מינג חסר הרחמים (גיבורי העל המקוריים) מאת NECA



כשסקרתי את פלאש גורדון מסדרת גיבורי העל המקוריים של NECA, הבטחתי להגיע ל-Ming the חסר רחמים בשבוע שלאחר מכן. ובכן, אנחנו כאן חודש אחרי, ומה אני יכול להגיד? דעתי מוסחת בקלות. אבל כמו שאומרת אחת האמירות האהובות עלי, מוטב מאוחר מאשר אף פעם, אז בואו נבדוק את העריץ האכזר של ממונגו! כאשר NECA הבטיחה את רישיון King Features, נראה היה שהכוונה העיקרית שלהם הייתה לעשות Defenders of the Earth (ואני אגיע לדמויות האלה בסופו של דבר!), אבל הם גם ייצרו את הגרסאות האלה על סמך הרפתקאותיהם העצמאיות של פלאש גורדון והפנטום וקראו לזה גיבורי העל המקוריים.
וזו הסיבה שכתוב את זה על הקופסה של מינג, למרות שהוא נבל על! האריזה כאן נחמדה מאוד, עם כמה יצירות אמנות נהדרות, קצת בליה מזויפת וקופסה ידידותית לאספנים. מחוץ לקופסה, מינג אכן עושה שימוש בקופה שהוא חולק עם אויבו, פלאש, וזה כולל אפילו את החגורה עם עטיפת המותניים והנרתיק המרופדים. ככזה, אני לא אעבור על הניסוח כאן, אבל רק אציין שלדמות הזו יש את כל הנקודות הנכונות ושפע של טווח להצגה מהנה.
החלק העליון של המגפיים מפוסלים לאחרונה, עם קמט קדמי שמגיע לנקודה בחזית כל אחד. אתה גם מקבל קצת פיסול חדש עבור רכסי הכתפיים, החתיכה הצבעונית והרצועה המאבטחת את השכמייה. חליפת הגוף ירוקה עם צבע זהב עבור הכפפות והחתכים החדשים המפוסלים.
אתה מקבל גם גוון שונה של ירוק למגפיים. לבסוף, אתה מקבל שכמיית softgoods ירוקה ויפה מאוד, אשר מעוצבת מבד קל ונופלת על הדמות באופן טבעי למדי. יש שני ראשים כלולים עם הדמות, האחד חובש את הקסדה שלו והשני בלעדיה.
שניהם מפוסלים הגונים, אבל זה מטורף עד כמה הדיוקנאות האלה נראים מחרידים כשאתה מכה פנימה עם המצלמה. הצבע די מחוספס על ראש הקסדה, עם קצת ספריי ירוק על הלחיים וכמה כתמים אקראיים על הקסדה עצמה. זה באמת לא נראה רע בעין בלתי מזוינת, אבל זה בהחלט נראה נורא כשבודקים אותו על ידי המצלמה.
לדיוקן השני יש גוון עור מרשים למדי שעובר על ראשו הקירח, עם כמה כתמים פה ושם. זה גם מינג מציע צחוק נבל, והשיניים נראות כמו בלגן מבולגן מקרוב. שוב, זה בסדר עם הדמות ביד, אבל המצלמה פשוט לא עושה טובה לאף אחד מהפורטרטים האלה.
לאחר שנאמר, אני חופר את הגבות המטורפות בשני הפורטרטים, כמו גם את האוזניים המחודדות והזקן המסחרי. ראש הקסדה הוא המראה היותר איקוני עבורי מהתקופה הזו, אבל יכולתי לראות את עצמי הולך לשני הכיוונים כשזה מגיע לבחירת ראש לתצוגה. מינג מגיע עם שלוש סטים של ידיים, אבל רק האגרופים צבועים כדי להיראות כמו ידיים עם כפפות.
השניים האחרים הם ידיים אוחזות ואביזר מחזיק ידיים, והם מפוסלים עם ציפורניו הארוכות והטבעות. אני מניח שאם אתה משתמש באחד מהזוגות האלה, צבע הזהב על האמות שלו אמור להיות מצמדים, ולא השרוולים של הכפפות שלו. וזו פשרה ראויה, כי אני באמת חופר את הפרטים על הידיים החשופות.
כשזה מגיע לאביזרים, יש כאן הרבה דברים שראינו עם פלאש גורדון. האקדח זהה לחלוטין, וכך גם שני חלקי אפקט הפיצוץ. האחד הוא זרם לייזר ארוך והשני הוא רק הבזק לוע.
לא אכפת לי שהאקדח יהיה זהה, מכיוון שזה מובן מאליו שפלאש רכש זה עתה מונגו בלסטר, אז אין סיבה שזה לא יהיה אותו הדבר. זה היה מגניב לקבל את אפקטי הפיצוץ בצבע אחר, אבל אני מניח שאם זה אותו דגם אקדח, האפקטים יהיו באותו צבע בכל מקרה. כך או כך, כבר כיסיתי את הדברים האלה עם פלאש, אז אני לא אשקיע בזה יותר זמן כאן.
כמו פלאש, מינג מגיע עם חרב ונדן, אבל למרבה המזל אלה שונים, וגם די מדהימים! הנדן צבוע בירוק כהה יותר עם אביזרי זהב שיתאימו לתלבושתו. יש גם שרשרת אמיתית שתלויה מהגרון ומתחברת לאחת הלהקות, שנראית מעולה. כמו בפלאש, לנדן יש חור להצמדה לצד החגורה של הדמות.
החרב כוללת קשת, המזכירה למדי עיצוב חרב שנמצא על כדור הארץ של המאה ה-19. הלהב עבה וצהוב ליד הידית והופך כסוף ומצטמצם עד לקצה, שם מצויר יהלום אדום על כל פנים של הלהב. מגן הידית צבוע בירוק כדי להתאים לנדן ואתה מקבל שפריץ של זהב על הפומלה.
אני חופר את החרב הזו הרבה! הגרסה הזו של מינג בהחלט לא נוצצת כמו הגרסה שבסופו של דבר אסתכל עליה מקו Defenders of the Earth, אבל היא הנהון ממש מגניב בחזרה לימים הקודמים. זה נתון נהדר למראה, גם אם כמות המיחזור כאן ממש על האף, שכן NECA ניסתה להוציא קילומטראז' רציני מהרישיון עם כמה שיותר גרסאות. כן, יש אפילו סט אקסקלוסיבי של הדמויות האלה ששופץ בסגנון הסרט של דינו דה לורנטיס, כמו גם ארוז בכרטיסי סרטים בסגנון רטרו.
אני אבחר יום שבו אני לחוץ בזמן להראות מחוץ לסרטים, כי אני מתכנן להשאיר אותם מגולפים. ליין גיבורי העל המקוריים כלל גם את הפנטום, אבל בחרתי לבטל את זה, מכיוון שאני מסתפק בבעלות רק על זה מהקו Defenders. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro