לגיונות מיתיים (הופעה של ריקבון): Azza Spirtbender מאת ארבעת הפרשים



חקרתי מעט השבוע וגיליתי שעדיין נותרו לי פחות מתריסר דמויות לגיונות המיתולוגיים כדי להאיר את עיניי כאן לפני שאוכל להידבק! ומכיוון שסביר להניח שדמויות חדשות יישלחו לפני שאעבור את אלה, סביר להניח שאחליף את הגב של יום שני למארוול לזמן מה. אבל, אנחנו עדיין במרחק של כמה חודשים מזה, אז בואו נמשיך עם נתון השבוע! Azza Spiritbender הגיעה אלינו כחלק ממבחר Advent of Decay, ועד עכשיו חשבתי שהיא שדון, אבל קריאה בביוגרפיה שלה מעידה אחרת. ואכן, אפילו ארבעת הפרשים לא יודעים לאיזה גזע Mythoss היא שייכת, מה שהופך אותה לגברת צעירה מסתורית למדי! מה שידוע, זה שהיא חברה בכינוס של באסיליה, ונומקת מיומנת! אפשר לסלוח לי על כך שטעיתי בה כשדון, מכיוון שהגוף שלה משתמש בשילוב של הכלי האלף והנקבה שהוצגו בהופעת הריקבון.
אבל לפני שנכנס לכל זה, אני חייב לומר שהרושם הראשון שלי של הדמות הזו הם הצבעים המדהימים! עזה מראה הרבה עור מתחת לגלימה הסגולה הזו, וזה גוון כחול כל כך מסקרן. זה נראה כהה ומסתורי בצל, אבל תן לו קצת אור, והוא הופך להיות כל כך בהיר ותוסס! השריון שלה מורכב מצלחת חזה, כתפיים וחגורת אבירים עם שריון צד, והחלקים האלה צבועים כולם בכמה מהסגול המתכתי המדהים הזה, שראינו לאחרונה, כמו גם הרבה עלי זהב עשירים. המגפיים והכפפות שלה הם הדברים היחידים שאינם נוצצים בעזה.
שניהם צבועים כדי להיראות כמו עור חום. למגפיים יש כמה חלקי שריון מחוזקים בסגול וזהב. היא כנראה מבלה זמן רב במעקב אחר בתי קברות בוציים ובחפירת עצמות, אז היא לא רוצה ללכלך את המגפיים והכפפות הטובות שלה.
כדי לחזק עוד יותר את האופי המסתורי שלה, ראשה של עזה עטוף באופן קבוע ברדס. מכסה המנוע עשוי פלסטיק עם גימור סגול שטוח, התואם את אבנט הפלסטיק שלה, וכמה עלי זהב סביב קצה הפתח. מכסה המנוע אינו התאמה מושלמת לשכמיית softgoods, אבל הוא קרוב מספיק.
במכסה המנוע שוכנים פנים יפות, עם עיניים לבנות ריקות, וכמה קעקועים מודפסים בשחור-לבן, שממשיכים למטה סביב זרועותיה וחשופים אמצע, ורגליים חשופות. החיסרון היחיד כאן? ובכן, בניגוד לכמה דמויות של Mythic Legions, Azza היא לא דמות שמציעה הרבה אפשרויות תצוגה. כמובן, השכמייה והכתפיים ניתנות להסרה, אבל עם מכסה המנוע הקבוע, אני חושב שהיא נראית מצחיקה בלי השכמייה, אז מה שאנחנו רואים זה מה שאנחנו מקבלים.
לא שאני מתלונן, שימו לב, כי עזה היא דמות מהממת לחלוטין! בואו נעבור לציוד שלה! מקדימה ובמרכזה הפגיון והנדן המעוטרים שלה. הנשק הקטן הזה הוצג ב-Advent of Decay וחולק ללא מעט דמויות. ובכל זאת, זה מרגיש כמו בבית על החגורה של עזה.
הנדן מצויד בקליפס כדי לחבר אותו לחגורה, אבל שלי נשבר כמעט מיד, אז אני צריך להעביר אותו דרך הלולאה בחגורה. ראוי לציין כי לאחר טיפול בעשרות על עשרות מהדמויות הללו, קליפס הפגיון של עזה הוא רק בעיית ה-QC השנייה שהייתה לי, כשהראשונה היא היתד שמתנתק ממגן. אני לא מתנצל, אבל זה עדיין לא רקורד רע.
בשלב הבא, היא מגיעה עם צביעה יפה מאוד של חרב Khopesh. לזה יש להב זהב שופע ויד סגול מתכתי. זה הלהב האקזוטי המושלם עבור הגברת המסתורית הזו, ואני באמת חופר את ערכת הצבעים.
אני מתפתה לקחת טוש שחור משובח ולהוסיף כמה רונים ללהב, אבל כנראה שפשוט אבלגן את זה! לבסוף, עזה מגיעה עם צוות זהב גבוה מאוד, כי כל נקרומנסר צריך סוג של צוות כדי לבצע את הניקוד שלו. זה לא נראה מיסטי במיוחד, מכיוון שהוא כולל ראש מקבית עם אוגן לטופ, שלדעתי הוא שימושי להכות את אויביה אם הלחש שלה נכשל. היא נראית נהדר כשהיא מחזיקה את זה, אבל אני לא יודע.
אולי בסופו של דבר אמסור את זה למישהו אחר, ואנסה למצוא צוות מתאים יותר בשבילה לפקד איתו על המתים. והנה היא עם עוד כמה חברים ב-The Convocation of Bassylia, כלומר Jorund Runeshaper והרה Serpenspire! הם צוות קצת אקלקטי. אני יכול לראות את עזה והרה מבלים, אבל ג'ורונד נראה כמו הגמד המוזר כאן.
בכל זאת דמויות מדהימות. עזה היא דמות מדהימה לחלוטין בפני עצמה, וגם דמות מסקרנת. חלק ממני רוצה לשנוא את העובדה שהיא לא באה עם ראש ללא ברדס, אבל אני מניח שאם היא עשתה זאת, זה יסתור חלק מהמסתורין סביב הגזע שלה.
כך או כך, היא דוגמה מושלמת של ארבעת הפרשים מביאים את משחק ה-A שלהם בכל הנוגע לבחירת חלקים וצבע. אני חושב שהחמצה הזדמנות אחת ל-Advent of Decay הייתה לראות את Azza נצבע מחדש לגרסה נשית של Elf Ranger המצוין, אבל שוב, AoD היה מבחר עצום כפי שהיה. אני מניח שזה תמיד אפשרי עבור מבחר עתידי.
שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro