Transformers Legacy: Blaster & Eject מאת Hasbro



החדשות הלוהטת בעולם הרובוטריקים היא סדרת Legacy, אבל זה באמת נראה רק המשך של השורות הקודמות, עם נטייה כבדה אל העיצובים הישנים האהובים של דור 1 ושמץ של Beast Wars פה ושם. ובהתאם להרגל המעצבן שלפעמים שלהם לעשות פעולות חידושים אחרונות, Hasbro לוקח עוד סדק ב-Autobot boombox האהוב על כולם, Blaster! אני אומר חידושים אחרונים, אבל למען ההגינות ראינו את Blaster בפעם האחרונה לפני כחמש שנים בקו ה-Titans Return, וזה היה בערך ארבע שנים לפני כן כאשר הוא שוחרר בדורות. עכשיו, לא הייתי קורא לשלושה Blasters במהלך כעשור יתר על המידה, אבל עדיין יש דמויות אחרות שאחרות לזמן שלהן באור הזרקורים.
עכשיו תקן אותי אם אני טועה, אבל לא טעיתי אני רואה את הנתון הזה שוחרר גם באריזת מלכות? למען האמת, קשה לי לעקוב אחר כמה מהגרסאות של Hasbro בימים אלה. בכל מקרה, Blaster מגיע באריזה החדשה והצבעונית שראינו בפעם האחרונה עם סקידס, ועדיין יש חלון גדול פתוח כדי שילדים יוכלו להדביק את אצבעות חמאת הבוטנים הקטנות והמגעילות שלהם על הצעצוע שלי. כמו כן, מחויב בחבילה זו Eject, שהיא למרבה המזל קלטת קלטת ולא ראש מנהל, כמו שקיבלנו עם Twin Cast.
בואו נבדוק את מצבי האלטרנט... במשך זמן רב נראה שהאסברו התבייש במצבי הקלטת הישנים. זה היה המקרה במיוחד עם Soundwave, אבל נראה שהאסברו התגבר על זה, מכיוון שהבלסטר האחרון שקיבלנו היה בוםבוקס, וכך גם זה. ומכיוון שאנחנו לא מתעסקים בשום מצב בסיס שלישי, זה נראה די טוב.
אתה מקבל את הגוף האדום עם רמקולים צדדים אפורים, דלת סרט צהוב ומוט נשיאה למעלה. יש כמה כפתורים שאינם פועלים, ושורת כפתורים, שניתן ללחוץ עליהם כדי לפתוח את דלת הסרט. לא קורה הרבה מהצד השני, למרות שכפי שאתה יכול לראות, יש לי כמה חלקים שאינם מיושרים בצורה מושלמת, מה שרק מראה שזו טרנספורמציה די סלחנית.
הצבעים בצד, זה דומה מאוד ל- Emerson boombox שהייתי מקליט איתם שירים מחוץ לרדיו כשהייתי ילד! סיפון הקלטות די קטן, אבל אני עדיין חושב שהוא מתרחב די טוב עם מהדורת Netflix War For Cyberton Soundwave. נתון, שמעולם לא יצא לי לסקור, אבל הנה השוואה, בכל זאת. באופן אישי, אני חושב שהם נראים טוב ביחד.
כפי שציינתי קודם, דלת הקלטת קפיצית, ונפתחת כאשר אתה לוחץ על שורת הכפתורים שמתחתיה. בשלב זה אתה יכול לשלוף Eject במצב הקסטה שלו. Eject יצוקה בעיקר בפלסטיק השקוף הכחול והיפה הזה, עם כמה חלקים אפורים ועיטורי זהב.
הם לא ממש הגזימו עם סימוני קלטת קלטת, אבל אתה יכול לראות בבירור את שני סלילי הקלטת כחלק מהפסל. אני לא רוצה מעריץ גדול של הימים שבהם הסברו הפך את הקסטות לפצצות או משטחי נתונים, או דיסקי נתונים. זה נחמד לראות אותם שוב כקלטות.
החלק האחורי לא מאוד מלוטש, ואם אתה טמבל כמוני ולא מסובב את הראש, אתה יכול לראות את Eject מציץ אליך בחזרה. בואו נבדוק את מצב הרובוט שלו, לפני שנחזור לבלאסטר. Eject הוא בחור קטן ומגניב, ולמרות שלחלקם אולי יש בעיה עם השימוש בפלסטיק שקוף, אני דווקא אוהב את זה מאוד.
זה נראה מדהים עם צבע הזהב, והפרופורציות של Eject לא רעות במעט. בוט קסטה. ובזכות כמה מפרקי כדור וצירים מסתובבים, יש לו גם הרבה ביטויים. השינוי של Blaster קצת יותר מורכב מצעצוע ה-G1 הישן שלו, אבל העיקרון הוא כמעט זהה.
מצב הרובוט נקי ובפרופורציות טובות ונראה נהדר. אתה עדיין מקבל את דלת הסרט על החזה שלו, הרמקולים על רגליו התחתונות, ואני חופר את הדרך שבה מוט הנשיאה מתפצל וננעל בחלק החיצוני של רגליו. האמות החלולות האלה חבל, אבל שום דבר לא הולך להרוס לי את הצעצוע, והוא אפילו נראה מצוחצח בצורה מפתיעה מאחור, וכולל שלל יציאות שם כדי שיוכל לאחסן את האקדח שלו ועוד חבורה של דברים אחרים.
הם אפילו פגעו בהומראן עם פסל הראש כאן. הסברו פסל את ידו הימנית של Blaster כך שיש לו אצבע מורה מצביעה כדי לאפשר לו ללחוץ על הכפתורים שלו ולוציא קלטת במצב רובוט. ברצינות, האם החבר'ה האלה לא יכולים פשוט להפעיל פליטה פנימית? למה הם צריכים ללחוץ על הכפתורים שלהם? כך או כך, ראוי להזכיר שלבלסטר יש כמה הטיות קרסול רציניות, כדי לשמור על רגליים שטוחות על הרצפה אפילו בתנוחות רחבות דינמיות, ואני בהחלט מעריך את זה! Blaster מגיע עם האקדח הייחודי שלו בסגנון רובה צלפים.
יש הרבה רובוטריקים שם בחוץ שיכולים לברוח עם כל עיצוב נשק ישן, אבל אתה לא יכול להתעסק עם העיצוב הזה. זה פשוט לא יהיה Blaster בלעדיו! ואם שיחקת עם רובוטריקים בשנות ה-80, אתה יודע איזה ניצחון זה יש Blaster ו-Soundwave שבאמת מתאמים היטב ביחד. Blaster הוא רק טיפה יותר גבוה מה-Netflix Soundwave הזה.
מספיק כדי לשמור על המסורת, אבל לא מספיק כדי להפוך את זה למסורבל כשאתה רוצה שהם ילחמו. וילד הם נראים פנטסטיים ביחד! מה אחד הדברים שהכי מטרידים אותי ברובוטריקים בעשר השנים האחרונות בערך? הסברו מוציא דמות ואני מאוד אוהב אותה. ואז ארבע או חמש שנים מאוחר יותר, הם הוציאו גרסה חדשה והיא גורמת לדמות הקודמת, זו שהייתי מרוצה ממנה, להיראות כמו קקי.
זו כנראה הסיבה שצעצועי הרובוטריקים שלי הם ההיבט היחיד באוסף שלי שאני לטהר בקביעות מסוימת. יש כמה מועדפים ישנים יותר שאני שומר, אבל למרות שה-Titans Return Blaster הוא דמות ייחודית עם קסמים משלה, עכשיו כשה-Blaster החדש הזה הגיע, באמת שאין לי צורך להשאיר אותו באוסף יותר. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro