אגדות מארוול (גל הצופה): ערפילית שוד מאת הסברו



ברוכים הבאים חברים, לעוד מארוול יום שני, כשאני ממשיך את הטרק שלי דרך גל הצופה של אגדות מארוול! כן, אני באמת כל כך מאחור! מבחר זה הוא בעיקר בהשראת Disney+ מה אם? סדרה, שלא ממש עניינה אותי בפעם הראשונה שניסיתי לצפות בה. עם זאת, מתוך האינטרס להיות מארח טוב, ניסיתי לצפות מחדש בחלק מהפרקים לפני שבדקתי את הנתונים המקבילים, אבל אני לא יכול לומר שהתוצאות היו כל כך שונות. אני פשוט לא חושב שאני וסדרות דיסני+ מארוול האלה נלחץ אי פעם.
אבל, בואו נמשיך ונראה את מה שהאסברו מכנה ערפילית שוד... כן, הייתי צריך לחבר את Nebula עם T'Challa Star-Lord כשסקרתי אותו, אבל לא היה לי מספיק זמן לסקר שתי דמויות באותו שבוע, אז כל אחד מקבל הזדמנות משלו באור הזרקורים. החלק השוד של הכינוי שלה מתייחס לתוכנית של Nebula לגנוב את גחלת בראשית מהאספן בפרק What If T'Challa הפך לסטאר-לורד. כפי שאמרתי בפעם הקודמת, הפרק משחק עם כמה רעיונות מגניבים, יש גם כמה מטומטמים, ושוב זה היה מאבק בשבילי באמת להישאר מעוניין.
הרבה מה-OMG, STAR-LORD, YOU' RE THE GREATEST הזדקן מהר ולמעשה צחקתי בקול כש-nebula הופיעה לראשונה ונראתה כמו צבע מחדש של ג'סיקה ראביט. בכל מקרה... ערפילית מגיעה עם הגוף וכמה חלקי תחפושת אחרים עבור The Watcher Build-A-Figure, מה שהיה עדיין המניע העיקרי שלי לקנות את הגל הזה. אם היה נושא רץ אחד בתגובה שלי לדמויות בגל הזה, זה חייב להיות הצבעים.
כולם היו דמויות צבעוניות כל כך יפה, וערפילית כאן אינה יוצאת דופן. זה אולי נראה כמו דבר מוזר להתחיל איתו, אבל לעזאזל, הסגול של התלבושת, הגוון הכחול החשמלי של העור שלה והשיער הבלונדיני הבהיר, כולם רק יוצרים דקו כה בולט. אני חושב שהדמויות האלה נראות הרבה יותר תוססות ממה שרוב הדמויות נראו על המסך, וזה דבר טוב! הפסל מצוין, נותן לנו הרבה פרטים קטנים ומרקמים בתחפושת, מה שגורם לדמות הזו להיראות כאילו היא תתאים בדיוק ל-MCU או מהדורות הקומיקס המודרני של Legends.
וזה מוזר, כי הם הלכו בדיוק הפוך בימוי עם סטאר-לורד, מה שהופך אותו לרוב חלק ומסוגנן. אבל אני אחזור לזה בסוף. הדיוקן נראה פנטסטי לחלוטין כשמסתכלים עליו בעין בלתי מזוינת, אבל לשיער יש הרבה בעיות כשאתה מכה קרוב עם המצלמה.
יש הרבה פגמים מוזרים בצבע, ולא מעט עובש מהבהב. ובכל זאת, אלה לא בעיות מחוץ לקלוזאפים קיצוניים, אז אני בסדר עם זה. ברור שהם הלכו על ניגוד מוחלט מהגרסה המתוקשרת של MCU Nebula, וזה עובד די טוב, למרות שאני די בטוח שסו סטורם רוצה את שיער ה-MILF שלה בחזרה.
השיער מפוסל בנפרד מהראש לתת לו קצת עומק יפה, שכן הוא מכסה את עינה השמאלית לחלוטין. לגבי פיסול הפנים, אני מאוד אוהבת את צורת האף, ואת החיוך הקטן והמקסים שהם נתנו לה. יפה מאוד! הביטוי הוא חזרה לצורת הנקבה הסטנדרטית, וזה קצת מאכזב אחרי הכתפיים הכפולות הצירים והסיבובים הדו-ראשיים שקיבלנו עם קפטן קרטר.
כתוצאה מכך, היא מתאפיינת בכפיפה של 90 מעלות בלבד במרפקים האלה. זה לא כאילו באמת חשבתי שזה הולך להיות שינוי רץ, אבל היי, אספן יכול לקוות, נכון? כל השאר במפרק בסדר, חוץ מהרגליים, שעושות את הדבר המוזר הזה שבו העקבים לא מחוברים לכלום, שכן הציר נמצא יותר במעלה כף הרגל ובקדמת הקרסול. אלה יכולים להקשות על המניפולציה הנכונה של הקרסול עבור תנוחות מסוימות, וזה פשוט מוזר.
ערפילית מגיעה עם שני סטים של ידיים, זוג אחד של ידיים עם אקדח, אגרוף שמאל אחד ויד ימין אחת עם אצבעות פשוקות . כן, שתי ידיים אקדח, אבל רק אקדח אחד, ששמור בנרתיק פונקציונלי על הירך הימנית של חגורת האקדח שלה. חגורת האקדח נראית נהדר, אבל היא מתגברת כאשר אתה שם את הדמות בעמדות רחבות, מה שנוטה לקרות כאשר חלק כזה מפוסל בנפרד כדי לצוף על הירכיים.
אני חופר את הפסל העתידני של האקדח, אבל מגן ההדק כל כך צר, שהיא בקושי יכולה להעביר את אצבע ההדק שלה דרכו. בהתחלה חשבתי שאולי זה נמחץ, אבל אני חושב שזה באמת מה שזה אמור להיות. Heist Nebula היא דמות מרהיבה למראה, עם רק כמה אזורים המציגים הזדמנויות לליטוש ושיפור.
אבל אני חושב שהבעיה הגדולה ביותר עבור אנשים מסוימים שמתלהבים מהגל הזה עשויה להיות ההבדל הצורם בסגנון בין זה ל-Star -אָדוֹן. כשבדקתי את סטאר-לורד, ציינתי שהוא היה כל כך מסוגנן שהוא הרגיש שהוא שייך לקו אחר לגמרי, ואני חושב שזה בולט מאוד כאשר אתה מחבר את שתי הדמויות האלה יחד. ועדיין, הם לקוחים מאותו פרק ומונפשות באותו סגנון.
ובכל זאת, בסך הכל אני אוהב את מה שהם עשו כאן, ולמרות שאני לא בטוח איפה היא תגיע בתצוגת האגדות שלי, היא תוספת מבורכת לאוסף! שתף זאת: h3 טוען...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro