הסדרה השחורה של מלחמת הכוכבים (המנדלוריאן): Cobb Vanth מאת הסברו



אני בספק אם מישהו יותר מופתע ממני שהגעתי לכאן לביקורת אחת לפחות השבוע. בשבת ובראשון הייתי כל כך חולה, שרק רציתי למות. הדברים השתפרו מעט והשתפרו עד סוף יום רביעי, כאשר הכל ירד למה שהרגיש כמו הצטננות הראש הכי גרועה שאי פעם היה לי.
אתמול צילמתי כמה תמונות ושילמתי על זה בשכיבה במשך כמה שעות. היום אני מרגיש טוב יותר, ואני מקווה לחזור לעבודה מחר. היו לי חבורה של דברים טובים על מפתן ביתי בזמן שהייתי מונח השבוע, אז בואו נסתכל על אחת הדמויות החדשות של מלחמת הכוכבים... Cobb Vanth הוצג בפרק הבכורה של העונה השנייה של The Mandalorian, ועדיין הורג אותי שהם לא קראו לפרק הזה The Ballad of Marshall Vanth, כי אני פשוט חושב שזה נשמע כל מיני מגניב.
הטענה הגדולה של קוב ל התהילה הייתה לקנות את השריון של בובה פט מאיזה ג'וואס, לנהל חברת כרייה מרושעת ממוס פלגו, ולהתקין את עצמו בתור המרשל. צפיתי בזה שוב בזמן שפתחתי את הדמות ונהניתי מאוד. זה גם הזכיר לי שהירידה באיכות מעבר מ"מנדלוריאן" לספר של בובה פט ואובי-וואן היא פשוט מזעזעת, אבל אני לא מתכוון לפתוח את קופסת התולעים הזו כאן.
נעלי החלל-מערבון של קוב של קוב כוללות מכנסיים חומים כהים עם מגפיים גבוהים חומים בהירים יותר, חולצה כתומה עם השריון ושריון הכתף של בובה פט. הוא גם הצליח להרים את הכפפות, ושומר ברך אחד, בעסקה שלו עם הג'וואסים. כתוצאה מכך, לתלבושת שלו יש מראה טלאי, שמזכיר איך נראות דמויות בכמה משחקי RPG כשמצילים חלקי שריון שונים מיריבים מובסים.
זה בהחלט מתאים לאורח החיים של הסורר בטאטויין. יש בליה יפה מאוד על שריון החזה, שבו רוב הצבע הירוק נשחק עד לכסף החשוף של הבסקר. יש בלאי צבע דומה על חלקי הכתפיים, הכפפות וחתיכת הברך.
נראה שהחלק האחורי נשאר ללא פגע באופן מוזר, ואני תוהה אם זה רק בגלל שהאסברו שכח להתגבר עליו. קוב גם נוטל חגורת אקדח כתומה, עם נרתיק נמוך תלוי על ירך ימין שלו. פסל הראש כאן מצוין, ודמיון מוצק מסביב לטימותי אוליפנט.
הצבע על זקנו הוא כתמים למדי, ולא נראה שהם השתמשו בהדפסה בחצי גוון בשבילו, אלא העיניים והגבות נראות נהדר ואני חייבת לומר שאני ממש חופרת את ה-Marshall's coif. אני יכול לצלם אותו איתי בפעם הבאה שאלך לספר ואבקש מהם לתת לי את הקוב. המרשל כולל גם בנדנה מפוסלת מפלסטיק, שתלויה סביב צווארו.
חלקי בובה נוספים כוללים את ה-jetpack ואת הקסדה. ה-Jetpack נצמד לחלק האחורי של הדמות, עם שתי לשוניות נוספות כדי לאבטח אותו. אני לא כל כך נמכרת בצביעה כאן, אם כי עם התאורה בפרק, קשה לי לבטל את זה על הסף.
החתיכות הכחולות נראו לי ירוקות יותר, והצהוב והלבן בהירים מדי . בכל מקרה, הצבע כאן פשוט נראה קצת בהיר ועליז מדי. בליה הכסוף, לעומת זאת, נראית על הנקודה.
פסל הרקטה בהחלט מדויק לזה שקוב השתמש בו כדי לפוצץ את המהירות המלאה ב-Mining Guards, והוא ניתן להסרה. הקסדה, לעומת זאת, פשוט מהממת באופן שבו שיחזרו את כל הצבע השבור והחלודה המבעבעת. אני גם מאוד אוהב את הצבע האדום המתכתי העמוק שהם השתמשו עבור האזור שמסביב למצחייה.
מד הטווח אפילו ציר! נחמד מאוד! מרשל ואנת' מגיע עם שני כלי נשק, הראשון שבהם הוא האקדח שלו. זה באמת שום דבר מיוחד, מכיוון שהוא פסל קצת שמנמן עם כמה פרטים רכים. העיצוב שומר לפחות על הטעם המערבי, מה שהופך אותו למזכיר מעט אקדח ישן.
אני אוהב שיש לו טבעת שרוך המשתלשלת בתחתית האחיזה. הוא מגיע גם עם רובה, וזה הרבה יותר מעניין. לאחד הזה יש שפע של פרטים ועוטפים לבנים מפוסלים סביב האחיזה ומעלה ליד הלוע.
ומה שנראה כסוג של היקף. אחד הדברים שאני חופר על המנדלוריאן כל כך היה זה הזרם הקבוע של דמויות צד מעניינות וניתנות לקשר, והמרשל הוא רק עוד דוגמה מצוינת לכך. כמובן, שמחתי לראות אותו מקבל דמות בסדרה השחורה, ושמח שבעתיים לראות שהאסברו עשה בו גאה.
הייתי רוצה שצבע הג'טפאק יהיה קצת יותר רגוע, ואולי יהיה יותר פרטים ב- פסל האקדח, אבל בסך הכל אני חושב שהנתון הזה יצא נהדר. אני לא בטוח אם אני אגיע לטבילה כפולה אם הסברו יעשה אותו שוב בלי השריון של פט, אבל אני מניח שאצטרך לראות את הדמות קודם. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro