Battlestar Galactica: Classic Colonial Viper Mk I מאת Eaglemoss



Eaglemoss ממשיכה להריץ כמה מכירות די שאי אפשר לעמוד בפניהן באמזון מדי חודש בערך, מה שאומר שהצטיידתי בהורדת חבורה של ספינות שלהם מרשימת החפצים שלי. הרבה מהם היו ספינות כוכבים ממסע בין כוכבים, אבל היום אנחנו חוזרים לסדרת Battlestar Galactica קלאסית ומסתכלים על ה-Colonial Viper Mk I! זהו אחד מהבנים הגדולים, באורך של קצת יותר מעשרה סנטימטרים, כך שבאופן טבעי הוא מגיע בקופסה בשרנית למדי. החבילה ידידותית לאספנים, כשה-Viper מגיע בהרכבה מלאה ומאובטחת בין שני חצאי לבני קלקר.
כל מה שאתה צריך לעשות זה לחבר את המעמד יחד, אבל אם אתה כמוני, אתה תצחק את זה מסביב לחדר עוד לפני שאתה מגיע לדוכן. אתה מקבל גם חוברת צבעונית עם מידע טכני ומאחורי הקלעים על הספינה האיקונית הזו. אני לא תמיד מתעסק בספרים האלה, אבל נהניתי מאוד לקרוא את הספר הזה.
והספינה הזו היא באמת כל כך אייקונית בשבילי. כילד, BSG פוצץ את דעתי הקטנה, כי זה באמת הרגיש כמו כל ההברקה והמחזה של מלחמת הכוכבים, אבל כסדרה מתמשכת ממש בסלון שלנו. לעזאזל, אני עדיין יכול להתפעל מכמה טוב הספינות והקרבות נראים לעת עתה.
ולמרות שאני בטוח שזה עשוי להיות חילול קודש עבור חלקם, אני אישית הייתי מעמיד את העיצוב של צפע המושבות הזה מול זה של ה-X -אגף בכל יום בשבוע. זה אולי לא כל כך ייחודי כמו הלוחם של אינקום, אבל תמיד חשבתי שהעיצוב הזה נראה יותר מציאותי והגיוני יותר. זה בעצם שלושה מנועים גדולים המחוברים לתא הטייס ולגוף המטוס.
יש בו משהו שפשוט נראה קשוח ועמיד יותר. ה-Viper מורכב גם ממתכת Diecast וגם מפלסטיק, אבל למרות גודלו אין הרבה משקל לספינה הזו, אז נניח בעיקר מפלסטיק. זה לא בהכרח סימן נגד זה בשבילי, אבל בהתחשב בכמה כבדות מרגישות חלק מהספינות של Trek, זו פשוט מרגישה יותר כמו ערכת מוסך מפלסטיק.
הצבע הוא בהחלט מעולה, במיוחד עבודת בליה, שבאמת מוכרת הדבר הזה. גוף הספינה משובץ בבלאי שנראה מספיק משכנע עבור דוגמנית סטודיו. יש סימני חריכה מסביב לפתחי המנוע, צלקות אפשריות מפגיעות לייזר של סיילון, וכמובן שמקבלים את הפסים וההדגשות היפהפיות והעמוקות של הארגמן.
וגם הפסל בוודאי לא רפוי. יש קווי פאנל עם תפסים משתלבים, מסמרות, צינורות המגיעים מהחלקים החשופים של המנועים, פתחי האוורור והפתחים. אני אוהב את החיתוכים שבהם הכנפיים הקדמיות כמעט נפגשות עם גוף המטוס, ואת העובדה שתותחי הלייזר פשוט מרחפים מחלקי הכנפיים ומשאירים פער מסוגנן.
ציפיתי שזכוכית החופה תיצבע בשחור, אבל זה למעשה פלסטיק שקוף מעושן כהה. בדיוק באור הנכון אתה כמעט יכול לראות פנימה. המעמד מעוצב היטב, עם זרועות שקופות זוויתיות המחליקות ממש לפני כל מנוע תחתון.
הוא מציע אחיזה נוחה על הספינה, מבטיח שהיא לא תחליק החוצה או תתהפך, תוך שהיא לא חוסמת את הנוף של הספינה. אבל בגלל שהוא די הדוק, כנראה שעדיף לא להסיר אותו מהמעמד יותר מדי פעמים מכיוון שזה עלול להוביל לבלאי צבע מסוים בנקודת המגע. לא יכולתי להיות מאושר יותר מכך שאגלמוס עושה ספינות קלאסיות של Battlestar Galactica, מכיוון שלא הייתה לי דוגמה של הצפע הזה באוסף שלי מאז שהייתה לי את הגרסה הקטנה של מאטל בילדותי.
היא בגודל מושלם כדי להביא את הפרטים. וממש שמים לב על המדף, והאיכות והאומנות מהשורה הראשונה. ה-MSRP של קרב זה הוא בסביבות 70$, אבל נכנסתי על עסקת קנה 2, קבל 50% הנחה, אז שילבתי אותו עם ה-Classic Cylon Fighter, שילמתי רק 35$ עבור כל אחד. וכן, אני אנסה לסחוט מבט על ספינת סיילון לתוך התערובת בשבועיים הקרובים! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro