אגדות מארוול (גל הצופה): זומבי קפטן אמריקה וצייד הזומבים ספיידי מאת הסברו



זה עוד יום שני של מארוול, ואני ממשיך לפלס את דרכי דרך מה אם? בהשראת Watcher Wave! ורק למקרה שלא אצליח לסחוט את כל שלוש הביקורות השבוע, אני מכפיל היום את המבט על שתי הדמויות מהפרק של Marvel Zombies. החלטתי באמת לנסות לראות את אלה שוב לפני שסקור את שאר הדמויות, ולמרות שחשבתי לפרק הזה יש פתיחה חזקה, עדיין בסופו של דבר הסתובבתי הרחק מהטלוויזיה כדי לעשות כלים, לגרוף פסולת חתולים או להעסיק אותי בדרך אחרת. . להופעה של 30 דקות, זו לא תמיכה נהדרת, אבל אני לא חושב שהכל היה רע.
הסברו נתן לנו שתי דמויות בגל המבוסס על הפרק הזה, ואני לא יכול שלא לחשוב שהם היו צריכים פשוט להפוך את הפרק הזה לכל הגל. או לכל הפחות, אני חושב שזומבי וונדה הייתה צריכה להיכלל על פני זומבי האנטר ספיידי. לכל הפחות יכולנו לקבל ראש אנט-מן בצנצנת עם קאפ, מכיוון שהוא לא מגיע עם חלק של BAF, אבל אני מניח שהאסברו חזה שהוא ימכור באותה מידה בלי אחד.
וזו הייתה שיחה די טובה, כי זו דמות פנטסטית! כל הזומבים בפרק נראו ממש מגניבים, והאסברו באמת תפס את זה כשהביא את הקאפ המצמרר הזה לצורת דמות פעולה. למרות סגנון האנימציה, יש כאן הרבה פרטים נהדרים, גם בתחפושת וגם בחלקי הזומבים הפגומים שלו. יש כאן המון פיסול חדש כדי לתאר את התלבושת המסורתית בסגנון MCU של Cap מרופטת ומפורקת.
יש לו מגף אחד, ורגל אפרפרה אחרת חשופה עם החלקים המרופטים של רגל המכנסיים תלויים למטה. כמו כן, השרוול השמאלי שלו נתלש בכתף. כל המצוקה למדים נראית מעולה! אבל מה שבאמת נראה יוצא דופן הם החורים הפעורים ברגליו, שבהם אפשר לראות ברור מבעד בין המדים המרוטים לבין העצם החשופה שלו.
זה כל כך מגניב!!! יש קצת דם ובשר תלויים סביב הפצעים האלה, ואתה גם מקבל קצת כלוב צלעות חשוף מציץ מתוך החור מתחת לבית השחי השמאלי שלו. יש קצת תרסיס דם סביב הפצע ועוד תרסיס על הדו-ראשי והכתף שלו. אני גם חופר את הגוון המצהיב של האזור הלבן בדרך כלל סביב שרירי הבטן שלו.
מעבר לזה אני חופר את הפיסול על החגורה ורתמת הכתפיים שלו, ואת צבע הזהב על כוכב החזה שלו ושאר המתקנים. זה פשוט פסל מדהים, עם איזה צבע נחמד כדי לגבות אותו. וגם מחטב הראש אינו רפוי! אתה יכול לראות מבעד לגידים קרועים בלסת שלו, וזה מגע נחמד מאוד.
פיו נראה מפוסל מחתיכה נפרדת ותקוע לתוך הלסת המתים שלו. הקסדה גם נראית כאילו היא מפוסלת בנפרד משאר הראש, נותן לה איזו הגדרה נחמדה, ואני אוהב את רצועת הסנטר השבורה שלו פשוט תלויה למטה ברוח. גלגלי העיניים חסרי האישונים שלו נראים מפחידים כראוי ויש ניתז דם על הסנטר והצוואר שלו.
פשוט פנטסטי! ומכיוון שאפילו חיילי-על אל-מתים צריכים את המגן הנאמן שלהם, קאפ מגיע עם שלו. הצבעים האדומים, הכסופים והכחולים עדיין זוהרים, אבל כמו הנושא שלו, הוא ניתז בדם להשפעה יפה. בחלק הפנימי יש את הרצועה הכפולה הרגילה כדי להחליק את זרועו הנרקבת דרכה.
זוהי דמות פנטסטית לחלוטין, והטינה הקטנה היחידה שלי היא שהם לא הצליחו לפרק אותו במותניים. בטח מבקשים קצת יותר מדי, אבל זה היה מגניב בכל זאת. בואו נעבור לספיידי... זומבי קאפ הוא מעשה שקשה לעקוב אחריו, ולמרות שהגרסה הזו של ספיידרמן לא כל כך מרשימה, היא עדיין דמות נחמדה להפתיע.
אנחנו מקבלים מה שהיא בעצם גרסה בסגנון אנימציה של חליפת Spidey MCU, ו זה נראה ממש נחמד! אני רוצה לומר שזה הכי דומה לחליפה מ-Homecoming, אבל למען האמת, היו לו כל כך הרבה רק בשלושה סרטים, שקשה לי לעקוב. כך או כך, אני אוהב את הצביעה כאן, עם האדום הבוהק והכחול החיוור, עם כמה גבולות שחורים כבדים. לעיצוב האינטרנט המפוסל אין כביסה כדי להוציא אותו החוצה, אבל אולי זה היה כדי לתת לו יותר מראה מונפש.
יש לו קצת בליה לחליפה, אני מניח שסימן את המצוקות שלו דרך הזומבי אַפּוֹקָלִיפּסָה. אלה נראים לא רע, אבל יכולתי בקלות להסתדר בלעדיהם לחלוטין. אתה מקבל גם ראש רעול פנים וגם ראש חשוף.
הדיוקן חסר המסכה הוא קירוב מונפש של טום הולנד. זה לא רע, זה לא יוצא דופן. אולי אני מפונק אחרי הדיוקן של פגי קרטר.
גם הראש המסוכה קצת לא ראוי לציון, אבל בהחלט לא רע. אני חופר את העיניים הגדולות במיוחד, אבל חוסר השטיפה ברצועה בולט כאן. הראש הזה בדמות שלי גם התאים מאוד למפרק הכדור.
היעדר הכפיפות הנוספות בכתפיים כאן הוא מצער, מכיוון שציפיתי לאלה עם ה-Legends Webheads שלי, אבל זה לא אומר שאם לא כן, הניסוח כאן הוא הכל מלבד יוצא דופן. אתה כן מקבל שני סטים של ידיים: זוג אחד של אגרופים וזוג אחד של ידיים מפותלות. אני באמת חופר את צמידי ה-webshooter המובהקים על הדמות הזו, למרות שקשה ליישר אותם עם הידיים המעורפלות כל הזמן.
ו-Zombie Hunter Spidey אכן מגיע עם גלימת הריחוף של דוקטור סטריינג'. זה נראה כמו פסל חדש לגמרי, מכיוון שהוא מתאים מאוד לדמות, למרות שלא ממש נצמד לשום מקום. זה היה סוג של מצמוץ ואתה מתגעגע לרגע בפרק שבו הגלימה נחתה על כתפיו של ספיידי, מה שגורם לסיבה מוזרה לעשות את הדמות.
שוב, עשיתי דברים אחרים בזמן הצפייה, אז אולי אני פספס משהו. עבור גל המבוסס על תוכנית שבאמת לא אכפת לי ממנה, אני מודה שהנתונים האלה היו ממש טובים. Zombie Cap כולל פיסול וציור פנטסטיים, ובהחלט גורם לי להשתוקק לעוד כמה זומבים של מארוול מהפרק.
באשר לספיידי, לא הייתי משוכנע שלהכניס אותו לגלימה של סטריינג' יגרום לי לרצות את הדמות הזו, אלא להיות הוגן, זה מאמץ נחמד מאוד גם בלי הגלימה, ואני שמח שיש לי אותו! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro