אגדות מארוול (גל הצופה): T'Challa Star Lord מאת הסברו



סליחה, על התעללות בתוכן שישי בשבוע שעבר. בשלב הזה כנראה יהיה הכי טוב להניח שיחסר לי יום פה ושם עד שאתחיל להרגיש כמו עצמי שוב. בכל מקרה, בשבוע שעבר התחלתי ב-The Watcher Wave of Marvel Legends עם קפטן קרטר, והיום אני הולך לבדוק את T'Challa בתור Star Lord! כפי שציינתי בפעם הקודמת, לא הצלחתי להיכנס ל-What If? סדרה ב-Disney+, שעליה מבוססים הדמויות האלה.
היה לי אותה ברקע בזמן שניקיתי בבית, והיו רק כמה פרקים שנתנו לי השראה לשבת ולצפות קצת. בכנות חשבתי שלפרק T'Challa Star Lord יש כמה רעיונות מעניינים, אבל זה עדיין לא החזיק אותי מכור לכל העניין. הזכרתי שקניתי בעיקר את גל הדמויות הזה עבור The Watcher BAF? ובכן, קפטן קרטר יצא נהדר, אז בואו נראה אם ​​אפשר לומר את אותו הדבר על T'Challa כאן.
אז, מיד, אני אגיד שאני אוהב את המראה המסוגנן של הדמות הזו. העיצוב של קפטן קרטר עובד מצוין עם ה-MCU שלי או דמויות מבוססות קומיקס, אבל עם T'Challa כאן, אין לטעות שזה נועד להיות דמות אנימציה, או לכל הפחות מסוגננת מבוססת קומיקס. הגפיים מעט מעוותות יתר על המידה, ולדמות כולה יש אווירה נקייה ומבריקה שצועקת אנימציה מודרנית.
אני גם חופר כאן את הצבעים. האפוד הסגול עם הדגשות הזהב נראה חד מאוד, ועומד בניגוד יפה לחליפה האפורה והמגפיים החומים הגבוהים. כל עיצוב התלבושות די מגניב, ויש לו אווירה עתידנית מלוטשת שלדעתי עובדת בצורה מבריקה.
זו בהחלט סטייה מהמראה המחוספס של פיטר קוויל. למרבה הצער, כל זה גם גורם לנתון הזה להרגיש כמו חד פעמי, אבל אני אדון בזה יותר בסוף. כמו כן, הדיוקן הוא סגנון אנימציה לעומק.
אני אוהב את זה כשמסתכלים עליו מלפנים, אבל בפרופיל, אני חושב שהם הגזימו קצת יותר מדי את קווי המתאר. אפילו בכל זאת, זה פסל מורכב היטב עם צבע נקי מאוד, והייתי אומר שהטוב בהחלט גובר על הרע כאן, וזו הומאז' מונפש נחמד לדמות של צ'דוויק בוזמן. אתה מקבל גם ראש שני, כאשר T'Challa חובש את קסדת Star Lord.
הקסדה מבוססת בבירור על עיצוב ה-MCU שלבש פיטר קוויל, כשההבדל העיקרי הוא העדשות הסגולות במשקפי המגן, התואמות את הדמות של הדמות. מעיל, והאפור והזהב תואמים לשאר התלבושת. זה נראה די מטופש. אתה מקבל כאן רק סט אחד של ידיים, והן מפוסלות כדי להחזיק את האקדחים הכלולים.
הידיים האלה די גדולות, והן גורמות לי לקוות שהאסברו כלל גם זוג אגרופים עם הדמות. כשחושבים על זה, הלוואי שלדמות היו לשוניות על הירכיים כדי לאחסן את האקדחים שלו כמו לדמות של פיטר קוויל. כמו הקסדה, פסלי האקדח מבוססים על עיצובי ה-MCU שנשא קוויל, וגם אלה טופלו בעבודת צבע סגול, אפור וזהב כדי לאבזר אותם עם התלבושת שלו.
ושוב, הם נראים מאוד מפנק! אני אוהב את הדרך שבה הנתון הזה יצא, אבל באמת שאין לו מקום באוסף שלי, וכנראה שהייתי מעביר אותו הלאה לולא ה-noggin של The Watcher היה כלול בחבילה. אני חושב שהאסברו עשה עבודה טובה כאן, אבל עם הסגנון המונפש הכבד, הוא פשוט ייראה לא במקום בכל מדף שאשים לו. ואכן, הוא נראה כאילו הוא מסדרת אקשן אחרת לגמרי.
לעזאזל, אפילו לא יכולתי לחשוב על דמות אחרת לשים אותו איתה, מכיוון שאני בדרך כלל עושה צילום קבוצתי בסוף הסקירה. הלוואי שהם היו מגשרים קצת יותר על הפער האסתטי עם הדמות הזו, כמו שעשו עם קפטן קרטר, אבל אז אני חושב שהרבה ממה שהופך את הדמות הזו למעניינת כמו שהיא הייתה אובדת. בסופו של דבר, אני מניח שפשוט אקבץ את מה אם? דמויות יחד בפינה וכולם תלויים כקבוצה.
שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro