לגיונות המיתולוגיים (הופעה של ריקבון): בונה הלגונים הגובלינים מאת ארבעת הפרשים



לא עשיתי ספירה לאחרונה, אבל אני יודע שאני קרוב להתעדכן בביקורות על דמויות הלגיון המיתולוגי הנוכחי שלי. היום, למשל, אני מסתכל על הגובלין האחרון באוסף שלי, אבל אל דאגה... יהיו עוד! הפעם, אנחנו לא מסתכלים על דמות ספציפית של גובלין, אלא על בוני הלגיון, שנועדו להיות חיילים גנריים כדי לחזק את הצבא שלך. קניתי זוג כאלה ופתחתי אותם לפני זמן מה, אז אין לי צילום בחבילה לחלוק, אז בוא פשוט נקפוץ פנימה ונבדוק את הממזרים הקטנים הירוקים האלה! בניגוד לדמות של שבוע שעבר, Gonxx, הגובלינים האלה חוזרים למבנה הקטן יותר, שהיה הנורמה.
גובי מכוסה בשריון מלא, צבוע בגוון עמוק וכהה של אפור ברזל, עם כל הגורות והשריטות לגרום לפסלים האלה להיראות כל כך משכנעים. זהו שריון שראה את חלקו בקרבות, וכנראה הציל את חייו של הלובש אותו בהזדמנויות רבות. או זה, או שגובי אחר נהרג והאחד הזה פשוט תבע את תביעתו.
כפי שקורה לעתים קרובות עם בוני הלגיון האלה, אין פעולות צביעה נוספות על הגוף, כך שלא תראה שום מסמרות או חגורות מצוירות , אבל לא אכפת לי. אני אוהב את העלייה הקלה בקצות האצבעות של המגפיים הארוכות, והכתפיים הזוויתיות הן השילוב המושלם של סגנון וגסות מעשית. הוא גם עוטה צווארון עם קוצים כלפי מעלה, ללא ספק מגן על הצוואר מפני ערפת ראש מזל של להב של איזה להב. זה נראה נהדר, אבל הוא נצמד מאחור וזה דוחף אותו קדימה. לא צריך הרבה כדי לדחוף את הלשונית מהגב כשמטפלים בו.
אתה מקבל שני ראשים שיעזרו להתאים אישית את בונה הלגיון למספר חיילים. ברירת המחדל מגיעה ללא קסדה, ונותנת לכל המכוער שלו להסתובב בשטח פתוח. אבל חייל גנרי או לא, הדיוקן עדיין יוצא מן הכלל.
אפו המקומט הבולבוסי, העיניים הצהובות העמוקות שלו, הקירח ואוזני יודה המחודדות כולם נראים נהדר. ובכל זאת זה הפה שבאמת גורם לדיוקן הזה לזרוח. הפה הרחב עמוס בסד שיניים מגעיל, ממוסגר על ידי שני ניבים מזדקרים כלפי מעלה, המשווים אותו להיות בן דוד פחות לאורקים של מיתוס.
יכולתי בקלות לדמיין את הצ'ומפרים השטניים האלה נושכים נתחים מתוך גיבורים בקרב. הראש השני עשוי להיראות מוכר, מכיוון שזהו אותו פסל שראינו עם Gonxx, וזה עדיין נוג'ין מפואר באותה מידה. הצבע כאן חסר את הפרטים והפטינה החלודה שהגיעה על הדמות המכונה, ובמקומו יש רק יותר מהגימור הברזל העמוק הזה שיתאים לשאר השריון שלו.
עם זאת, אתה מקבל כמה עבודות צבע נהדרות הנראות בפנים חורי העיניים, מציגים את עיני החרוזים האלה. הפיסול והצבע כל כך טובים, שאם לא הייתי יודע יותר טוב הייתי נשבע שאפשר להסיר את המסכה כדי להראות תחתיה פסל פנים מלא. ראוי לציין, שהראש הזה עובד הכי טוב עם הסרת הצווארון המחוצץ.
בסדר... בואו נבדוק את הנשקים שלו! בתור התחלה, הוא מגיע עם ה-Orc scimitar שראינו בכמה הזדמנויות בעבר. כמו בכל אחד מכלי הנשק הללו, היצירה כולה צבועה בכסף, ללא פריחת צבע על הידית. זה עדיין עובד טוב, והגימור אכן מצליח להוציא את כל השריטות והחריצים בלהב.
עבודות צבע קודמות על החרב הזו גורמות לזה להיראות כאילו הידית עשויה מעצמות או אפילו שיניים, אבל כאן זה פשוט נראה כאילו הכל מתכת אבל נועד לחקות עצם ממשית, מה שלדעתי גם די מגניב. הלהב קצת ארוך עבור מסגרת הגובלין הקלה יותר, אבל אני חושב שזה עדיין עובד בשבילו, והוא יכול ללבוש אותו על החגורה שלו בלי הרבה בעיות. הבא הוא הגרזן הכסוף ביד אחת, שבטעות הפך אותו לכמה יריות בשבוע שעבר עם Gonxx.
ולמרות ששוב, אין פעולות צבע נוספות על הנשק, הוא מגיע עם גולגולת נהדרת, שניתן לשפד דרך קצה ידית הגרזן, מה שמוסיף המון אישיות לנשק. זה נהדר שהקישוט הזה התווסף לבונה לגיון נמוך! ולבסוף, אתה מקבל חנית כסופה סטנדרטית, שהיא אותו סוג שראינו שוב ושוב (ושוב!) מאז הדמויות המקוריות של קיקסטארטר. החניתות האלה די ארוכות אפילו לדמויות בגודל אנושי, אז אולי זה יהיה קצת מושך עבור חצאי הליטר האלה להניף אותן.
זו לא הייתה הבחירה הראשונה שלי עבור החבר'ה הקטנים האלה, אבל זה יעשה בבת אחת! וזה בונה לגיון הגובלין! נדרשה איפוק (ותקציב מצומצם) כדי להגביל את עצמי רק לזוג מהחבר'ה האלה, אבל בעולם מושלם, יהיה לי חצי תריסר. אני חולם שיום אחד TFH באמת ימלא את החנות שלהם ב- Legion Builders כל הזמן, אבל זה עלול להיות מסוכן לכספי שלי, אז אולי עדיף שלא! עלי לציין שבקרוב יש דגם Deluxe Goblin Legion Builder ואני ממש מצפה לצרף אותו לצבא הקטנטנים הירוקים שלי! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro