Transformers Legacy: Skids מאת Hasbro



מה זה? קו ראשי חדש של רובוטריקים? ובכן, לפחות זו ההנחה שלי, שלגאסי תחליף את טרילוגיית המצור, האדמה והממלכה בתור הדור החדש, ואיזו דמות טובה יותר להשיק את סדרת Legacy הזו מאשר... אה, זה סקידס. אז בסדר… ובכן, אני אוהב את העיצוב האמנותי! או אולי זה יהיה יותר מדויק לומר, אני אוהב את זה יותר ממה שקיבלנו. אמנות הדמויות הייתה פנומנלית, אבל גזירה כלשהי של החבילה השחורה המשעממת עם הגופן הגנרי רובוטריקים שרץ בצד הייתה איתנו כבר זמן מה.
זה צבעוני ומטריף ולמרות שהלוגו של Legacy לא ממש זועק רובוטריקים מותג בשבילי, אני יכול לעמוד מאחורי זה. לרוע המזל, כמו האריזה שראינו בסקירת Buzzworthy Bumblebee שלי, הסברו הפסיקה להשתמש בחלונות פלסטיק כדי להציל את כדור הארץ וכעת מותירה את הצעצוע חשוף לפגעי מזג האוויר, כמו גם לאצבעות הדביקות של ילדים. אני מעדיף שהם פשוט ישתמשו בקופסה סגורה לחלוטין, אבל מה שלא יהיה.
בואו נתחיל עם מצב חלופיות. אה, הונדה סיטי טורבו. זו מכונית שמעולם לא שמעתי עליה לפני שפגשתי את סקידס, וכזו שלא שמעתי עליה מאז.
אני צריך לכתוב כאן ולומר שמעולם לא הייתי מעריץ של סקידס. הוא היה סוג של אי-ישות בקריקטורה המצוירת של סנבואו. ואכן, מנגד, אני יכול לזכור אותו רק בשני פרקים: Quest for Survival והשתלטות משולשת.
שניהם פרקים נהדרים, אבל בהחלט לא בגלל ש-Skids במקרה היו בהם. הצעצוע שלו שוחרר מאוחר מדי כדי להיות חלק מה-Class of 84 Autobots המקורי, אבל מוקדם מכדי להיכלל בחדשות החמה של הסגל של 1985. אני זוכר בבירור שמצאתי אותו בסירס ואבא שלי אמר, "אוי, רובוטריק חדש?" אתה רוצה אותו? ואני אמרתי לא, ובמקום זה קיבלתי משהו אחר.
באותו זמן, פשוט לא היה בו שום דבר שהפך אותו לנחשק בעיני והוא היה אחד האוטובוטים היחידים בהרכב של 1984-85 שמעולם לא בבעלות. סקידס היא קופסה על גלגלים, ובוודאי אינה חולקת את קווי המתאר המסוגננים של הדאטסונים הוינטג'ים או הלמבורגיני הסקסיות. אבל עם זה נאמר, זוהי גרסה חדשה ופנטסטית של צורת המכונית המקורית.
הסברו לא הרחיק את הדף עם זה, ושמר על אותו גוף כחול חצות ואת אותו פס אדום ולבן על הדף הצדדים. הגריל הקדמי אפור עם פנסי ראש צהובים, ויש סמל Autobot על מכסה המנוע. השמשה הקדמית והחלונות הקדמיים בגוון כחול, ואתה מקבל הרבה פרטים מפוסלים נחמדים, כולל אגזוז מרובע, מכסה גז, והמסך על הפגושים הקדמיים והאחוריים.
האחורי קצת תפל, אבל בסך הכל , זהו מצב חלופי נחמד למה שהוא. החלקה מגיעה עם כמה נשקים, וניתן לחבר את אלה באמצעות כל אחת משלוש היציאות (אחת למעלה ושתיים בצדדים), אם ברצונך להפעיל את המצב הזה. Transforming Skids הוא די אינטואיטיבי והרובוט שנוצר נראה נחמד בצורה מפתיעה.
חזה הפגוש הקדמי וכנפי הדלת תמיד היו המראה האהוב עליי עבור Autobot, ו-Skids לובשים אותם די טוב. כן, החזה מרובע בצורה חדה ומזכיר לי קצת את Armada Red Alert, אבל אני לא שונא את זה. שאר הדמות פרופורציונלית יפה, ומוסיפה עוד קצת אדום לדקו, הן על רגליו והן מטפטפות באמצע חתיכת הבקלה הרובוט שלו.
וכשמסתכלים עליו מאחור, הוא כולו סגור ו מלוטש לברק. פסל הראש קרוב מאוד למה שאני זוכר שהצעצוע המקורי נראה, למרות שאני זוכר אותו עם עיניים צהובות במקום כחול. צבע הפנים הכסוף נראה חד, והוא נושא הבעה קלה של חוסר הסכמה על שפתיו, כאילו הרגע ראה את כרטיס הדיווח של ספייק והוא קיבל C- באלגברה.
עבור Autobot שתפקידו העיקרי הוא תיאורטיקן, סקידס אכן מגיע עם הרבה כלי נשק. אתה מקבל שני בלסטרים כסופים, האחד הוא אקדח חד קנה חזק, והשני הוא אקדח כפול קנה, שיכול לשלב יחד כדי ליצור פיסת חומרה אדירה למראה. אתה גם מקבל מה שאני חושב שאמור להיות סוג של גרזן אנרגון, שיכול גם לשלב עם הרובים במספר דרכים ליצור, ובכן... אני לא יודע מה.
הגרזן מחליף את משגר הרקטות הגיע עם הצעצוע המקורי, ואני מגניב עם זה! הסיבה היחידה שהרמתי את סקידס הייתה בגלל שהוא היה דמות חדשה בשורה חדשה, והתרגשתי. אבל במציאות, נראה כי Legacy היא רק הרחבה של מה שקיבלנו בעניינים של War For Cybertron, שזה פחות או יותר מה שאני מחפש ברובוטריקים שלי בכל מקרה. שנה את האריזה כל מה שאתה רוצה, הסברו, אבל אתה חבטת באלף עם דורות הרובוטריקים שלך לאחרונה, ואני לא רוצה לראות את השינוי הזה.
לגבי הדמות עצמה, Skids אם נהדר! אני בהחלט מופתע עד כמה אני מאושר מהאיסוף הזה, והוא הולך להיראות פנטסטי על מדף האוטובוט שלי! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro