לגיונות מיתיים (הופעה של ריקבון): לורד איידון מאת ארבעת הפרשים



ברוכים הבאים לעוד יום שני של מיתוס! יש לי עוד הרבה מה להתעדכן מהמבחר הגדול להפליא של Advent of Decay. הגל האדיר הזה הכיר לנו את האלפים השונים של מיתוס, והיום אנחנו בודקים את אחד מאלפי העץ... כן, האלפים היו אטרקציה מרכזית במבחר הזה והם הוסיפו טעם פנטזיה חדש להרכב Mythoss. כפי שהביוגרפיה שלו מספרת: הלורד אריסטאוס איידון בעל השם המרשים, הוא גם דוד וגם יועץ של המלכה ארטמיס סילברקורד, שזה עניין גדול כמו שזה נשמע! כשהוא לא מחלק את חוכמתו החמורה לאחיינית האהובה שלו, הוא מרחיק תיירים סקרנים הטוענים שהוא הוגו וויווינג.
בסדר. ייתכן שהקטע האחרון הזה לא היה בביוגרפיה בפועל. ועדיין, אי אפשר להכחיש ש-TFH הלכו לאווירת אלרונד גדולה עם הבחור הזה, אבל אני לא מתלונן! חלק גדול מהגוף כאן נמצא בשימוש חוזר מה-Elf Ranger, אשר כיאה למדי היה הנהון תקיף לעבר אורלנדו בלום בתור Legolas.
פלג הגוף העליון, הזרועות והרגליים העליונות, החגורה ושריון הירכיים שאולים מהשחרור הזה, כשהזרועות והרגליים התחתונות נתונות לחלקי האבירים המשוריינים יותר. אבל, מה שנראה לי מעניין במיוחד כאן הוא בחירת הצבעים. שריון הגו צבוע בחום כדי להעניק לו מראה עור מוקשה, יחד עם אבזמים כסופים וניתידי פליז, עם אותם צבעים תואמים על שריון הירך המוקטן.
הזרועות והרגליים העליונות כוללות גימור ברונזה, עם דואר שרשרת כסף חשוף במפרקים, וכמה הדגשות כחולות חשמליות. בינתיים, לרגליים התחתונות ולזרועות יש גימור אזמרגד מתכתי עם עוד מהכחול המבריק הזה, יחד עם כתפיים תואמות. זה קצת חיך צבעוני, אבל בסופו של דבר, אני די אוהב את זה.
וכמו תמיד תשומת הלב לפרטים בפסל בולטת, עם כל הרצועות הקטנטנות והאבזמים והמסמרות על חלקי השריון. הדיוקן כאן יותר מרמז על הדמיון של הוגו ווייב. יש לו הבעה קודרת למדי, שם נרדף לתורתו הקפדנית.
לעיניים יש ברק יפה, גבותיו הפונות כלפי מטה חדות, ויש לו מעט ורוד על שפתו הפושטת. יש איזה צבע עלי זהב מבריק לכיסוי הראש שלו, וכמה קרניים דמויות קרניים בולטות מהמרכז. לדמות שלי יש זוג צלקות מגעילות על הלחי הימנית, שאני מניח שהן מכוונות ולא פגם.
זאת אומרת, הן נראות מכוונות, אבל אני לא זוכר שראיתי סוג כזה של פצע באף אחת מהן. דמויות אחרות, וזה גם לא מוזכר בביוגרפיה שלו. זה בהחלט נותן לו איכות ייחודית. כמובן, יש לו אוזניים מחודדות גבוהות, והשיער שלו נופל על גבו.
לורד איידון יש לחלוטין ציוד, עד כדי כך שהוא מגיע עם שתי חגורות, אחת למותניים שלו ואחת כרצועת כתף. אלה יכולים לשמש כדי לאפשר לו לחבוש את שתי החרבות שלו בבת אחת. הקצרה יותר היא החרב האביר הקלאסית שראינו שוב ושוב, ונשארת אחת האהובות עליי בגלל העיצוב הנאמן והלא שטויות שלה.
השניה היא החרב הגדולה יותר בשתי ידיים עם החתכים ב- ריקאסו, ולהב שמתנפח ליד הקצה. הם סט מותאם, עם ידיות זהב ולהבים כסף. שני הלהבים הללו מתוארכים ל-Kickstarter המקורי.
הוא מגיע גם עם מגן האלונים המעוטר למדי, שראינו כמה פעמים עכשיו, אבל לא מספיק לדעתי. היצירה הזו מדהימה לחלוטין, עם גימור זהב סאטן, גזרות אמרלד וכמה אבנים כחולות מבריקות שצוירו בה. שני להבים ומגן זה מספיק עבור רוב הלגיונות המיתולוגיים, אבל לורד איידון מגיע גם עם חץ, רטט וחץ אחד רופף כדי לדפוק את הקשת.
כן, שני האביזרים האלה חוזרים על עצמם. הקשת צבועה בזהב ובעלת מחרוזת שחורה, ואילו הרטט צבוע בירוק וזהב כדי להתאים לשריון של איידון. לחצים יש פירים כסופים וריפוף כחול בהיר.
פשוט מדהים! לורד איידון הוא הומרון מוחלט בספר שלי. לא רק שהוא דמות נהדרת עם ציורי צבע מדהימים, אלא ש-TFH באמת הראה לו מועדפות בכל הנוגע לאביזרים שלו. עם שתי חרבות וקשת, הוא די מצויד לכל דבר.
שלא לדבר על זה שהוא נראה נהדר בין האלפים האחרים שלי של Mythoss! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro