לגיונות המיתולוגיים (Soul Spiller): Thallyn Frostbow מאת ארבעת הפרשים



בשבוע שעבר, נאלצתי לדחוף את Mythoss Monday לסוף השבוע, אבל עכשיו אני חוזר לעניינים כרגיל, כשאני חופר עמוק בערימה ההולכת ומתמעטת של דמויות Mythic Legions שלא נוצלו. היום, אני חוזר ל-Soul Spiller Wave, אחד מהמבחרים הקטנים יותר, עם מבט על Thallyn Frostbow! האלפים הוצגו בסדרת Advent of Decay המופלאה, כשת'לין עקב אחרי זמן קצר. היא שדון כפור, שהם כנראה די נדירים ומתבודדים ב-Mythoss, והמשימה שלה בחיים היא להזהיר את העולם שנשק הערפד, Soul Spiller, נשלט מחדש.
במקרה יש לה גם שם ממש בועט. גַם! עד כה, האלפים היו תוספת מבורכת ל-Mythic Legions, ואני נרגש לבדוק את זה! מבחינת פיסול, אני לא חושבת שיש פה משהו מהצוואר ומטה שלא ראינו בעבר, אבל זה לא מונע ממני להתפעל מהדמות הזו! תלין לובשת שריון מלא, עם דקו יפהפה שבוודאי הופך לשדון כפור. פלג הגוף העליון, הכתפיים, הזרועות התחתונות והרגליים התחתונות צבועים בגוון מט כחול-אפור בהיר, כאשר שאר החלקים בגימור לבן דמוי פנינה. ובדיוק כשחשבתי שזה לא יכול להשתפר, יש לה קצת צבע כחול חשמלי מושם חלק מהדגשים, כמו גם את הדואר שנחשף בין הצלחות.
לבסוף, יש לה חגורה בצבע כתום-חום, אשר מתאים לצבע המשמש על כמה מהרצועות הקטנטנות המפוסלות לציפוי השריון שלה. זוהי חליפת שריון מהממת, ועוד דוגמה לאופן שבו TFH יכול להפיח חיים חדשים בפסל שראינו בעבר, פשוט על ידי יישום השילוב הנכון של צבעים. גם אני מאוהבת בפורטרט הזה! באופן כללי, התרשמתי הרבה יותר ממפוסלי ראש האלפים בקו הזה מאשר מהאנושיים, והדיוקן היפה של תאלין הוא דוגמה מצוינת למה.
היא יפה, אבל יש שמץ של בגרות לפסל הזה, שלדעתי מגיע מהקווי המתאר המעט יותר חמורים של פניה. שערה הלבן משוך לאחור בחוזקה בחלק העליון של ראשה, ונשפך בחלק האחורי בין אוזניה המחודדות.
היא מתאפיינת במצח מושפל, עיניים כחולות עמוקות ושפתיים אדומות בוהקות, כמו גם גוון ורוד עליה. לחיים. הצבע מיושם בצורה מסודרת, זה קצת בסיסי, אבל זה בהחלט עושה את העבודה בסדר גמור. אתה מקבל גם ראש שני, שהוא אותו פסל ראש עם קסדה שראינו עם כמה מהאלפים הקודמים.
הוא צבוע יפה כדי להתאים לשריון, והוא בדיוק הכרטיס אם אתה רוצה לתפוס עוד כמה של הדמות הזו ותן לגב' פרוסטקאו כמה שומרי ראש. ורק בגלל תאלין היא שדון כפור, זה לא אומר שהיא יכולה ללכת על הטונדרות המושלגות בלי להצטבר.
אז, כדי לשמור עליה חמה, היא מגיעה עם קליפת הפרווה הנפלאה שראינו כלולה עם כמה דמויות בעבר. אני באמת אוהב את הבגד הזה, מכיוון שהוא מרגיש ומתלבש בדיוק כמו פרווה אמיתית. זה היה ממש מגניב לקבל את זה בלבן במקום חום, אבל אני עדיין שמח שהוא נכלל עם הדמות.
זה חתך א-סימטרי, ללא חורים עבור יתדות הכתפיים, אבל יש מספר דרכים לגרום לזה לעבוד, ואולי אפילו אסיים לנקב בו חור, כדי לגרום לזה לעבוד עם שריון הכתף קצת יותר טוב. בואו נעבור לאביזרים! תאלין לא נוסעת עם חרב מסורתית, אבל היא מגיעה עם להב גמדים חזק. אני מניח שבעצם הייתי מסווג את זה כחרב קצרה יותר, מכיוון שהיא נראית קצת גדולה מכדי להיות סכין.
הידית צבועה בכסף וללהב הקצוץ יש גימור פנינה כדי להתאים לחלקים מהשריון שלה. היא גם מגיעה עם גרזן דו-להב, שהוא קטן ומעודן יותר מזה שראינו כל כך הרבה פעמים לאורך הגלים. זה גמור לחלוטין עם עוד מהצבע הפנינה הנהדר הזה, יחד עם כמה יישומי כסף על עבודת הגלילה על הלהבים.
זה פסל יפהפה, והוא מזכיר לי את הנשק שהגיע עם הברברי הצפוני מהמבוכים המתקדמים הישנים של LJN & קו דרקונים. הגרזן נראה קל מספיק לשימוש ביד אחת, אבל האחיזה ארוכה מספיק עבור תנודות עוצמתיות יותר בשתי ידיים. ולבסוף, כפי ששמה מרמז, גברת
Frostbow זריזה עם קשת, וכך אנו מקבלים את הקשת הסטנדרטית שהוצגה עם האלפים במבחר של Advent of Decay, כמו גם רטט מלא לחגורתה, וחץ אחד רופף שהיא יכולה לדפוק ומוכנה לירות. יש עוד מהצבע הפנינה המקסים הזה לקשת, יחד עם מחרוזת אמיתית. הרטט בולט למדי, מכיוון שהוא חולק את אותו צבע כתום-חום כמו החגורה ורצועות השריון שלה, עם עבודת גלילה מוגבהת מכסף, ומלאי מלא של חיצי כסף מפוסלים.
הרטט נצמד לחגורתה וניתן ללבוש עליה הירך שלה או על הגב. לגבי דפיקת החץ, בגדתי קצת והשתמשתי במעט מרק פוסטר כדי שזה יישאר במקומו! עבר זמן מה מאז שנראיתי בפעם האחרונה כאחד האלפים, ותאלין פרוסטבאו היא תוספת מבורכת ביותר ללגיונות שלי. גוף האלפים המשוריין נראה פשוט מדהים כאן בצבעים הכפורים האלה, והיא באמת בולטת בין שאר האלפים על המדפים שלי... HA! אני אוהב את מבחר הנשקים שלה, וגם קליפת הפרווה הייתה תוספת נחמדה.
אני עדיין מקווה שבסופו של דבר אולי נשיג אחד לבן, שאוכל להחליף עם זה, אבל עכשיו אני רק מחפש דברים לחטט! הלוואי והיה לי את השריטה להרים לפחות עוד אחד מת'לין כדי להציג עם ראש הקסדה, אבל טרול הקרח שנשלח בגל הזה שאב כל סיכוי לכך, ואני לא מתחרט! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro