מאסטרים של היקום מקורות: סטרידור מאת מאטל



צבר ה-MOTU Origins שלי אולי לא כמעט גרוע כמו קווים אחרים, אבל עדיין יש כמה דברים שאני מפגר בהם. דוגמה לכך, סטרידור המסכן מחכה להיפתח כבר זמן מה, והגיע הזמן שנשחרר את המכה-סוס הזה מהאורווה. וילד אני מתרגש! אני אוהב חיות, ואני אוהב רובוטים, אז ברור שאני אוהב חיות רובוט כמו סטרידור! האריזה של הקו הזה ממשיכה לבעוט בכל מיני תחת, לא מעט הודות ליצירות האמנות בסגנון וינטג' על הפאנל האחורי המורחב.
זה מראה את He-Man מסתער לקרב על גבי סטרידור בזמן שפיסטו מתכונן לשכב איזה אגרוף צדיק על סקלטור, שמתקרב ב-The Roton! הו כן מותק! The Origins Roton מגיע! אה, אבל בואו לא ניקח שום רעם מסטרידור, כי הוא נראה כל מיני מדהים בתצוגה בקופסת החלון הזו! תן לי שניה לפתוח בזהירות את התיבה הזו (כי זה שומר!) ולתת לסוס החשמלי הזה לצאת לטיול! סטרידור יוצא מהקופסה פחות או יותר מורכב. אתה באמת רק צריך לחבר את הרובים הקדמיים שלו והוא מוכן ללכת. העיצוב נאמן מאוד לצעצוע הוינטג' המקורי, אבל עם קצת יותר פירוט בפסל, ועכשיו רגליים מפרקיות לחלוטין! אתה עדיין מקבל את הגוף החום ברובו עם קצת צבע כסף מקסים על הצוואר, הראש והתחת.
אתה מקבל גם קצת צבע כסף נוסף בוחר את המפרקים והידראוליקה ברגליים, וזה נראה די נחמד! הכתום כאן נראה הרבה יותר בהיר ממה שאני זוכר מהצעצוע הוינטג'י, ואני בהחלט חופר את זה. הזנב, התותחים הקדמיים ושריון הראש מוסיפים קצת אדום בוהק לצבעים, מה שהופך את הדקו של הדמות הזו למבריק! איזה צעצוע זה נראה מדהים! בנוסף לפתחי האוורור המפוסלים והחלקים המכאניים והבובים, הצעצוע עושה שימוש בכמה מדבקות ממוקמות היטב כדי להוסיף קצת פרטים. אלה כוללים את פתחי האוורור בין הרגליים בחזית, המכשירים בגב המושב ומול התותח, בקרות לוח המחוונים והתמונות הרלדיות בכל צד של הגוף.
אני לא בטוח מה הקונצנזוס של האספנים על המדבקות, אבל אני באמת חופר אותן. הם מעוררים את התחושה של צעצועי הוינטג', ואני בטוח שהם עוזרים להוריד את העלות גם על הצעצועים האלה. סטרידור מגיע עם השריון בסגנון וינטג' לראשו, אותו ניתן להסיר ולהחליף במראה מודרני יותר.
השריון המודרני מכסה חלק גדול יותר מהראש, מקיף את האף ומוסיף חורים לסוס הרובוט לנשימה... ? אני לא יודע... אולי זה המקום שבו הוא מוציא את הפליטה. יש הרבה יותר פרטים מפוסלים בשריון הזה, כולל קשקשים משתלבים סביב החלק העליון של הצוואר וצלחות חופפות על החוטם. השפיץ הארוך יותר והצורה של חורי העיניים מזשרים כדי לגרום לו להיראות הרבה יותר אגרסיבי.
אני אוהב את שניהם, אבל אני חושב שאלך עם הוינטג' לתצוגה. תוספת הארטיקולציה ברגליים היא פינוק מבורך, עם שלושה מפרקים בכל רגל: בחלק העליון, הברכיים והקרסוליים. הרגליים האחוריות גם כן מרותקות, כך שהן יכולות להחזיק את סטרידור בקלות כשהוא מתרומם עליהן.
הדמות גם מאוזנת מספיק כדי להצטלם ככה בלי שום תמיכה, וזה די מגניב. יש קצת ארטיקולציה בצוואר, אבל לא הרבה תנועה שם. הלסתות של סטרידור ייפתחו וייסגרו שוב, אז שימו לב לאצבעותיכם כשאתם מאכילים אותו בקוביות סוכר, או קוביות אנרגון, או מה שלא יהיה! תותח התחת יכול להסתובב ימינה ושמאלה, ושני התותחים הקדמיים יכולים להעלות ולהוריד מעט.
יש לי קצת אחיזה עם התותחים הקדמיים, שכן יש להם הרגל ליפול כשהם מסובבים. באופן טבעי, לסטרידור יש מקום לרוכב, כאשר רגליו של הרוכב נכנסות לתוך הגוף, יותר כמו מכונית מאשר סוס. זה עובד ממש טוב, וסטרידור יכול כמעט להתמודד עם כל אחת מהדמויות הרגילות של Origins.
סליחה, רם מן... לא אתה! אתה חייב ללכת! או להקפיץ, או מה לעזאזל אתה עושה! סטרידור מגיע עם סט או מושכות, שעשויים מחבל ויש להם מעט פלסטיק שנכנס לפיו, ושתי ידיות לרוכב. אתה גם מקבל כמה חלקי אפקט פיצוץ לעבור על שלושת התותחים. אלה יצוקים בפלסטיק כחול שקוף, והם די גדולים.
זה נחמד שיש אפשרויות תצוגה, אבל אני פשוט לא יודע על אלה. אני בספק אם אשתמש בהם הרבה. ולבסוף, סטרידור מגיע עם אורווה קטנה, המורכבת מרצפת אבן ירוקה וכמה עמודי חיבור.
זו תוספת מגניבה, אבל הלוואי והיו מוסיפים מחשב או משהו כדי לגרום לזה להיראות כמו Man-At -זרועות יכלו להפעיל עליו אבחון או לתכנת אותו או כל דבר אחר. אולי אני חמדנית. זה בסדר.
לבסיס יש גם מעמד אופציונלי, שיכול להחזיק את סטרידור בתנוחות פעולה, וזה מאוד מגניב! שילמתי $30 עבור הרובו-סטייד המפואר הזה, שלדעתי הוא ה-MSRP האמיתי, ואני חושב שזו עסקה מצוינת בהתחשב בגודל שלו וכל מה שהוא מגיע איתו. ואכן, סטרידור מקפל בתוכו את כל מה שכיף בקו Origins. הוא צעצוע גדול ומשביע, עם שפע של אפשרויות תצוגה.
הוא דמות נהדרת לבדו, אבל הוא גם מקיים אינטראקציה ממש טובה עם הדמויות הרגילות, נותן להן עוד אפשרות לרכוב לקרב מול סקלטור וחניכיו. רשע. עכשיו, תביא את Night Stalker! אלוהים, אני אוהב את השורה הזו! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro