לגיונות מיתולוגיים (הופעה של ריקבון) Artemyss Silverchord מאת ארבעת הפרשים



הנה, אנשים! זה הפרק האחרון של Mythos Monday לזמן מה, מכיוון שאחרי היום אני אהיה מעודכן על הצגת דמויות הלגיון המיתולוגי באוסף שלי! כפי שציינתי בשבוע שעבר, שמרתי את שני דמויות הדלוקס לסוף, וזה אומר שהיום אני בודק את Artemyss Silverchord! Artemyss מגיעה באריזה בסגנון זהה לזה של Deluxe Knight Builder שראינו בשבוע שעבר, אבל אין כמעט כל כך הרבה דברים דחוסים בבועה הזו. למעשה, הסיבה העיקרית למגש המוארך הייתה להכיל את הכנפיים שלה, שמקוננות במגש התחתון מתחת לדמות ואביזרים נוספים. עם זאת, יש לה את אחד הביוסים הכי מגניבים שנתקלתי בהם בשורה.
הוריו של ארטמיס נהרגו על ידי מתנקשים ערפדים, ועכשיו היא מובילה את ה-Xylona's Flock כלוחמת אצילה ופרגון מידות טובות. אה כן, ואסטריון המינוטאור הוא האפוטרופוס האישי שלה! ישנן כמה אפשרויות תצוגה שונות עבור הדמות הזו, אז בואו נתחיל! Artemyss עושה שימוש בתמהיל מעניין של חלקים מ-Advent of Decay, בעצם שואל שריון כבד מהאבירים וקצת שריון קל יותר מהאלפים. ה-cuirass שלה הוא זה שהוצג לראשונה ב-Gwendolyn Heavensbrand, גמר עם אותו צבע זהב, אבל באמצעות קצת נחושת וסגול כדי להוסיף צבע ללוחות.
החגורה שלה, לעומת זאת, שונה, עם שריון ירכיים קצר יותר ואבן סגולה חזית ומרכז. זרועותיה ורגליה העליונות הן הגפיים הנשיות החשופות הרגילות, אך רגליה צבועות כדי להידמות לחותלות. יש לה את השריון הקל יותר לרגליה התחתונות, כשהברכיים צבועות בזהב כדי לציין שריון מחוזק, והשאר חומים כדי לשדר מגפי עור.
יש לה את מצמדי שורש כף היד של האלפים על אמות הידיים, צבועות זהב כדי להתאים לשאר שלה. שריון, עם שרוולים פנימיים חומים. ארטמיס היא אחת הדמויות הבודדות שלא מקבלות שריון כתף מכל סוג שהוא, וזה הגיוני, מכיוון שזה יפריע לכנפיים האופציונליות שלה. יש לה אמנם שכמייה, אבל מכיוון שרוב השכמיות בקו הזה נועדו לתלות על יתדות השריון של הכתף, כאן יש לה רק חור בצוואר.
אני אוהב את השיטה הזו, מכיוון שניתן ללבוש אותה על כתפיה החשופות, או מקופלת לאחור מהדרך, או אפילו זזה כדי לכסות את זרועה הפנויה כשהיא מניפה חרב. השכמייה ירוקה, אבל היא מתביישת בכמה גוונים מהתאמת אבנט הפלסטיק הירוק התלוי בחזית החגורה של ארטמיס. פסל הראש כולו חדש, ואני בהחלט אוהב אותו.
הוא מאופיין בקלאץ' המשוכלל של שיער קלוע שנשפך במורד גבה, עם טבעות זהב כדי להחזיק אותם. יש לה גם קבוצה משוכללת של קרניים מתריסות כוח הכבידה בולטות מהנזר שלה. ברצינות, כדי שהדבר הזה יעבוד, צריך להצמיד את הנזר הזה לראשה! אבל זה נראה כל כך מלכותי ומדהים, אני פשוט אגיד את זה לקסם! יש לה פנים יפות, עם עיניים צרות בצורת שקדים, שפתון כחול ומנה כבדה של צללית סגולה.
אני אוהב במיוחד איך TFH פסלה את שתי הצמות שנופלות מלפני אוזניה המחודדות כדי למסגר את פניה . באשר לאביזרים, Artemyss מגיע עם שתי חרבות, האחת היא החרב הצולבת הסטנדרטית ביד אחת עם יד זהב ולהב כסף. סיכויים טובים מאוד שהאחד הזה יעבור לדמות אחרת שלי.
וזה בגלל שהיא גם מגיעה עם החרב הקצרה של האלפים, וזו פשוט מתאימה לה בצורה מושלמת. למרבה הצער, החרב הזו לא מופיעה לעתים קרובות, ואני חושב שנתקלתי בה בפעם האחרונה כשבדקתי את דורינה אונוריס. זהו פריט יפהפה לחלוטין עם יד זהב מקושט ולהב בצורת עלה.
בשלב הבא, Artemyss מגיע עם קשת, רטט וחץ אחד רופף. הקשת היא יצירה ייחודית למדי, מפוסלת כדי להיראות כאילו היא עשויה קרניים, עם אחיזה ירוקה ורצועות זהב לאבטחת המיתר. זהו אביזר חדש עבורי, וזה אומר משהו בהתחשב בכמה מהדמויות האלה חשפתי במהלך השנים.
הרטט הוא אותו פסל שראינו כמה פעמים, צבוע חום עם עיטור זהב. אלה בדרך כלל יש להם קליפס, אבל שלי אין, אבל עדיין ניתן להעביר אותו דרך הלולאה בחגורת החרב וללבוש על גבה באמצעות החגורה כרצועת כתף. החץ הרופף הוא כסוף עם ריפוף סגול כדי להתאים לאלה המפוסלים ברטט.
היא נראית נהדר כשהיא מחזיקה את הקשת, אבל כפי שאמרתי בעבר, הביטוי על דמויות אלה אינו אידיאלי לכך שהן באמת דופקות חץ לירות בו. ואחרון, חביב, הן הכנפיים הוורודות השקופות שלה. אלה מתחברים לחורים המשמשים בדרך כלל לשריון הכתף, או שאתה יכול להשתמש באחד מחלקי המתאם כדי ללוש אותו לתוך החריץ באמצע גבה.
בגלל השיער שלה, אני מוצא שחורי הכתף עובדים טוב יותר. וברור שהגלימה צריכה לרדת כשמשתמשים באלה. הם מתחברים באמצעות יתדות צירים, כך שזה נותן להם את היכולת להסתובב ולהיות בזווית קדימה ואחורה.
הם היו ממוקמים בקופסה עם החלקים הצרים יותר בחלק העליון, אבל אני מעדיף אותם בחלק התחתון. הם עושים את ארטמיס קצת כבדה בגב, אבל היא עדיין יכולה לעמוד איתם ללא צורך בתמיכה נוספת. אני מוצא שהם גם נשארים מחוברים בצורה בטוחה יותר מאשר חלק מהכנפיים האחרות, הכבדות יותר.
ארטמיס היא דמות מדהימה לחלוטין, ואני חושב שהיא תוספת מצוינת לסיים בה. תמהיל החלקים כאן עובד בצורה מושלמת ליצירת מראה חדש ורענן, פסל הראש הייחודי יפהפה, ותוספת הכנפיים היא פשוט הדובדבן שבקצפת! ועם זה, הגיע הזמן לשים את Mythic Legions על השריפה האחורית עד שיגיעו כמה דמויות חדשות. הטרק הזה לקח אותי כמעט 90 דמויות במהלך כשש שנים! זכור, יש לי גם הזמנות מוקדמות של ה-Cosmic Legions בצינור, אז אני מצפה לבדוק גם את אלה.
בשבוע הבא יחזור מארוול ימי שני כדי שאוכל לסכם חלק מה גלי Marvel Legends יש לי מחכה שייפתחו! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro