לגיונות מיתיים (הופעה של ריקבון): Morgolyth מאת ארבעת הפרשים



זה עוד יום שני של מיתוס, והיום אני מסיים עם הביקורות שלי על שילוש הצאצאים הלא קדוש של Necronominus. בדקנו את האחים העצמיים, מאליוס ומנדיבולוס, והנה מגיעה אחותם השלובה, מורגולית'! Morgolyth שוחרר כחלק מ-Advent of Decay, המבחר הגדול השני של מהדורות Mythic Legions. היא נחשבת ככוהנת הגדולה של קהילת נקרונומינוס, וזה נשמע מרשים לעזאזל, גם אם אני לא לגמרי בטוח מה זה! היא גם מתוארת כפחות פראית מאחיה, ובעלת יכולת לראות דרך עיניהם של החיילים המתים שלה.
אני מניח שזה אומר החיילים המתים שלה, כי אחרת זו לא תהיה מיומנות שימושית במיוחד! כך או כך, בואו נפתח את החבילה הזו ונבדוק אותה! לעזאזל חם, מורגולית' היא ללא ספק אחת הדמויות היותר ייחודיות שבדקתי בשורה הזו. היא משתמשת בכמה איברי שלד שראינו בעבר, מעורבבים עם כמה מחלקי השריון שהוצגו ב-Advent of Decay. אני לא זוכר שראיתי את הגו הזה בעבר, אבל בכל מקרה כל הרכיבים כאן מסתכמים לכהנת קרב מדהימה למראה! השריון שלה הוא שילוב מדהים של סגול וכסף מתכתי, ואני בהחלט אוהב את העיצוב של חלק החזה שלה, שמעורר כלוב צלעות.
השריון המעוטר המבריק מנוגד להפליא לעצמות החשופות והצהובות שלה. חצאית פלסטיק מפוסלת תלויה במרכז המלח ומתחת לחגורתה, בעוד התלבושת מנוקדת בשתי כתפיים מסולסלות ושכמייה סגולה. ועד כמה שהשריון שלה נראה נהדר, קשה לעין שלא להימשך מיד אל שמלת הראש המשוכללת שלה.
הקסדה הטקסית הכסופה הזו מתנשאת גבוה מעל ראשה ונחצה על ידי פניה רעולי הפנים, ומשאירה רק את החלק התחתון של פניה העצמות חשופות. כל היצירה הזו היא ניצחון מוחלט של פיסול ועיצוב, עם כמה עבודת גלילה יפהפייה חרוטה לתוכו וגימור מרוקן. זה נראה לי כמו נישואים מדהים של תרבות שבטית עתיקה עם משהו זר במעורפל.
זה גם יפה וגם סיוטי, ואני ממש אוהב את זה. מורגולית' אולי כוהנת גדולה, אבל היא באה אורזת ציוד רציני. בתור התחלה, יש לה חרב צולבת אבירית סטנדרטית, כאן מופיעה עם יד זהב ולהב כסף.
כולכם כבר יודעים כמה אני אוהב את החרב הזו, ולמרות שהיא מרגישה קצת מיותרת כאן, אני אף פעם לא הולך להתלונן על קבלת עוד אחד! אני מניח שזה טוב שיש להב מהימן בהישג יד, כאשר המבצעים של Heavensbrand מסתערים על הרקה שלך, החניכים השלד שלך נופלים מסביבך, והחרא הפתגמי פגע במאוורר. קצת יותר הסגנון שלה הוא הפגיון והנדן האלגנטי הזה. אביזר זה הוצג בבואו של ריקבון וראינו אותו מופעל על ידי אלפים וערפדים כאחד.
הוא נראה נהדר עם הידית והנדן שנעשו בסגול מתכתי כדי להתאים לשריון שלה. הבא הבא הוא החרב הטקסית הגדולה הזו, שהיא היצירה הראוותנית למדי! יש לו אחיזה בשתי ידיים, פומל עם קוצים, שומר במראה מטורף ולהב בצורת עוד יותר מטורפת, שנראה כאילו הוא יהיה מושלם עבור עריפת ראשים טקסית. כן, זה קצת ראוותני לטעמי, אבל זה יצירה אלגנטית ומאוד הולם את כוהנת השלד שלנו.
האביזר האחרון הוא המטה המיסטי הזה, שמפעיל כוחות בלתי נספרים. לפחות הכוחות האלה לא סופרים בביוגרפיה שלה. פיר הזהב כולל טופר, אשר צבוע בסגול וכסף מתכתי כדי להתאים את השריון שלה, כי אבזור נכון חשוב, אפילו עבור necromancers! החלפתי בין זה לבין החרב הגדולה עבור נשק התצוגה העיקרי שלה.
שניהם נראים נהדר! אני יודע שאני אומר את זה הרבה, אבל מורגולית' אולי אחת הדמויות האהובות עליי בשורה הזו! כן, אני חלק מהשלדים, ולמרות שאני אוהב אותי כמה לוחמי עצמות מנוסים ואמיתיים, זה מגניב שיש כוהנת גדולה בסביבה כדי לקיים כמה טקסים לא קדושים, להעלות עוד דרגות מהמתים ולעשות איזה כישוף אפל. . אבל אפילו אם נניח את כל זה בצד, זו רק דמות אחת מדהימה. מהעיצוב היפה של השריון וכיסוי הראש שלה ועד לצבעים היפים להפליא, מורגולית' היא פשוט מראה ראווה של הקולקציה.
שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro