Sonic The Hedgehog 2: The Tornado מאת Jakks Pacific



אם לא שמתם לב, דילגתי על יום רביעי השבוע. זה היה חלקית בגלל שהשקעתי הרבה בסקירת יום שני שלי, וחלקית בגלל שהתעצלתי ובחרתי לצוף בבריכה כל אחר הצהריים ולשחק משחקי וידאו כל הלילה. אבל, חזרתי לסיים את השבוע היום עם הצצה לכמה צעצועים של סוניק הקיפוד! יש לי הרבה צעצועים של סוניק, אבל הקיפוד הרוכסן עיטר את FFZ רק פעם אחת בעבר כשהסתכלתי על ערכת המשחקים של Greenhill Zone של Jakks.
בסופו של דבר אני מקווה להגיע לכל הצעצועים של סוניק, אבל הפעם יש לי תראה כמה צעצועים מהסרט השני של סוניק! כשהסרט הראשון של סוניק עלה לזרם, שמתי אותו במקור כדי לשנוא לצפות בו, אבל התאהבתי כעשרים דקות לאחר מכן. הוא היה מקסים מנשוא והרגשתי שהוא עושה את הכחול שלי גאה. הסרט השני הוכפל ולמרות שהיו כמה אפשרויות מוזרות בהחלט עבור עלילות משנה, עדיין אהבתי אותו.
כשראיתי לראשונה את הסט הזה עם דו-כנפי טורנדו בקנה מידה לדמויות של 2.5 אינץ', ממש התרגשתי לקבל זה. ואז לא הצלחתי למצוא את זה מחוץ לסקלפרים ב-Ebay וב-Mecari.
והאם לא היית יודע את זה, בדיוק כשהפסקתי לחפש זה הופיע על קצה קצה של Walmart! בנוסף, שוולמארט הייתה ממש מעבר לרחוב ממסעדת סוניק, מה שאפשר לי לחגוג את מזלי הטוב עם כלב צ'ילי וגבינה! הטורנדו דורש קצת הרכבה, אבל שום דבר מטורף מדי, אבל בואו נבדוק קודם את הדמויות! כפי שכבר צוין, הדמויות הללו הן חלק מקו ה-2.5 אינץ', מה שאומר שהן די קטנות, אבל הן כן משנות את קנה המידה עם ערכת ה-Green Zone Playset שהוזכרה לעיל (שהשתמשתי בה כתפאורה!) ושאר האביזרים. הפרק הוא די הגון עבור דמויות בגודל כזה, עם צירים מסתובבים בירכיים ובכתפיים, ראשים בעלי מפרקים כדוריים, וגם זנבותיו נמצאים על מפרק כדורי.
עד כמה שאהבתי את המראה של סוניק בסרט, אני לא חושב שהוא תורגם כל כך טוב לדמות הזו. זה לא רע, אבל יש בזה משהו לא טוב. יש לו מרקם פרוותי מעט, שעומד בסתירה למראה החלק והמצויר המוכר של דמויות המשחק.
אני כן אוהב את פסל הראש, אז בסופו של דבר אני אתן אותו בגיר לפרופורציות. הצבע עשוי להיראות מעט מרושל באזורים מסוימים, אבל זכור כמה קטנים החבר'ה הקטנים האלה. אמנם, אולי אני קצת מפוקפק על סוניק, אבל הדמות של Tails היא ריצה ביתית! עדיין יש לו את המרקם הפרוותי, אבל אני חושב שהבחור הקטן הזה עדיין עובד מצוין בתור דמות מבוססת משחק.
בנוסף, יש לו קסדת טיסה ומשקפי מגן, שקושרות אותו ישירות לטורנדו. החיסרון היחיד של הבחור הקטן הזה הוא שהוא לא יכול לעמוד בכוחות עצמו אלא אם כן תפנה את הזנב שלו למטה ותשתמש בהם כחצובה כדי לתמוך בו זקוף. ואז יש את הטורנדו, שכמובן נוצר בהשראת The Sky Chase Zone במשחק Sonic 2, והסיבה הגדולה שבגללה חיפשתי את הצעצוע הזה מלכתחילה.
בטח, הצבעים והסימונים אינם מושלמים מתאים לגרסת המשחק, אבל זה מספיק קרוב בשבילי! זה צעצוע די פשוט, אבל כמו הסרט, הוא פשוט נודף קסם וזה מאוד כיף. הפלסטיק המשמש לתומכי הכנפיים הוא די רך, אבל ברגע שהוא מורכב זה צעצוע מספיק מוצק. יש אפילו גימיק משחק שבו אתה יכול לשאוב את הגלגל האחורי כמו הדק כדי לגרום למדחף להסתובב.
תא הטייס מעוצב עם מדף מאחורי המושב, כך שטיילס יכול לשבת בו ועדיין יש לו מקום לנוח את זנבותיו הגדולים והעמוסים, והוא נראה בו פנטסטי לחלוטין! כשראיתי לראשונה את תמונות השידול של הצעצוע, הנחתי שזנבות יהיו מחוברים לצמיתות למטוס, אז זו הייתה הפתעה נעימה לגלות מאוחר יותר שהוא דמות אמיתית שיכולה לשבת בו. לטורנדו יש גם חבורה של יתדות ומוטות אחיזה כך שסוניק יכול לקיים איתו אינטראקציה, מה שיוצר הרבה אפשרויות תצוגה מהנות. אם אפשר להאמין לרישום המקורי של Walmart, הדבר הזה נמכר ב-60 דולר במקור.
עכשיו, אני לא אומר שלא הייתי משלם את זה אם הייתי מוצא אותו, אבל אני משוגע, ותג המחיר הזה נראה גבוה עד כדי גיחוך על מה שאתה מקבל. שלושים דולר היו נראים כמו מחיר סביר, ושמחתי למצוא אותו תמורת 20 דולר בחיסול. בהתחשב בעובדה שרציתי צעצוע של הדו-כנפי The Sky Chase מאז שנות ה-90, המהדורה הזו מגרדת גירוד ישן מאוד, ואני מתרגשת לראות אותו בחדר המשחקים שלי על המדף מעל משחקי Genesis ו-Master System, אבל אני מתאר לעצמי שזה צעצוע די מגניב עבור כל ילד שפשוט היה מעריץ גדול של הסרט, בתנאי שדמוגרפיה כזו אכן קיימת! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro