אגדות מארוול (גל הצופה): סילבי מאת הסברו



נותרו לי רק עוד שתי דמויות לפתוח ב-מה אם? מבחר השראה לפני שאוכל סוף סוף לבנות את The Watcher BAF. הייתי שמח לזוג אותם, אבל לסילבי אין ממש קשר ל-What If? דוקטור סטריינג', אז אני מניח שאני אקח אותם כל אחד בתורו. אני הולך עם סילבי קודם, כי אין לי עניין קטן או לא בדמות הזו, ולא רציתי לסיים את הגל על ​​דאונר.
איזה מאלה אינו דומה לשני? זאת סילבי! היא באה מהסדרה LOKI Disney+ ולא מהאם? כמו שאר הדמויות האלה. עכשיו, למען ההגינות, לא נהניתי במיוחד מה אם? אבל לפחות הצלחתי לשבת על רובו. ערבתי על סדרת LOKI איפשהו בפרק השני או השלישי, אני בכנות לא זוכר איזה.
למרות שהערצתי לחלוטין את הידלסטון בתור לוקי בסרטי MCU, לתת לו סדרה משלו נראה כמו רעיון ממש מוזר, ולפי מה שצפיתי בו, נראה שזה ביטל הרבה על מה שהפך אותו לדמות מגניבה מלכתחילה. כן, דיסני עסקה בפירוק של מספר גיבורי MCU שלהם לאחרונה, וזה חלק גדול מהסיבה שכל כך מעט בכל זה מעניין אותי יותר. אתה בהחלט יכול לדעת שסילבי אינה חלק מהנושא הרצה של הגל הזה, מכיוון שכל הצבעים הבהירים למדי נעלמו ואנחנו פשוט מקבלים צבעים כהים עם מעט ירוק דו-גוני על הגלימה כדי לשפר את העניינים.
עדיין , בהתחשב בחומר המקור, אני חושב שזה ייצוג די מוצק. הפירוט בפסל של חליפת הגוף רך במקצת, כשהשרוכים במגפיים נראים הרבה יותר חדים, ואין הרבה יותר קורה עם פסל התחפושת. אני מאוד אוהב את מראה ההתאמה של הגלימה, אבל כצפוי הוא מעכב לחלוטין את הפרק של פלג הגוף העליון, ואפילו קצת ברגליים, אז אני מתכוון להוריד אותו.
הבעיה היא ברגע שהוא נעלם , אז הולך מה הדבר הכי נראה לי בדמות בעיני. ובכן, עדיין יש לך את הראש, שלדעתי הוא פסל מצוין עם דמיון הגון לשחקנית שמשחקת את סילבי בסדרה. אני לא מכיר אותה מכל דבר אחר, אבל אני אוהב את מה שהם עשו כאן.
לחלק השיער יש הרבה קווצות מפוסלות שונות, שמציעות הרבה עומק דינמי לדיוקן, ולנזר הקרניים שלה יש קרן אחת שבורה . אני חושב שה-man-bun קצת מוזר, אבל אני אשים את זה בעיצוב הדמות של התוכנית ולא בדמות. הדפסת החצי גוון עבור תווי פנים נראית נהדר.
ל-Hasbro יש בדרך כלל הצלחה רבה עם דיוקנאות MCU אלה לאחרונה, וסילבי כאן בהחלט לא יוצאת דופן. כמובן, חזרנו לפרק ה- Legends הנשי הסטנדרטי עם צירים מסתובבים במרפקים וללא מסתובבים דו-ראשיים. כל השאר הם דברים סטנדרטיים.
למרבה הצער, לדמות שלי יש משיכה נוראית למפרק המסתובב בחלק העליון של המגף הימני שלה, ומשאיר פער גרוע. אני מקבל את הרווחים האלה במפרקים מעת לעת, אבל הם בדרך כלל באחד המסתובים הדו-ראשי. כך או כך, זה ממש בלאגן, אבל אני מניח שאם זה היה צריך לקרות בגל הזה, אני בר מזל שזה היה בדמות שהכי פחות אכפת לי ממנה.
סילבי מגיעה עם שני סטים של ידיים: זוג אחד לאחיזה האביזר שלה, והזוג השני כולל אגרוף ימין ויד שמאל עם אצבעות פשוקות. האביזר הוא חרב קצרה ממש מגניבה. אני לא זוכר את זה מהסדרה, אבל כמו שאמרתי, צפיתי רק בכמה פרקים.
יש לו עיצוב דמוי פלכיון עם יד מוזהבת מעוטרת ולהב ירוק שקופץ לחלוטין כאילו הוא מואר . זה פשוט קטע מדהים למראה. זה באמת מעצבן אותי שהאסברו כלל את סילבי במבחר הזה, במיוחד עכשיו כשהם חשפו מבחר נוסף של דיסני+ עם שילוב של דמויות מ-What If? ותוכניות אחרות של דיסני+ עם BAF שלא אכפת לי מהם.
הם היו צריכים לשמור את השניים בנפרד, או לפחות לתת את המשבצת של סילבי ל- Zombie Iron Man או Zombie Scarlet Witch. בטח, היא למעשה דמות מאוד נחמדה, אבל יש הרבה דמויות מורשות מאוד נחמדות שם בחוץ שאני לא קונה כי אין לי אהבה לדמות או לרכוש שהם מייצגים. והאמת, הייתי מדלגת בקלות על סילבי אלמלא החלק שלה ב-BAF, אבל אז זו כל האסטרטגיה מאחורי BAFs מלכתחילה, אז בראבו Hasbro... אתה מנצח את הסיבוב הזה! אבל אני אקבל את הצחוק האחרון כי הפכתי מאחד משלים בשורה הזו לעכשיו בוחר דמויות דובדבן וקונה הרבה פחות.
אני מניח שאוכל פשוט לזרוק אותה על המדף של MCU ופשוט לקרוא לה MCU Enchantress . מה שתגיד! שתף זאת: h3 טוען...
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro