לגיונות מיתולוגיים (הופעה של ריקבון): לוחם ברברי מאת ארבעת הפרשים



זה עוד יום שני של מיתוס, ואני ממש מתקרב לנתונים הסופיים שעליי לסקור מהקו המפואר של ארבעת הפרשים לגיונות המיתולוגיים! היום אני חוזר לבאר העמוקה והעמוקה ההיא שהיא הופעת הריקבון עם מבט על הלוחם הברברי! אמנם לא על החבילה, לוחמת ברברי היא למעשה בונה לגיון, וככזו, אין לה שם או ביוגרפיה על החבילה, אבל אני פשוט אקרא לה Barb-Ra! דמויות אלה כוללות פחות יישומי צבע, והן מיועדות כאמצעי לבניית כוחות הצבא שלך. כלומר, אלא אם כן אתה כמוני ובילה את כל הכסף שלך רק בניסיון להשיג כמה שיותר מהדמויות במבחר הזה, ונשאר לך מספיק רק כדי לקנות אחת! בואו נפתח אותה ונבדוק אותה! עם שלושה ראשים ושלושה כלי נשק שונים, לדמות הזו יש מספר וריאציות, וזה נהדר אם במקרה קניתם כמה. רק כדי לערבב קצת את הדברים, קבעתי לה שלושה מראות שונים, וניקח כל אחד בתורו.
ראשית, יש לי אותה בתור קלע חרב ברברי, ובתוספת של שריון חזה מהסקירה של שבוע שעבר, ראינו כעת רשמית את כל החלקים ששימשו על הדמות הזו איפשהו בעבר. בארב-רה מציגה הרבה עור, תוך שימוש בזרועות וברגליים החשופות של הנקבה, באמצע החזה החשוף, ורק שריון השד המוזכר לעיל מכסה את החלק העליון שלה. השריון הוא בעיקר מזן הנקבה של Orc, מה שנותן לו את המראה הגס והזוויתי הזה.
אני חופר את הבהונות הפונות על המגפיים שלה, בנוסף שריון הירך והכתף עובד טוב מאוד כאן. לכל חלקי השריון יש גימור ברזל מושחר, ללא צבע נוסף עבור המסמרות או הרצועות. אני חושב שהכל על הדמות הזו פשוט מתגבר בצורה נפלאה! הראש כולל קסדה בסגנון אורקי מאוד שמותירה את החלק התחתון של הפנים חשוף.
תווי הפנים מעט רכים על הפסל הזה, אבל לא רע בכלל. הקרניים מתעקלות כלפי חוץ, וניתנות להחלפה עם קבוצת הקרניים האחרת הכלולה בסט. היו גם זוג כנפיים, בדומה למה שראינו על פרייה בפעם הקודמת, אבל במשך חיי אני לא מוצא לאן הם נעלמו.
כשאסיים סוף סוף לסקור את הנתונים האלה, אני הולך להתחיל פרויקט ארגון אביזרים גדול! בכל מקרה, פסל הקסדה נהדר, עם הרבה חריצים ושריטות כדי להראות שחיקת קרב. התלונה היחידה שלי היא חוסר פירוט בחריצי העין. הם פשוט נותרו ריקים.
יש חור בחלק העליון של הקסדה, שיכול לשמש עבור ספייק או קוקו, אבל בחרתי להשאיר אותו פנוי. עוד מעט נראה את הקוקו הזה. יש לי את הגרסה הזו של Barb-Ra חמושה ב-Mythic Legions 1.
0 חרב בשתי ידיים, הפעם צבועה כולה בכסף. אני עדיין אוהב את היצירה הזו, ואם אתה הולך עם צבע אחד בלבד, אני חושב שכסף הוא הדרך ללכת! היא יכולה להתחמק עם חגורת החרב למותניה, אבל אני מעדיף אותה על הגב, כי היא די ארוכה. ומכיוון שהכתפיים הללו אינן מגושמות מדי, ניתן לענוד את שתיהן כשהחרב מופנה לצד זה או אחר, לגישה נוחה לסביבה.
האמר גירל היא הבאה בתור, עם ראש חדש, וה-Mythic Legions 1.0 Hammer of Smashing המנוסה והאמיתית! כנראה יש לי לפחות שני תריסר פטישי המלחמה הענקיים האלה עד עכשיו, ואני לא מתלונן כי זה מדהים. זה צבוע בצבע נחושת כהה מאוד, מה שמביא את הפרטים היפים בפסל.
הראש כאן הוא קסדה סגורה במלואה עם קרני איל, וילד אני אוהב את זה. יש לו אווירה חזקה מאוד של Skyrim, ואני חושב שזה נראה פנטסטי לחלוטין על הדמות הספציפית הזו. הצבע תואם את שאר השריון, ויש איזה פרט מפוסל יפהפה ברצועה העוברת במרכזו.
ולבסוף יש לנו את Axe Maiden, ולבסוף נשק שלא נלקח ממבחר הקיקסטארטר הראשון, אלא הגרזן המזוקן שהוצג ב-Advent of Decay. זו הייתה עוד בחירה מצוינת עבור הלוחם הברברי, ואני חושב שזה הולך טוב במיוחד עם הראש השלישי הזה. וכן, זה ראש די מיוחד! זה ממוחזר מהאורקים הנשיים, אבל צבוע בגוון בשר קווקזי כדי ליצור מה ש-TFH מכנה חצי אורק.
ניתן לראות בבירור את תכונות האורקים באוזניים המחודדות ובחטים הגדולים שמגיעים למעלה מהלסת התחתונה שלה. הקסדה דומה מאוד לראשונה, אך עם חריצים צדדיים לאוזניים, ומגני הלחיים מורחבים. שילבתי את הקוקו בזה.
בצד החיסרון, היעדר כל פרט בחריצי העין ממש צורם בראש הזה. וזה הלוחם הברברי! בעולם מושלם, TFH לכל הפחות היה מביא את בוני הלגיון שלהם למכירה ב-Store Horsemen כהנחות קבועות, ואם היו עושים זאת, הייתי מתקצב זוג בכל חודש, כי אני אשמח להיות מסוגל להציג צוות של שלושת הנשים הללו כדי לגבות את בית הדוב האציל! אני חושב במיוחד שהגברות האלה עושות מונים נחמדים לחיילי השלד ששוחררו באותו מבחר. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro