מסע בין כוכבים "אוסף ספינות כוכבים:" Deep Space Nine מאת Eaglemoss



מה זה? שבועיים רצופים של תוכן מסע בין כוכבים? ובכן, כפי שדוקטור מקוי האהוב שלנו התלוצץ פעם, "אף פעם לא יורד גשם, אבל יורד!" הסקירה של היום עלתה בראשי משתי סיבות. ראשית, Eaglemoss נפל בזמנים פיננסיים גרועים, והתחזית עבור החברה נראית די עגומה. אני מניח שהיו לנו הרבה רמזים, מה איתם שהם מפעילים הנחות כה גדולות על מוצר לאחרונה.
כמו כן, Deep Space Nine עזב את נטפליקס בתחילת החודש הזה, וכך ביליתי הרבה מאוד מחודש יוני בלבול הפרקים האהובים עליי, ואני מניח שאני פשוט אצטרך לחפש סט משומש של תקליטורי ה-DVD, כי אין מצב לעזאזל שאני משלם על שירות הסטרימינג של CBS/Paramount ויש לי אפילו את האפשרות הקלה ביותר שכל אחת מהתוכניות הנוכחיות של טרק הזבל שלהם תפר את לקדש את ביתי. אהמ... להתפרע. בואו נסתכל על דגם Deep Space Nine של Eaglemoss! כיניתי את הביקורת הזו כחלק מאוסף Starship שלהם, אבל אני לא יודע אם זה מדויק, מכיוון ש-DS9 כמובן אינו Starship, אבל בוא נלך עם זה ככותרת גג המכסה את כל דגמי Trek שלהם.
זה אחד מהבנים הגדולים שלהם, כשהדגם עצמו בגודל של כ-6 אינץ'. זה קטן מכדי להיות בקנה מידה עם הספינות הקטנות יותר של Eaglemoss, אבל אם יש לך כמה מכונות מיקרו של Trek, זה יהיה קצת יותר קרוב. למעשה ראיתי תמונות של הדגם הזה עם Enterprise-D זעיר מעוגן בו, אבל אני לא בטוח אם זה היה בלעדי, או סתם משהו שלא נכנס למהדורה הסופית.
התחנה מגיע בקופסה סגורה לחלוטין וממוקם בין שתי לבני קלקר. ההרכבה היחידה הנדרשת כוללת חיבור הדוכן יחד, ואתה מקבל חוברת יפה בסגנון מגזין המפרטת קצת מידע על התחנה, גם מאחורי הקלעים וגם מול המצלמה. והנה DS9 הכל מוגדר, וזה מדהים בעיני עד כמה התחנה הקרדסיאנית הישנה הזו הפכה עבורי לאיקונית.
מבט אחד, ואני לא יכול שלא לשמוע את שיר הנושא המלנכולי, אך המעט מנצח, מתנפח האוזניים שלי. ואני יכול לדמיין צ'יף קטן אובריאן מתרוצץ בפנים ומנסה להחזיק את הדבר יחד. יוצרי התוכנית לקחו הרבה סיכונים, לא רק שהציבו את הסדרה הזו על תחנת חלל ולא על ספינת כוכבים, אלא על תחנת חייזרים, והסירו מהתוכנית כמעט כל נוחות והיכרות של הפדרציה.
זה בטוח היה הימור, ו זה השתלם בהרבה. התחנה הישנה הזו ראתה צמיחה חסרת תקדים עבור הזיכיון של Trek, והראתה לנו צד חדש של יקום Trek, ש-TNG יכול רק לרמוז עליו. די לומר, אני בהחלט אוהב את העיצוב של Terok Nor, עם הקשתות הבלתי מסבירות, המעגלים הקונצנטריים והקצוות המשוננים שלו.
זה נראה כמו סוג של יצור ימי מוזר שצף בחלל. וילד, האם Eaglemoss עשה עבודה נהדרת בהבאת העיצוב הזה לדגם הזה! השילוב של מתכת יצוק ופלסטיק מעניק לדגם עוצמה יפה, ועדיין מאפשר פרטים חדים מאוד. כל אחד מיציאות העגינה הקטנטנות נמצא סביב הטבעת החיצונית, אתה מקבל את הפתחים הזעירים על המגדלים הפנימיים, המסמלים את המיקום הנסתר של משגרי הטורפדו, וכמה פיסול ממש נחמד סביב טבעת בית הגידול הפנימית.
אני חושב שהאהוב עלי הפרטים על הדגם כולו הם הגזרות המשולשות הצבועות שמראות כמה פרטים מורכבים יותר בפנים. Eaglemoss באמת חיזק דברים עבור הליבה המרכזית ואזור ה-Ops. שלושת פולטי מגן הסיט הזעירים קיימים, ולמעשה גם מעט שבירים! הייתי צריך ליישר קצת את שלי כשהיא יצאה מהקופסה.
אתה יכול אפילו להבחין בחלונות הקטנטנים של הטיילת, משם כל כך הרבה מהתושבים צפו בחור התולעת נפתח ונסגר. התהפך למרכב התחתון, ומצאתי את התחום הזה מעניין במיוחד, מכיוון שלעתים קרובות לא ראינו אותו טוב בסדרה. כאן כור ההיתוך הראשי של התחנה תלוי למטה, תלוי על ידי צינור העברת הכוח.
אנחנו מקבלים צבע אדום נחמד המקיף את האזור הזה, יחד עם גוש מרכזי בולט מהאמצע. המעמד כאן עשוי היטב, ומורכב מאותו שילוב של מעמד פלסטיק שקוף ובסיס יציקה שחור, אשר מערסל את התחנה מתחתיו, ומציע תמיכה יציבה מבלי להפריע למראה הדגם. חיפשתי דגם חדש של Deep Space Nine מאז שאיבדתי את גרסת ה-Playmates שלי כשעברתי מניו ג'רזי לפלורידה. מסתפקים בכך שהיופי הזה יתפוס את מקומו. אני מוצא שהגודל של הדגם הזה הוא איזון מושלם בין היותו גדול מספיק כדי להציע מעט פרטים, אבל קטן מספיק כדי להתאים על מדף ולא לתפוס יותר מדי נדל"ן. ה-MSRP המקורי לתחנה היה בסביבות 80$, אבל לקחתי את שלי באחת ממכירות החצי, וזו הייתה עסקה שאפילו פרנגי תקנא בה! אני אהיה עצוב מאוד לראות את Eaglemoss הולך, בהנחה שהם לא יכולים לבנות מחדש, אבל לשמחתי עדיין יש לי הרבה מאוד דגמים שלהם לבדוק כאן בעתיד! שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro