמו את הפנים האחרות שלה. הרובה של קארה נהדר, אבל אני לא כל כך מתרשם מזה של מנדו. אני מניח שזה אמור להיות רובה ההתפוררות שלו, כשהטופר משמש כקנה בסגנון כוונון, אבל זה קצת הישג.
אבל, אפילו עם החפירה הזו, אני אוהב את התאנים האלה! עבור הנבלים, אתה מקבל זוג שודדי Klatooinian, וגם החבר'ה האלה די מגניבים. הרגליים שלהם מציגות את אותה הדפסה עבור שניהם, אבל הגו שלהם הוא ייחודי. לאחד יש קסדה וחתיכת שריון כתף עם קוצים בסגנון לוחם כביש, בעוד שלשני יש רק את הצוואר המוזר הזה.
אתה מקבל רובה מרשים ושני אקדחים עבור החבר'ה האלה. אבל האם אתה באמת צריך רובים, כשיש לך את זה... זו הפעם הראשונה שאני בונה LEGO AT-ST, אז אני לא יכול לדבר אם זה אותו מבנה כמו ה-Hoth או לא, אבל זה דגם מאוד מרשים. קנה המידה ב-AT-ST מרגיש בדיוק כמו שצריך, מכיוון שהוא יכול בקלות לדרוך על מיני-תאנה אם הם יורדים מתחת לרגליים.
המבנה היה די כיף, כשהיתר היחיד הוא ברגליים, והדגם מערבב דברים קצת עם לבנים בצבעים שונים כדי להראות את העבודה המותאמת אישית שנעשתה על החיה הזו. אתה מקבל גם כמה כבלים חשופים לרגל שמאל, שהוא מגע קטן ומעולה. הרגליים הן מבנה טכני למדי, והעיצוב גרם לי להתעניין במה בדיוק הם עושים עם כל חלקי התמיכה.
עם זאת, זה קצת מטעה, שכן במהלך הבנייה האמנתי שאני יוצר הרבה מפרקים מפרקים, כאשר במציאות המפרקים היחידים ברגליים הם ב"ברכיים" למעלה ליד החלק העליון. חשבתי שזה יהיה מאכזב, אבל זה ממש לא, מכיוון שאני מעריך את היציבות של הדגם הזה. הוא עומד איתן בסלע, ואני בספק אם זה היה המקרה עם הרבה מפרקים עובדים ברגליים.
ואני אזרוק אותו שם שוב, כמה אני חופר את חלקי הצבע המותאמים אישית, שגם הם עוזרים לצד כמה מדבקות ממוקמות היטב. אחת ההפתעות הגדולות ביותר של המבנה הזה הייתה הדרך שבה הגוף הולך ביחד. זו לא קופסה מוצקה, אלא הצדדים פשוט תלויים על החלקים הקדמיים והאחוריים.
פירוש הדבר שיש פערים בולטים שבהם הם מתחברים, אשר הופכים ברורים מאוד כאשר מסתכלים בתוך תא הנוסעים, אך הם גם יפים ניכר גם מבחוץ. זה לא מרתיע את ההנאה שלי מהדגם בכלל, אבל בכל זאת מדובר בבחירה עיצובית מעניינת. יש גימיק אקשן עם כפתור בגב הפלטפורמה שניתן להשתמש בו כדי לסובב את הראש ימינה ושמאלה.
הנשקים גם כולם מפרקים, כך שתוכלו לסובב את רובי הלחיים, להעלות ולהוריד את רובי הסנטר, ויש שני טילי פליק-ירי מוסתרים בכל צד של רובי הסנטר. כמו הצעצוע הישן של קנר, כל החלק העליון של הגוף מתרומם כדי לתת לך גישה לתא הנוסעים, אבל יש גם צוהר שניתן לפתוח גם כן. למעשה יש מקום בפנים לשתי המיני-תאנים, למרות שבפרק, ה-AT-ST היה סוג של מזל"ט רובוטי.
אני אוהב שיש מעקות יד בכל צד של הצוהר, כך שאתה יכול להצמיד מיני יד תאנים עליה והיא תחזיק אותו במקומו ותכניס את ראשו דרך הצוהר. לוחות השריון של החלונות הם גם מפרקים, ויכולים לזווית למעלה או למטה. זה היה סט נהדר לחזור אליו אחרי שהיית רחוק מ-LEGO כל כך הרבה זמן.
הייתי אומר שלקח לי בערך שעה לבנות, אבל שתיתי כמה משקאות ולקחתי את הזמן. ההוראות היו מאוירות היטב, והצלחתי לעבור אותה מבלי לעשות טעויות טיפשיות או להישבע למעלה ולמטה שקצרתי יצירה, רק כדי למצוא אותה כעבור דקה. כן, זה קורה לי הרבה! אני לא זוכר במה זה נמכר במקור, אבל 22$ היה המספר הקסום שגרם לי לקחת אותו הביתה, ואני מאוד שמח שעשיתי את זה.
זה מבנה מהנה, יש כמה מיני תאנים מוצקות, ו ה-AT-ST הוא דגם נהדר עם הרבה פוטנציאל משחק. שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro