Star Wars Black Series (The Clone Wars): Cad Bane מאת Hasbro



מעולם לא הייתי מעריץ גדול של The Clone Wars. ניסיתי לצפות בו כמה פעמים, אבל זה פשוט מעולם לא לחץ. אני חושב שהרבה מזה קשור למראה המסוגנן והמטופש של הדמויות ולעובדה שהוא בונה מהפריקוולים.
למרות זאת, הכרתי הרבה מהדמויות החדשות דרך אוסמוזה ושיווק צעצועים, וזה מגניב לראות כמה מהם מדממים לתוך מדיה אחרת של מלחמת הכוכבים. אחת הדמויות האלה היא קאד ביין, למרות שהדמות שאני מסתכל עליה היום שוחררה לפני הופעתו החיה ב-The Mandalorian. קאד מדגדג לי, כי אני מעריץ של מערבונים בכלל וסרטי קלינט איסטווד וג'ון וויין בפרט.
זה רק טבעי שדמות שמתחתנת עם המערב הישן ומלחמת הכוכבים תהיה בת ברית שלי! וילד עשה הסברו צדק עם הבחור הזה! הדמות לוכדת בצורה מושלמת את המהות של המישורים הגבוהים הבין-גלקטיים, עם כמה שכבות מצוינות ותשומת לב נפלאה לפרטים בפסל. בתור התחלה, מעיל הטרנץ' המתאים בצורה יצוקה מפלסטיק רך והשרוולים מפוסלים כחלק מהזרועות. הוא נחתך במותניים מלפנים, אבל נמשך עד הקרסוליים שלו מאחור.
זה עיצוב נהדר, מכיוון שהוא לא רק נראה פרקטי באופן שבו הוא נותן לו גישה נוחה לאקדחים שלו, אלא שהוא גם עושה זאת לא לעכב את תנועת הירך של הדמות. לז'קט יש מעט מרקם מפוסל, ואני באמת חופרת את פינות הכסף בדשים ובדשים התחתונים, שנראות כמו קצות פלדה מחוזקות. התלונה האמיתית היחידה שלי לגבי המעיל היא שחורי הזרועות גדולים מדי.
בזוויות מסוימות, זה יכול להרוס את האפקט שהזרועות אמורות להיות שרוולים. לגבי שאר הדמות, לקאד יש אפוד מפוסל מתחת לז'קט שלו עם שתי שורות של מה שאני מניח שהן מחסניות חשמל לאקדחים שלו, ילקוט תלוי על רצועת כתף, שני נרתיקים לאקדח נמוכים וכמה כפפות חשמליות מגניבות על אמות הזרועות שלו, שיש להן מגוון פקדים כדי לגשת למטיר הלהבים שלו ולכל מיני גאדג'טים כיפיים אחרים. לבסוף, יש לו זוג סילונים מחוברים לצידי המגפיים שלו, כאשר הוא צריך להזדרז במהירות, או להרחיק מישהו במעבר! זה דיבור מערבי!!! מבט אחד על הדיוקן, ואין לטעות שקאד הוא מדורוס, עם עורו הכחול הבוהק, עיניו האדומות הגדולות והיעדר אף.
הפזילה והנהימה שלו הם ספר הלימוד קלינט איסטווד, ממש ליד הפוסטר של The מחוץ לחוק ג'וזי ויילס! יש לו גם שני צינורות נשימה מחוברים ללחיים, שמתחברים לקופסת בקרה מאחורי צווארו. הספל הייחודי שלו מכוסה בכובע רחב שוליים, הניתן להסרה. ביין מגיע עם זוג אקדחי הבלסטר הנאמן שלו LL-30.
אלו הם אביזרים קטנים שנראים נהדרים, במיוחד אם אתה אוהב את העיצוב החלק והפשוט של כלי הנשק של מלחמת הכוכבים מהתקופה הישנה יותר. הם משתלבים בצורה מושלמת בנרתיקים, ויש לו ידיים מחזיקות נשק כך שהוא יכול להחזיק אותם כפול. זה היה נהדר לקבל גם את הקרבין שלו, אבל תמיד יכולתי למצוא לו משהו.
אני נוטה להגביל את עצמי רק לקנות דמויות בתוכניות ובסרטים של מלחמת הכוכבים שאני נהנה מהם. בימים אלה, זה הטרילוגיה המקורית, המנדלוריאן והנוכל, אבל מדי פעם אני חייב לעשות חריג. במקרה הזה, קאד ביין הוא לא רק דמות מגניבה למראה, אלא שהאסברו תפס את הדמות הזו כל כך טוב, שלא יכולתי להתאפק שהוא על המדף.
ועכשיו, כשהוא הופיע ב-The Mandalorian, אני כן. מאמין שאראה אותו עם האוסף הזה! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro