מסע בין כוכבים "אוסף ספינות כוכבים:" USS Pegasus NCC-53847 (XL) מאת Eaglemoss



קיוויתי לחזור ולסכם גל של אגדות מארוול השבוע, אבל נלחצתי קצת בזמן ולכן במקום זאת החלטתי לחפור באחת מהספינות הרבות של Eaglemoss שאספתי במהלך המכירה המטורפת שהן. רצתי וצלם כמה תמונות. אז בואו נבדוק עוד אחד מהבנים הגדולים, ונדבר על דגם ה-XL של USS Pegasus! אני מודה, אני בעיקר אוהב לסקור את הדגמים האלה כי זה נותן לי הזדמנות לדבר על Trek Starships! הכרנו לראשונה את כלי השיט מסוג אוברת' במסע בין כוכבים III, כאשר USS Grissom המסכן נפגע לחלוטין על ידי ציפור טרף קלינגונית והוצא החוצה עם טורפדו בודד. ה-Oberth יופיע מאוחר יותר מדי פעם ב-The Next Generation.
הוא אפילו הופיע בפרק הרגיל הראשון כאשר ה-Enterprise נתקל ב-USS Tsiolkovsky ב-The Naked Now. אבל הדגם של היום, הפגסוס, היה הספינה הטילית בסיפור עונה 7 הכולל ניסוי סודי ביותר להזדווג מכשיר הסוואה עם ספינת כוכבים של הפדרציה. וכן, זה לא הלך טוב.
הספינה מגיעה בקופסה סגורה לחלוטין וכוללת מגזין מבריק יפהפה עם קצת מידע על הספינה והפרק. הדגם עצמו מגיע בהרכבה מלאה, אתה רק צריך להגדיר את המעמד ואתה מוכן! ה-Oberth Class הוא בהחלט עיצוב לא טיפוסי עבור צי הכוכבים, אבל בטח ראיתי את הגריסום מתפוצץ מאה פעמים ולכן אני מחשיב את העיצוב הזה לאיקוני ומוכר מיד. וילד זה דגם יפהפה לחלוטין של הספינה.
כרגיל, אתה מקבל שילוב של פלסטיק ו-diecast, כאשר רוב ה-diecast כאן נמצא ב-Primary Hull. זה נותן לדגם עוצמה מספקת מאוד וחלקי היציקה משתלבים היטב עם חלקי הפלסטיק. הצבע מהמם, ואני מתרשם במיוחד מהדוגמה האצטקית על הגוף, שמועברת בכמה גוונים שונים ובאמת גורמת לספינה להיראות כאילו היא מורכבת ממאות לוחות קטנים יותר.
הכל על צביעת גוף הספינה רק זועקת איכות כאן! כמובן, לפגסוס עדיין יש צלוחית למיניהם, היא רק קטנה יותר ומשולבת במדף שמחבר בין שני תנורי העיוות. אתה מקבל הדפסה די חדה בחזית המצהיר על שם הספינה ומספר הרישום, כמו גם כמה פסים אדומים על הקשתות החיצוניות של הצלוחית. אני לא באמת יכול לדבר הרבה על הפרטים של עיצוב הספינה הזו, כי מעולם לא הסתכלתי כראוי על השרטוטים.
זה עיצוב שנוי במחלוקת, מכיוון שלעתים קרובות היו לו מעריצים שהעלו השערות כיצד חברי הצוות נסעו בין היסוד לראשי צוות. קליפות משניות ללא הצוואר המסורתי המחבר ביניהם. האם הם קרנו לרוחב? אני בטוח שההסבר מורכב מאיזה ציר טורבוליפט שעובר דרך תומכי הנאצל, אבל כיף לתהות על זה. די הכרתי את הספינה הזו דרך משחק השולחן של FASA, ואני די בטוח שזה היה בין המיניאטורות שהיו לי כשהייתי צעיר יותר.
הרישום מודפס לכיוון החלק האחורי של ה-Seconary Hull דמוי הזנב של הספינה, יחד עם עוד מהפסים האדומים היפים האלה. הדלתא של צי הכוכבים מודפסת על צידי תנורי העיוות, עם הפדרציה המאוחדת של כוכבי הלכת. אני באמת חופר כאן את העיצובים הלא טיפוסיים של ה-Wep's, שהם די קשוחים וכוללים מבנה דמוי גריל שאינו תואם את מה שהתרגלנו לראות בעיצובי הספינה Motion Picture, או באמת משהו מאז.
הדוכן כאן יעיל למדי, שכן הוא תופס את הספינה מאחורי שני העמודים. החיבור מוצק בסלע והתמיכה הברורה מאפשרת לו להחזיק את הספינה מבלי לטשטש פרטים. אם אינך מכיר את ספינות ה-XL, הן די גדולות, אך אינן תואמות לקנה מידה יחסי כלשהו.
כתוצאה מכך, ה-XL Pegasus באורך של כ-9 אינץ' נראית מאסיבית כאשר היא מוצגת לצד ה-XL Refit Enterprise. או אקסלסיור. הנה כמה תמונות שלה לצד דגם USS Grissom בגודל רגיל, שלא רק מציגות את ההבדל בגודל, אלא גם כמה מהשונות העדינות בין העיצובים של גריסום ופגסוס. אני אוהב את העיצוב הזה, וזה נחמד לראות את ה-Oberth Class זוכה לטיפול XL, גם אם הוא עדיף להציג לבד, כדי לא לגמד את הספינות שאמורות להיות הרבה יותר גדולות.
כמובן, אתה חייב היה מסור למדי להוסיף את הספינה הזו לאוסף שלך במחיר הקמעונאי המלא של $79.99. אני לא אומר שזה לא שווה את זה, מכיוון שזה דגם משמעותי עם תשומת לב מדהימה לפרטים, אבל זה עדיין הרבה לטינית דחוסה בזהב כדי לשים ספינת כוכבים חד פעמית על השולחן שלך.
למרבה המזל, זה עלה כחלק מהמכירות הגדולות של Eaglemoss, והצלחתי להשיג את המקסים הזה ב-$26, וזו עסקה לא רעה בכלל! זה היה קשה מדי לוותר עליו, ואני ממליץ על זה, אבל מה שלא תעשה, אל תפעיל את מכשיר ההסוואה! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro