ThunderCats Ultimates: Tygra מאת Super7



אם אינכם מעודכנים בהיסטוריה המעונה של דמויות ThunderCats קלאסיות, מאטל הצליח להשיג לנו רק חצי מצוות הליבה, Lion-O ו-Panthro (בנוסף ThunderKittens), לפני שנטש את הקו. Super7 השתלט עליו, ועשה כמה הנפקות מחודשות עם אביזרים נוספים, לפני שהתכוננה לסיים את הצוות. Cheetara שולחת בקרוב, אבל היום אנחנו מוסיפים את Tygra האציל ל-ThunderCat Possee! האריזה מדהימה כמו תמיד, עם שרוול שחור מעל תיבת החלון.
לשרוול יש לוגו של ThunderCats נייר כסף אדום, בעוד שהקופסה בפנים נותנת לך מבט נהדר על הדמות ועל התוספות שלך בפנים. אתה מקבל גם קצת אמנות דמויות בגב הקופסה, יחד עם ביוגרפיה קצרה. אני בדרך כלל לא שומר את חבילות הדמות שלי, אבל עד כה שמרתי את אלה, אז אתה יודע שהם משהו מיוחד! אם נלחצתי לציין את האהוב עליי מבין ה-ThunderCats המקוריים, ייתכן מאוד שזה היה Tygra.
הוא נראה קצת יותר מורכב מהאחרים, כשהסגולה הזוהרת שלו היא של יושרה. הוא אדריכל, מועצה נבונה ולוחם עז, אבל יש לו גם חוש הומור די ארצי. ואם אני קורא נכון את הסאבטקסט של הקריקטורה, אני די בטוח שהוא זה שדפק את צ'יטרה.
אבל, אני גם ממש חופר את עיצוב הדמות שלו. התלבושת שלו מורכבת מגוונים שונים של צהבהב וכחול, עם ניטי זהב בחזית המגפיים שלו. פסי הנמר השחורים והכתומים שלו מדהימים לחלוטין, והם באמת גורמים לדמות הזו לצוץ.
אני גם חופר את חתיכת הכתף הבודדת, עם עיטור הזהב. באופן טבעי, טייגרה מציג סמל ThunderCat נועז באמצע החזה שלו. הדבר היחיד שאני לא אוהב כאן הוא הכביסה שהם שמים על החלק הקדמי והאחורי התחתון שלו.
אני לא חושב שזה עובד כמתוכנן, ורק גורם לו להיראות מלוכלך, מלכלך את מה שהוא דקו מבריק ומבריק. . טייגרה מגיע עם שני פסלי ראש, אחד סטנדרטי ואחד עם פני הקרב שלו. אני מעדיף את הסטנדרט, אבל האלטרנטיבה בהחלט עובדת טוב עבור כמה תנוחות אקשן.
כך או כך, שניהם באמת תופסים את הדמות בצורה יפה. אני אוהב במיוחד את החיוך הקטן והמבולבל על הראש הראשי. זה מגע כל כך קטנטן, אבל זה פשוט מושלם.
שוב, הכתום והשחור כאן באמת קופצים, וכאשר משלבים אותו עם ציר האוזניים הלבן, וגוון הבשר של הפנים שלו, זה נותן צבע מעולה חֵך. הצבע לעיניים, לגבות ולפסים הוא כולו חד ופריך, אבל הלבן לאוזניו יכול היה להיות קצת יותר חד. כרגיל, המפרקים כאן ניתנים לשירות, אבל בהחלט לא הייתי מחשיב את הדמויות האלה כסופר-מפרקיות.
כל הנקודות הדרושות נמצאות שם, אבל טווח התנועה בחלק מהנקודות הללו, במיוחד הברכיים והמרפקים, פשוט אינו לא. הם בהחלט כיף לשחק איתם, אבל עם דמות זריזה כמו טייגרה, הרגשתי שאני רוצה קצת יותר. טייגרה מגיע עם לא פחות משלוש גרסאות של שוט הבולו שלו, כמו גם שלוש סטים של ידיים.
אתה מקבל כמה ידיים אוחזות, ושני זוגות של אביזר מחזיק ידיים, כשהצירים מכוונים מצד לצד וקדימה ואחורה . אני יודע שחלק מהאנשים באמת בוחנים את האופציה להחזיק את ידי האביזרים עם שתי אפשרויות הצירים. לפעמים אני חופר את זה, במיוחד עם Lion-O, אבל כאן זה מרגיש קצת מיותר, ואני חושב שהייתי מעדיף לקבל זוג אגרופים.
בכל מקרה, הגרסה הראשונה של השוט שלו היא בצורתה הממוטטת, אשר הוא רק הידית ושלושה בולים בקצה. זה היה אביזר חובה עבורי, אז באופן טבעי אני שמח שהם כללו אותו. השני הוא גרסת מחרוזת ממשית של השוט, כאשר חתיכת הבולו עשויה פלסטיק.
אני מעריך את מה שהם התכוונו לכאן, אבל אני לא בטוח שאפיק מזה הרבה שימוש. המעבר מחוט לקצה פלסטיק די צורם, ולא הצלחתי למצוא הרבה מה לעשות איתו בכל הקשור לפוזה. אם כי, אודה שזה מאוד כיף למוטנטים עם לאסו.
ולבסוף, אנחנו מקבלים את שוט הבולו הפלסטיק המלא, שמפוסל במעין דוגמת נחש, כך שהוא יכול להתפתל סביב טייגרה, וכך הוא הופך את עצמו לבלתי נראה בקריקטורה. וכן, כנראה שכך אציג אותו רוב הזמן. הוא יצוק בפלסטיק רך וגמיש שחוזר לצורתו המיועדת.
היצירה הזו נראית פנטסטית לחלוטין, והיא עובדת היטב הן עבור טריק הבלתי נראות, או רק עבור הפעלתו כשוט רגיל. היה לי כיף מאוד לשחק עם זה. בלי להעליב את פומירה ולינקס-או, אבל לעזאזל, זה מרגיש נפלא להצטרף לצוות נוסף של ThunderCat ראשי.
ולמרות כמה נימוקים, טייגרה יצא מעולה! הוויתור על שלוש גרסאות של השוט היה בהחלט נדיב, והן תפסו לחלוטין את הדמיון בדיוקן שלו! ולמען הפרוטוקול, כן קניתי את הגרסאות של Super7 של Pymyra ו- Lion-O, ובסופו של דבר אתחיל להשוות אותן לגרסאות מאטל, שכבר סקרתי. אבל אני בהחלט רוצה לעבור את שאר הדמויות החדשות שפורסמו עד כה. בפעם הבאה שאבקר עם הקו הזה, אפנה את תשומת ליבי בחזרה למוטציות הרעות! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro