Masters of the Universe Origins: Mosquitor מאת מאטל



שוב, אציין עד כמה אני אוהב את קו ה-MOTU Origins ככלי כדי להשיג סוף סוף דמויות שלא היו בבעלותי בשום פורמט קודם. לא היו לי דמויות של MOTU כשהייתי ילד, והיו כמה קומץ שפספסתי כשאספתי את ה-MOTU Classics. יתוש היה אחד מאלה, ועכשיו אני ממש נרגש שסוף סוף יש לי את אדמת הטפיל המגודל הזה באוסף שלי.
האם הוא מבאס? אתה בטוח שהוא כן! ואני מתכוון לזה בכל דרך טובה אפשרית! כפי שאתה בוודאי יכול לראות על פי האריזה, Mosquitor הוא דמות דלוקס, מה שאומר שהוא מגיע עם כרטיס קצת יותר גדול, עם כמה ביטים מיותרים כדי לדחוף אותו מעל נקודת המחיר של $20. הכרטיסים האלה הם קסם לחלוטין לראות על המדף, עם סגנון הוינטג' והבועה שלו מודבקים לכרטיס, זה כמעט נראה כמו צעצוע מתלה מגודל של פעם. הפיצוצים של התערוכה מכריזים שהחזה של יתוש שואב "נוזל אדום" אבל כולנו יודעים שזה דם! דביק, דם ארגמן! אני לא מבין את זה.
חצי מהצעצועים על המדפים היום הם על קקי, אבל אנחנו לא יכולים לומר דם? אני מופתע שמאטל לא הציגה דמות חדשה בשם קקי-אור. בכל מקרה, בואו נקרע את איש החרק הזה ונבדוק אותו. ישר אני הולך להגיד שאני אוהב הכל בדמות הזו! הוא מרגיש כל כך רענן וחדש, וזה עניין גדול בשורה שבנוי ממיחזור הרבה מאותם חלקים.
Mosquitor בנוי על כסף שחור, עם מגפיים כבדות ואפורות במראה רובוטי, תחתונים אפורים חלקים עם חגורה סגולה ואבזם חגורה משולש כסוף, כפפות ארגמן עמוקות, רצועות אדומות סביב הדו-ראשי שלו וכתפיים ארגמן בולבוסיות, שנראות כאילו הן עשויות מאיזה קרום אורגני מגעיל. יש לו גם כפתור על הגב כדי לשאוב את הדם הזה! לחלון בחזה שלו יש גבול כסף צבוע והוא מציג בבירור את מאגר מיץ החיים במיכל הדם שלו. לחיצה על הכפתור הזה גורמת לדם לזרום וזה נראה ממש טוב.
זה גם כיף להפתיע לשאוב אותו. שוב, מעולם לא היה לי את המקור, אז אני לא יכול לומר איך הוא משתווה למקור הוינטג'י, אבל בכל מקרה, הייתי אומר שמטל עשה עבודה פנטסטית בשחזור גימיק המשחק הגס הזה. יתוש מגיע עם שני ראשים, ולהחליט עם איזה מהם ללכת היא תרחיש של win-win, כי שניהם כל כך טובים.
הדמות יוצאת מהחבילה לובשת אחד שלדעתי מבוסס על הופעתו ב- הקומיקס בבריטניה. זה הופך את היתוש ליותר יצור במראה זוחל, עם עור בעל מרקם קשקשי, ועיניים צהובות נשיכות עם אישונים אנכיים המזכירים מאוד מציצים תנינים. יש גם רמז לצינור כסף שנחשף באמצע חוטמו, מה שמרמז על האופי הביו-מכני שלו.
אני אוהב מאוד את המראה של הראש הזה, ומכיוון שהוא כל כך חדש ורענן, השתמשתי בו עבור הרבה מהתמונות כאן. אבל, אתה גם מקבל את זה... אה, זה היתוש שאני הרבה יותר מכיר! כאן אנו מקבלים ראש חלק וזוויתי יותר עם עיניים לבנות ענקיות, וחלקים קיברנטיים בולטים מאוד על חוטמו, המסתיימים במה שנראה כמו אזמל, מושלם למציצת הדם המעניק את החיים הזה מהטובים של אטרניה או אתריה. אני חושב שאם אני רוצה ליישב בין השניים, אני יכול רק לדמיין שהראש הזה הוא קסדה שעוברת על הראש השני! אבל בסופו של דבר, זה הראש שאני כנראה אציג אותו איתו.
ומכיוון שמוסקיטור הוא דלוקס, הטובים ממשיכים להגיע! ראשית, הוא מגיע עם הרובה הסגול שלו ויד שמאל נוספת, להחליף את האגרוף ביד אוחזת באקדח. האקדח נראה נהדר, ונראה שזה שחזור די טוב של האקדח של דמות הוינטג'. אני לא בטוח מדוע מאטל כלל את יד שמאל הנוספת.
זה בהחלט לא היה הכרחי, אבל זה נותן לך את האפשרות להפוך את Mosquitor לדו-צדדי. ולבסוף אתה מקבל את החלק המדהים הזה של אפקט מוצץ הדם. אם אתה מכיר אותי, אתה יודע שבדרך כלל אני לא כל כך מתרשם מחלקי אפקט, אבל הדבר הזה הוא פנטסטי! הערכה הדקיקה שלי אמורה להיות שדה אנרגיה שמחזיק את הטרף שלו בזמן שהוא מוציא אותם יבשים, אבל אני אוהב לחשוב שזה רק גלונים של דם שעוזבים את גופו של אויבו.
וחבל, זה נראה שלאיש בנשק יש הרבה דם! אגדס, אני אוהב את זה! Mosquitor היא אחת הדמויות האהובות עלי ששוחררו ב-Originals עד כה. כן, אני בטח אומר את זה הרבה, אבל זה פשוט קו מדהים של צעצועים! נכון, Mosquitor הוא קצת מיוחד במיוחד, מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני מחזיק בו, אבל גם אם זה לא היה המקרה, אני חושב שהוא עדכון פנטסטי לדמות הוינטג', עם מספיק מהניסוח הנוסף המתוק הזה כדי להפוך אותו לעוד יותר כיף לשחק איתו. זה גם נחמד לקבל סוף סוף עוד חבר ב-The Evil Horde, מכיוון שקניתי הרבה חיילים של Horde Troopers כדי למלא את השורות של Hordak! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro