לוקח כמה ימי חופש…



ובכן, ה-Coof סוף סוף תפס אותי, מכיוון שהרגשתי מאוד חולה ביומיים האחרונים והיום קיבלתי בדיקה חיובית לנגיף הבירה. מטורף לחשוב שעשיתי את זה כל כך ארוך בלי להתכווץ בזה, רק כדי לקבל מכה עכשיו. אני שמח לומר שלא נראה לי שיש לי מעורבות ריאות או בעיות נשימה.
יש לי את אחת מכאבי הגרון הקשים ביותר שהיו לי אי פעם, מה שהופך את התקפי השיעול הספורדיים כל כך כיף. יש לי כאבים וכאבים בכל הגוף וחום שלא מפסיק להישבר וחוזר, גורם לי לסירוגין בין הצמרמורות והזעות הפלופ. אבל... כמה שאני חולה, אם זה יהיה גרוע כמו שזה הולך להיות, אני אחשב את עצמי בר מזל.
אני חושב שהחלק הכי גרוע בכל זה הוא כאב הגרון שהופך את זה לבלתי אפשרי לישון יותר מ כמה שעות בכל פעם. כתוצאה מכך, אני הולך לקחת הפסקה קצרה כדי להחזיר, אז לא יהיה תוכן חדש ביום שני או רביעי. אני מקווה שעברתי את הגיבנת והיא תהיה בדרכה החוצה, ואולי ביום שישי אוכל לחזור עם ביקורת.
תודה על ההבנה שלך! שתף זאת: h3 טוען...
בלוגרים אוהבים את זה: %d.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro