לגיונות המיתולוגיים (Wasteland): Thumpp מאת ארבעת הפרשים



אני יודע מה אתה אומר. דייב, ממזר שקרן! אמרת שסיימת עם הגובלינים, ועכשיו חזרת עם אחר. ובכן, למען האמת, לאחר שאספתי את כל הגובסים שלי יחד והבנתי שחסר לי זה ששוחרר במבחר של Wasteland, פשוט לא יכולתי לתת לזה לעמוד.
חבר שלי היה מוכן להחליף אותי באחד שלו. של בוני שלד לגיון הנוספים שלי, והנה אנחנו היום... בואו נבדוק את Thumpp! על פי הביוגרפיה שלו, ת'אמפ הוא אחיינו של מלך הגובלינים, נוגלין, ומפקד כוח עילית הנלחם תחת דגל גורגו את'רבלייד. הוא ותיק במלחמה ויש לו את השפשופים להוכיח זאת! והיה חלק ממהדורה מוקדמת ב-DesignerCon 2019. מאוחר יותר הוא הפך לזמין לשוק רחב יותר כחלק מ-Wasteland.
יש כמה דברים שאני אוהב כאן, וכמה דברים שאני לא אוהב, אז בואו נתחיל! Thumpp בנוי על גוף הגובלין המשוריין הסטנדרטי, עם תוספת של שריון ירכיים ומפשעות מפולחים, והצווארון המסוקרן, שראינו הרבה מהגובלינים לובשים. הצבע כאן הוא ברזל כהה סטנדרטי, עם חלודה מוגזמת שמופיעה בכל הפינות הקטנות של החליפה. מלבד החלודה הכתומה, הנקודה הבהירה היחידה כאן היא הצבע הכסוף המשמש על דואר השרשרת שמציץ דרך המפרקים.
כמו תמיד, הגימור נראה נהדר, מה שגורם לשריון להיראות כאילו הוא עבר יותר מכמה קמפיינים! החיסרון, Thumpp עושה שימוש בכתפיים הגדולות שראינו לאחרונה ב- Gonxx. הם עבדו עליו מצויין, אבל הוא נבנה מגוף הגמד החזק, וכאן הם די גדולים ומטרידים. אל תבין אותי לא נכון, אני חושב שהם נראים טוב עליו, אבל הם מגבילים את התנועה שלו בזרועות, ולא עובדים טוב עם הצווארון. נראה שיוצא די בקלות... זה שילוב גרוע! בסופו של דבר, סביר להניח שאשתמש בהם כדי להציג אותו על המדף, אבל בכל פעם שאני משתעשע איתו, הם יורדים. Thumpp מקבל ראש אחד, וזה די פנטסטי. הדיוקן בהחלט מתאים לתפקיד של לוחם ותיק שנמאס על החרא של כולם.
כובע הגולגולת צבוע בכסף, וזה אחת הפעמים הבודדות, TFH לא עיבד את הדקו כך שיתאים לשאר הדמות, אבל לא אכפת לי. אני אוהב את הסנטר הבולבוסי שלו, שנראה כמו גבעול ענק מלא באוויר, עם בליטות שונות דמויות יבלת. יש לו עיניים צהובות נוקבות, וזוג ניבים גדולים עולים מהלסת התחתונה שלו.
זה בהחלט אחד מדיוקנאות הגובלינים האהובים עלי בחבורה! ת'אמפ מגיע עם שלושה כלי נשק, אחד מהם, פטיש המלחמה שלו, מוזכר בביוגרפיה שלו. זה לא זה שהיה נפוץ במהדורות המוקדמות יותר, אלא הפטיש הגמד שהוצג ב-Advent of Decay. אני חושב שזה די מתאים לו, למרות שהוא ממש ארוך ומתנשא מעליו.
הציר הדק ומשקל הנגד המחודד גורמים לי לחשוב שהוא יכול להפעיל את זה בצורה סבירה עם השפעה מסוימת, למרות גודלו הקטן. בהמשך, יש לו את הגרזן ביד אחת, שראינו בפעם הקודמת נישא על ידי בוני לגיון הגובלינים, אז אני לא אבזבז עליו הרבה זמן. זה צבוע במלואו עם ידית חומה שתתאים לפסל גרזן העץ.
ראש הגרזן והפומל שניהם צבועים כפלדה, והם באמת עשו עבודה יפה אפילו לשים בו כמה קווי חישול. אני חושב שזה נראה נהדר תלוי על החגורה שלו. ולבסוף, אתה מקבל את חרב המגל, שראינו לא מעט פעמים, אבל אני נוטה לשייך אותה יותר ל-Vampire Legion Builder.
היא גם מגיעה בדרך כלל בזוגות, עם שקע אחד בפומל ו אחד מחובר, כך שניתן לחבר אותם יחדיו כדי ליצור חותך דו-להב במראה מטורף. היתד בתחתית הפומל מעט ברור, וזה היה מגניב אם הם היו יוצרים חתיכת פומל לשים עליו כאשר הם מחלקים רק אחד לדמות. אני אוהב את החרב הזו מאוד, והיא עובדת בסדר עבור הגובלינים, אבל אני חושב שהיד הצבועה באדום מרגישה כבויה.
הלוואי שהם היו הולכים עם אפור כהה. וזה ת'אמפ! היו כמה אפשרויות עם הדמות הזו שלא לגמרי עבדו בשבילי, אבל בסך הכל אני עדיין חופרת אותו לא מעט. הכתפיים בסדר לתצוגה, אבל אני מוריד אותן מיד כשאני הולך לטפל בו כדי לחסוך בתסכול.
כך או כך, אני חושב שהוא מהווה תוספת נהדרת למדף Gobbie, בתור האחרון ( למען האמת הפעם!) כניסה לגובלין לאוסף שלי. לפחות עד ש-TFH שיחרר את Deluxe Goblin Legion Builder! בלי גובלינים בפעם הבאה! אני נשבע! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro