לגיונות מיתולוגיים (הופעה של ריקבון): פרייה מ-Deadhall מאת ארבעת הפרשים



חתולים קדושים! זה שוב יום שני, הזמן לנסוע לארץ המיסטית של מיתוס ולפתוח עוד דמות של לגיון מיתי! כפי שהובטח בפעם הקודמת (ובפעם שלפני כן!), אין גובלינים היום, אבל יש לנו גברת לוחמת אגדית לבדוק, כשאני מציגה בפניכם את פרייה מדדהול! אני אוהב את הביוגרפיה של פרייה, שמספרת על היכולת המופלאה שלה להחיות את עצמה איכשהו ולחזור להילחם לאורך מאות שנים כאשר הכישורים שלה נחוצים. היא מיישרת קו עם Attlus The Conqueror, שחייב להיות כוח משולב שיש להתחשב בו! ולבסוף, לפי השמועות יש לה את היכולת להחדיר את כישורי הלחימה שלה לכל צבא שהיא מפקדת! כשהכל נאמר ונעשה, פרייה נשמעת כמו גברת שאתה לא רוצה להתמודד מולה בשדה הקרב! פרייה מביאה ניחוח נורדי מובהק להרכב ה-Mythic Legions, מכיוון שהיא מעוצבת בבירור על פי הוולקיריות של פעם. עם כמה דמויות הלגיונות המיתולוגיים הסתכלתי עליהם כאן (וכמה מעט נשארו) לא צריך להפתיע שראינו כמעט את כל הרכיבים האלה בעבר.
אבל, כמו תמיד, TFH הם קוסמים בתפיסת חלק כאן וחלק שם ומוליד דמות חדשה בולטת, כמו פרייה. חלקי האלפים קופצים לעברי כשהמגפיים, הכפפות ואזור אמצע הריף, וראינו את הידיים והרגליים החשופות מופיעות על דמויות כמו ג'ונו המגרסה והמלכה אורקזה. כמעט הייתי משוכנע שגם שריון החזה הגיע מהדמויות האלה, אבל מגני השד המעוגלים הקונצנטריים האלה הם הופעה ראשונה עבורי.
החגורה מגיעה מהשריון האבירי המקורי, עם אבנט פלסטיק תלוי בחזית ושריון מצופה על הירכיים. אני אוהב את הצבעים כאן, מכיוון שאתה מקבל שילוב נחמד של חומים דמויי עור עם נחושת וכסף. כמו תמיד, אני מתרשם מהפריחה הקטנה של הצבע, כמו המסמרות האישיות ומתקני הרצועות.
פשוט יפה! שריון הכתף מאבטח שכמיית בד אדומה, ואנחנו מקבלים גם מעטפת פרווה מגניבה מאוד בשבילה ללבוש סביב כתפיה. כמו בהרבה מבגדי הפרווה בקו הזה, אין דרך מנוסה ואמיתית לאבטח אותו לדמות. במקרה זה, נראה שעדיף פשוט להכניס אותו מתחת לכתפיים ולחלק האחורי של שערה של פרייה, ונראה שהוא נשאר במקום די טוב.
השחלת חוט על צווארה, עשויה להיות דרך טובה ללכת אם אני אי פעם להיות שאפתני וערמומי. חתיכת הפרווה מעט סוררת, כפי שניתן לראות בכמה מהתמונות, וכנראה היא יכולה לצרוך קישוט קטן. אני חושב שהדיוקן הזה הוא אחד מהטובים יותר שלהם! צורת פניה מוגדרת היטב, אך לא חמורה מדי, ואני אוהב את הסנטר הקטן המזדקר ואת אפה הצר.
הצבע הוא ללא דופי, עם מריחות חדות כתער על שפתיה, גבותיה ועיניה הכחולות והיפות, ואפילו יש קצת צבע בלחיים שלה. הביטוי די ריק, אבל אני עדיין אוהב את זה. הקסדה הצורנית שלה מחוברת לצמיתות, עם כמה עבודת גלילה מוגבהת יפה על המצחייה, שלמרבה הצער לא ניתנת להורדה.
כיסוי הראש מכוסה על ידי זוג כנפיים מנוצות, ומשלימות את המראה של Valkyrie! אני אוהבת במיוחד את הדרך שבה הם פיסלו את השיער שלה, עם שלוש צמות ממותגות מופרדות משאר החלקים המדורגים שלה! בואו לבדוק את האביזרים שלה! זו שוב החרב הקלאסית ביד אחת, ויאפ, אני עדיין אוהב אותה. ולא, אין הרבה מה לומר על זה. היא גם מגיעה עם מגן עגול בסגנון עץ, שראינו כמה פעמים בעבר, אבל לא מספיק! זהו פריט למראה פנטסטי, והעיצוב מתאים בצורה מושלמת למראה ה-Valkyrie של פרייה.
משטח העץ המפוסל צבוע בחום, עם צבע אפור לרצועות המחוזקות והשוליים, ולבסוף קצת נחושת חיוורת מאוד עבור הבוס המרכזי, וה מסמרות. יש קצת בליה יפה בפסל, הכוללת כמה חריצים ושריטות כדי להראות שהמגן הזה הסיט כמה מכות בימיו. אתה מקבל את אותה רמת פירוט בצד הקדמי, ומוט אחיזה.
ולבסוף, Freyja מגיעה עם החנית הישנה, ​​שהוצגה בקיקסטארטר המקורי. כמו החרב, אין הרבה יותר שאני יכול לומר על הנשק הזה, אלא שקיבלנו עבודת צביעה דו-גוונית עם זהב על הפיר וכסף על החנית. Freyja of Deadhall היא תוספת מאוד מגניבה וייחודית להרכב Mythic Legions, והיא נראית נהדר כשהיא עומדת על המדף ליד בעלת בריתה, Attlus.
השילוב של חלקים וצבע טרי נפלא, ואני באמת חופר את הפרווה שנוספה אדרת כדי לתת לה את האומפף הנוסף הזה. אם היה לי נקניק קטן אחד, הייתי נותן לה את אחד מצירי היד הקצרים בנוסף לחרב ולחנית, אבל אולי זה לא היה עולה בתקציב. חוץ מזה, אני תמיד יכול להשאיל לה אחד מדמות אחרת.
שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro