Mummy Ultimate מאת NECA



NECA כבר עבדו דרך שחרור גרסאות אולטימטיביות של המפלצות האוניברסאליות ואני לגמרי בעד גרסאות הצבע של מהדורות אלה! הם התחילו עם המפלצת של פרנקנשטיין, אחר כך הלכו לוולףמן, ואז הגופה המצרית האהובה על כולם, אימהוטפ, הלא היא. המומיה, שאני בודק היום. אל תדאג, אני אחזור לוולפמן בסופו של דבר! אין הפתעות עם האריזה.
הדמות מגיעה בקופסת חלון עם דש קדמי. בפאנל הקדמי יש שחזור נהדר של פוסטר הסרט המקורי עם תמונות של הדמות עצמה על הפאנל האחורי ובתוך הדש. החלון נותן לך להסתכל טוב על הטובים שבפנים, וכל השבנג ידידותי לאספנים.
אני אמשיך ואומר שהמומיה היא בין המפלצות האוניברסליות האהובות עליי, אבל אני צופה באימה הפטיש יותר. לעתים קרובות מהמקור האוניברסלי. בואו נפרק את הבחור הזה ונבדוק אותו! ובכן, אני מאוד מתרשם מהפסל הכללי, אבל זה NECA, שבו פסלים נהדרים הם ערך עבור הקורס. לגבי המומיה, זה בעיקר רק תחבושות, ואין הרבה פרטים ספציפיים להתחבר אליהם, ואני חושב שזה מה שגורם לי לחפור את הפסל הזה עוד יותר.
זה מרגיש כאילו הם יצאו עד הסוף. על לוודא שכל תחבושת נוצרה מחדש, וקצת נהניתי פשוט להפוך את הדמות הזו שוב ושוב בידיים ולשתות הכל פנימה. רק המפרקים החלקים החשופים במרפקים ובברכיים נמצאים שם כדי להפריע לכל זה לְפָפָה! הדמות מגיעה גם עם שתי עטיפות רופפות: האחת נועדה להיתלות סביב הצוואר, והשנייה להתחבר סביב הקרסול, כך שהוא יכול להיגרר כשהוא מתערער לעבר הקורבנות שלו. צילמתי גם כמה תמונות של תחבושת הקרסול התלויה על פרק כף היד שלו, כי אני חושב שזה עובד די טוב בכל מקרה.
אני אוהב את הרעיון של אלה, אבל הלוואי שעטיפת הצוואר הייתה מונחת קצת על החזה שלו. טוב יותר, והייתי רוצה יתד שיחבר את זה לקרסול שלו. אתה מקבל שלושה ראשים, שניים מהם ספציפיים למדי. לאחד יש עיניים עצומות למקרה שתרצה להציג אותו נח בסרקופג שלו, ואני מאמין ש-NECA מתכננת לשחרר אחד עבור הדמות הזו בחבילת אביזרים.
השני הוא הפנים הרגילות, והאחרון מציג האמא עושה את ה-O-Fface שלו, שבעיני הוא המפחיד מכל הראשים. זה פשוט משהו בחלל השחור חסר הנשמה שלו בעורף שלו שמעביר בי צמרמורת. הביטוי בדמות הוא כנראה יותר ממה שאתה יכול להזדקק לגוויה מתערבלת, אבל אני מוצא את המרפקים הכפולים צירים שימושיים מאוד, במיוחד אם אתה רוצה לשים אותו עם זרועותיו שלובות על החזה שלו.
ברכיים כנראה לא נחוצות, אבל לעזאזל, זה נחמד שיש אותו. הדמות מגיעה עם שני סטים של ידיים, זוג אחד של ידיים נינוחות ופתוחות, והשני Imma gonna getcha ידיים. אני מניח שהזוג השני היה אמור להיות ימין ושמאל, אבל שלי הגיע עם שתי ידיים ימניות של הסט השני.
הם קרובים מאוד זה לזה, אז אני לא בטוח אם זה היה בכוונה או שלא. לגבי אביזרים אחרים, אתה מקבל חזה שנפתח ומכיל את המגילה האגדית של Thoth, שמורכבת מהירוגליפים מודפסים על נייר כבד. אתה רוצה עוד אביזרים? הזמינו מראש את סט האביזרים הדלוקס, בן זונה חמדן! כנראה השחרור המצופה שלי במפלצות האוניברסליות הנחשפות של NECA, The Mummy לא מאכזב.
יש לו פסל נהדר, שפע של ראשים וכמה אביזרים מגניבים. בידיים אחרות, זה יכול היה להתברר כשעמום גדול, אבל NECA עשו את הטיפול הרגיל שלהם בניואנסים כדי להוציא כל תחבושת אחרונה וכמה דיוקנאות סופר מפחידים. עכשיו אני רק מחכה שסט האביזרים יירד, כדי שיהיה לי סרקופג מתאים שיקום ממנו! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro